Żabka - zapłata rachunków z KK

Data: 2012-05-06 18:25:03
Autor: _ąćęłńóśźż.
Żabka - zapłata rachunków z KK
Chciałbym wiedzieć, co to znaczy wg Żabki "szybko".
Czyli on-line?
Akurat kupowałem e-booka w księgarni internetowej, i miałem przy wyborze metody płatności opcję Żabki, kusiło mnie choćby na próbę, ale nie byłem pewien, czy da się kartą czy raczej tylko gotówką (ten problem jak widac wyjaśniony) i co do szybkości transferu.

Zapłaciłem jednak internetowo KK i za pół minuty miałem książkę w kompie, ciekawe jak szybko by było z Żabką?

--

Żabka - zapłata rachunków z KK