Zablokowana nokia 6230i

Data: 2011-02-13 06:28:54
Autor: tomasz janczak
Zablokowana nokia 6230i
Witam. Jakies 2 lata temu dostalem nokia 6230i jak kumpel wraca z
irlandii do polski. Nie uzywalem go i lezal sobie w szafce. Wczoraj
padl mi moj  soniak wiec chcialem wlazyc karte sim do nokii a tu
problem. Security code. Probowalem 12345, nie dziala. Te master code
ze stronek nie pomagaja. Z michalem nie mam juz kontaktu, a przez 2
lata na pewno zapomnial jaki kod. Czy jest jakis sposob na
odblokowanie? Mam na ten lef paragon, pudelko oryginalne i podpis na
karcie gwarancyjnej poprzedniego wlasciciela.

Data: 2011-02-13 06:29:22
Autor: tomasz janczak
Zablokowana nokia 6230i
On Feb 13, 6:28 am, tomasz_janc...@msn.com wrote:
[...]

[...]