Żabka przelew z KK na konto

Data: 2012-03-13 10:15:37
Autor: disnej
Żabka przelew z KK na konto
http://www2.zabka.pl/pl/uslugi/zapata-kart-patnicz-za-rachunki.html

"Realizowanie kart± płatnicz±  rachunków na kwotę mniejsz± niż 500 złotych, wi±że się opłaceniem prowizji w wysoko¶ci 1,89 PLN*! Jest to jedna z najniższych stawek na rynku! Za rachunki na kwotę 500 złotych i wyższe, prowizja wynosi 0,4% warto¶ci rachunku *."

Czy kto¶ już próbował wypłacić w ten sposób kasę z KK?

Data: 2012-07-10 14:12:11
Autor: lolekanabolek
Żabka przelew z KK na konto
W dniu 2012-03-13 18:15, disnej pisze:

Czy kto¶ już próbował wypłacić w ten sposób kasę z KK?

mnie natomiast korci aby spłacić zadłużenie na KK za pomoc± żabki t± sam± kart± ;-)) kto¶ już może próbował takiego manewru??

Marcin

Data: 2012-07-17 09:25:43
Autor: lolekanabolek
Żabka przelew z KK na konto
[...]

wczoraj spłaciłem zadłużenie na KK t± sam± KK, poszło bez problemu,
poszło jako operacja bezgotówkowa

Marcin

Data: 2012-07-17 00:41:01
Autor: disnej
Żabka przelew z KK na konto
wczoraj spłaciłem zadłużenie na KK t± sam± KK, poszło bez problemu,
poszło jako operacja bezgotówkowa

Musze sprobowac tego z Polbankiem :), 1% MB to się może opłacić ;p

Data: 2012-07-18 00:11:00
Autor: luc
Żabka przelew z KK na konto
On 17 Lip, 09:41, disnej <disn...@gmail.com> wrote:
> wczoraj spłaciłem zadłużenie na KK t± sam± KK, poszło bez problemu,
> poszło jako operacja bezgotówkowa

Musze sprobowac tego z Polbankiem :), 1% MB to się może opłacić ;p

Nie dało się. Na ichnim terminalu pojawił się komunikat w stylu
"Nieznany wystawca" :-(

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-17 09:44:54
Autor: maruda
Żabka przelew z KK na konto
W dniu 2012-07-17 09:25, lolekanabolek pisze:
W dniu 2012-03-13 18:15, disnej pisze:
http://www2.zabka.pl/pl/uslugi/zapata-kart-patnicz-za-rachunki.html

"Realizowanie kartą płatniczą rachunków na kwotę mniejszą niż 500
złotych, wiąże się opłaceniem prowizji w wysokości 1,89 PLN*! Jest to
jedna z najniższych stawek na rynku! Za rachunki na kwotę 500 złotych
i wyższe, prowizja wynosi 0,4% wartości rachunku *."

Czy ktoś już próbował wypłacić w ten sposób kasę z KK?

wczoraj spłaciłem zadłużenie na KK tą samą KK, poszło bez problemu,
poszło jako operacja bezgotówkowa

.... a jak działa np. płacenie za czynsz (>500zł) KK-ą, która ma Moneyback "za supermarkety" np w Auchanie? Czy "rachunki" wchodzą do MB?
Sprawdzał ktoś?

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-07-18 00:09:59
Autor: luc
Żabka przelew z KK na konto
On 17 Lip, 09:25, lolekanabolek <lolekanabolek_NOS...@gmail.com>
wrote:
W dniu 2012-03-13 18:15, disnej pisze:>http://www2.zabka.pl/pl/uslugi/zapata-kart-patnicz-za-rachunki.html

> "Realizowanie kart p atnicz  rachunk w na kwot mniejsz ni 500 z otych, wi e si op aceniem prowizji w wysoko ci 1,89 PLN*! Jest to jedna z najni szych stawek na rynku! Za rachunki na kwot 500 z otych i wy sze, prowizja wynosi 0,4% warto ci rachunku *."

> Czy kto ju pr bowa wyp aci w ten spos b kas z KK?

wczoraj sp aci em zad u enie na KK t sam KK, posz o bez problemu,
posz o jako operacja bezgot wkowa

Jakiego banku była ta karta?

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-18 03:56:41
Autor: jsusek
Żabka przelew z KK na konto
Probowal jeszcze ktos inny z kk Polbanku? udalo sie ?

Data: 2012-07-18 09:12:33
Autor: disnej
Żabka przelew z KK na konto
W dniu ¶roda, 18 lipca 2012 12:56:41 UTC+2 użytkownik jsu...@gmail.com napisał:
Probowal jeszcze ktos inny z kk Polbanku? udalo sie ?

chciałem dzis sprobowac Polbankiem lub Szarytka (w zabce jest chyba zwrot 3%, no nie?) ale raz ze nie mieli wnioskow o ta ich karte KIK, a dwa powiedzieli ze rachunki mozna placic tylko gotowka!

czekam zatem na doswiadczenia innych.

Data: 2012-07-18 18:39:25
Autor: osa
Żabka przelew z KK na konto
W dniu 2012-07-18 18:12, disnej pisze:
W dniu ¶roda, 18 lipca 2012 12:56:41 UTC+2 użytkownik jsu...@gmail.com napisał:
Probowal jeszcze ktos inny z kk Polbanku? udalo sie ?

powiedzieli ze rachunki mozna placic tylko gotowka!

Czyli kłamali:
http://www2.zabka.pl/pl/uslugi/zapata-kart-patnicz-za-rachunki.html

Data: 2012-07-19 10:05:33
Autor: lolekanabolek
Żabka przelew z KK na konto
wrote:

wczoraj sp aci em zad u enie na KK t sam KK, posz o bez problemu,
posz o jako operacja bezgot wkowa

Jakiego banku była ta karta?

dzisiaj operacja spłaty karty została zaksięgowana, więc mogę parę spostrzeżeń napisać
- trwało to 2 dni,
- operacja bezgotówkowa,
- w historii operacji widnieje kod merchanta 4900 "Narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" - jak dla mnie trochę dziwny jest
- płaciłem też czynsz za mieszkanie i telefon, tu też s± kody 4900

w ramach testu kart± z mille zapłaciłem też za pr±d i telefon
- w historii rachunku nie widać jaki tu jest kod merchanta, ale przejrzałem ten ich manager finansowy i widzę, że obydwie operacje wpadły do kategorii "rachunki - pr±d", rachunek za pr±d to jeszcze mogę zrozumieć, bo Pani w zabce zeskanowała kod na fakturze, ale czemu rachunek za telefon wpadł w t± sam± kategorię to nie wiem
- za telefon płaciłem w czerwcu i z tego co widzę to wpadł on do cashbacku,
- za pr±d w lipcu więc czy jest cashback to się upewnię na 100% w sierpniu

Marcin

Data: 2012-07-19 01:49:48
Autor: Millonarios
Żabka przelew z KK na konto
A jak to wygl±da technicznie, tzn. czy trzeba przyj¶ć z fakturami i obsługa sklepu to sprawdza? Bo je¶li tak, to jak wykonać np. spłatę karty kredytowej albo przelew na swoje konto?

Data: 2012-07-19 11:03:31
Autor: lolekanabolek
Żabka przelew z KK na konto
W dniu 2012-07-19 10:49, Millonarios pisze:
A jak to wygl±da technicznie, tzn. czy trzeba przyj¶ć z fakturami i obsługa sklepu to sprawdza? Bo je¶li tak, to jak wykonać np. spłatę karty kredytowej albo przelew na swoje konto?

- co do rachunków to miałem przy sobie faktury
- co do czynszu to pisemko z spółdzielni z nr rachunku i wysoko¶ci czynszu, ale w tym przypadku kwotę do zapłaty podałem inn± bo miałem niedopłatę
- a co do spłaty KK to dałem im pierwsz± stronę z wyci±gu, ale tutaj pytali się co maj± wpisać jako odbiorcę, w końcu wpisali¶my Alior Bank

Nie wiem czy podanie samego nr konta wystarczy, po prostu nie chciało mi się go spisywać więc zawsze brałem jaki¶ kwit ze sob±. Zreszt± zawsze do faktury przyczepiali mi spinaczem potwierdzenie zapłaty. Może z czasem jak ich przyzwyczaję to zobaczę czy przejdzie numer z samym rachunkiem bankowym. Chociaż z drugiej strony jak można rolować spłatę zadłużenia z KK .... ciekawe jak będ± reagować jak ta kwota trochę uro¶nie hhihi

Marcin

Data: 2012-07-19 17:06:34
Autor:
Żabka przelew z KK na konto
lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał(a):
- a co do spłaty KK to dałem im pierwsz± stronę z wyci±gu, ale tutaj pytali się co maj± wpisać jako odbiorcę, w końcu wpisali¶my Alior Bank

Czyli spłacanie jednej KK inn± przeszłoby jako bezgotówkowa?

Data: 2012-07-19 11:20:00
Autor: jsusek
Żabka przelew z KK na konto
pewnie tak - problem w tym, ze w wiekszosci Zabek mowia, ze rachunki tylko gotówka

Data: 2012-07-19 21:08:19
Autor: lolekanabolek
Żabka przelew z KK na konto
W dniu 2012-07-19 19:06, assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

nie inna, a nawet t± sam± ;-)) zadłużenie na KK aliora spłaciłem t± sam± KK aliora ;-))
zrobiłem takie małe rolowanie długu ;-)))
i tak, poszło to bezgotówkowo

Marcin

Data: 2012-07-20 11:04:33
Autor: zlotowinfo
Żabka przelew z KK na konto
Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ju9lvb$6mq$1inews.gazeta.pl...
[...]

no ale jednak kosztuje
zadłóż się na 5k i spłać to jednak 20zł trzeba wydać
jaki¶ to ma wogóle sens?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-07-20 02:14:48
Autor: disnej
Żabka przelew z KK na konto
zad�� si� na 5k i sp�a� to jednak 20z� trzeba wyda�
jakiÄŹĹĽËť to ma wogÄŹĹĽËťle sens?

jak sie dostanie 50zl MoneyBacka to ma

Data: 2012-07-20 01:16:49
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Żabka przelew z KK na konto
lolekanabolek pisze:

Chociaż z drugiej strony jak można rolować spłatę zadłużenia z
KK .... ciekawe jak będą reagować jak ta kwota trochę urośnie hhihi

Jak to karta z cashbackiem, to powinna systematycznie maleć... :-)

--
MiCHA

Data: 2012-07-20 07:40:49
Autor: lolekanabolek
Żabka przelew z KK na konto
W dniu 2012-07-20 01:16, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
lolekanabolek pisze:

Chociaż z drugiej strony jak można rolować spłatę zadłużenia z
KK .... ciekawe jak będą reagować jak ta kwota trochę urośnie hhihi

Jak to karta z cashbackiem, to powinna systematycznie maleć... :-)

no ta, z cashbackiem, ale będzie nadal aktywnie wykorzystywana w następnym miesiącu ;-))

Marcin

Data: 2012-07-20 15:41:11
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Żabka przelew z KK na konto
lolekanabolek pisze:

[...]

A kto powiedział, że kartę można spłacić tylko raz w miesiącu? :-)

--
MiCHA

Data: 2012-07-21 01:36:16
Autor: eisenberg
Żabka przelew z KK na konto
Zaciekawiło mnie to. Je¶li takie manewry można by robić nie tylko kredytówkami to spore możliwo¶ci się otwieraj±

Data: 2012-07-21 16:34:35
Autor: lolekanabolek
Żabka przelew z KK na konto
W dniu 2012-07-20 15:41, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
lolekanabolek pisze:

[...]

ale weź pod uwagę, że zadłużenie na KK praktycznie się nie spłaca nawet jeśli parę w miesiącu ją się spłaci

Marcin

Data: 2012-08-06 01:37:24
Autor: eisenberg
Żabka przelew z KK na konto
Wczoraj naliczyli 3%MB na szarytce. Uznali przelew "żabkowy"?

Żabka przelew z KK na konto