Ząbkowanie opon - co jest? O o

Data: 2009-03-01 17:21:33
Autor: Waldek Godel
Ząbkowanie opon - co jest? O o
Dnia Sun, 1 Mar 2009 18:14:38 +0100, .Peeter napisał(a):

Dzisiaj znalazłem przyczyne dlaczegoż te moje zimówki tak strasznie
wyją. :> Że Kleber to badziewie, wiadomo od dawna, ale dzisiejsze
odkrycie przyprawiło mnie o szok. :)

U mnie to "badziewie" było znacznie cichsze nie tylko od zimowych
Michelinów, ale i od letnich Michelinów. I w zasadzie wjeżdzałem wszędzie gdzie chciałem, łacznie z parkowaniem na
półmetrowej warstwie zamarzniętego śniegu, gdzie poległy nawet terenówki.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-03-01 18:46:38
Autor: .Peeter
Ząbkowanie opon - co jest? O o
Waldek Godel wrote:
I w zasadzie wjeżdzałem wszędzie gdzie chciałem, łacznie z
parkowaniem na półmetrowej warstwie zamarzniętego śniegu, gdzie
poległy nawet terenówki.

Nigdzie nie napisałem, że mam na nich problemy z trakcją
na śniegu. Wyjeżdżałem na nich z takich miejsc, gdzie inne
auta trzeba było wyciągać na lince, ale to nie o trakcję
w warunkach zimowych mi chodzi.

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-03-01 17:52:36
Autor: Waldek Godel
Ząbkowanie opon - co jest? O_o
Dnia Sun, 1 Mar 2009 18:46:38 +0100, .Peeter napisał(a):

Nigdzie nie napisałem, że mam na nich problemy z trakcją
na śniegu. Wyjeżdżałem na nich z takich miejsc, gdzie inne
auta trzeba było wyciągać na lince, ale to nie o trakcję
w warunkach zimowych mi chodzi.

Sprawdziły się również jeżeli chodzi o trwałość, więc następnym razem też
kupię to "badziewie" - bo w dodatku ma przystępną cenę

Data: 2009-03-01 19:00:32
Autor: .Peeter
Ząbkowanie opon - co jest? O o
Waldek Godel wrote:
Sprawdziły się również jeżeli chodzi o trwałość, więc następnym razem
też kupię to "badziewie" - bo w dodatku ma przystępną cenę

Na osi nienapędzanej też nie mam zastrzeżeń. :)

Przystępna cena - fakt.

Ale ja nie kupię takich drugi raz. :)

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-03-01 20:40:41
Autor: Maciej Browarczyk
Ząbkowanie opon - co jest? O o
Waldek Godel pisze:

Sprawdziły się również jeżeli chodzi o trwałość, więc następnym razem też
kupię to "badziewie" - bo w dodatku ma przystępną cenę

Szukam zimowek na nastepna zime (205/55/16 po zmianie hamulcow tarcza nie miesci mi sie w felge 15, w 16 ledwo i to nie kazda) i ogolnie one maja przystepna cene? 480zl/sztuka, to chyba wolalbym kupic sobie na zime komplet letnich Toyo Proxes T1R i na nich jezdzi niz jakies Klebery ;) Chyba, ze zle sprawdzalem i gdzies sa o wiele tansze.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-03-01 22:51:37
Autor: Grzegorz Prędki
Ząbkowanie opon - co jest? O o
Maciej Browarczyk pisze:
Waldek Godel pisze:

[...]

Powodzenia w jezdzeniu na T1R po sniegu :)

Data: 2009-03-01 23:07:40
Autor: Maciej Browarczyk
Ząbkowanie opon - co jest? O o
Grzegorz Prędki pisze:

Powodzenia w jezdzeniu na T1R po sniegu :)

Jezdzilem jakies 5 minut po blocie posniegowym ;P Atrakcje gwarantowane, lata sie jak w chinskich trampeczkach po swiezym lodzie ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-03-01 23:28:06
Autor: Grzegorz Prędki
Ząbkowanie opon - co jest? O o
Maciej Browarczyk pisze:
Grzegorz Prędki pisze:

Powodzenia w jezdzeniu na T1R po sniegu :)

Jezdzilem jakies 5 minut po blocie posniegowym ;P Atrakcje gwarantowane, lata sie jak w chinskich trampeczkach po swiezym lodzie ;)

Ja jeden dzien po swiezym sniegu i blocie :) Atrakcje byly niezle ;)

Ząbkowanie opon - co jest? O o