Zablokowane środki.

Data: 2009-11-23 16:33:17
Autor: MarekZ
Zablokowane środki.
Użytkownik "Kajetan" <revelator1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hee9cu$jmi$1@opal.futuro.pl...

Należy na mLinii złożyć dyspozycję skorzystania z uprawnienia do kwoty wolnej od zajęcia. Nie wiem czy to zadziała od ręki czy dopiero po kilku dniach. Jest też małe prawdopodobieństwo, że należy potem jakoś potwierdzić taką dyspozycję na piśmie. Można też chyba próbować to załatwić w Centrum Obsługi. Bank nie może odmówić realizacji takiej dyspozycji. Konto powinno odzyskać pełną funkcjonalność do czasu osiągnięcia kwoty wpływów równej kwocie wolnej od zajęcia.

Data: 2009-11-23 16:39:33
Autor: RobertS
Zablokowane środki.
[...]

załatwia to się (niestety) przez mLinię - jak skontaktujesz się z bankiem to napisz jak ci poszło

RobertS

Data: 2009-11-23 16:59:49
Autor: MarekZ
Zablokowane środki.
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:heeabo$1b9u$2@opal.icpnet.pl...

załatwia to się (niestety) przez mLinię - jak skontaktujesz się z bankiem to napisz jak ci poszło

Warto też zwrócić uwagę, że dział zajmujący się zajęciami jest na 100% wspólny dla m i Multi. Można zatem, nawet jeśli nie ma się rachunku w Multi, otworzyć go (zostanie zapewne od razu zajęty) i załatwić zdjęcie zajęcia ze wszystkich rachunków w BRE zapewne od ręki w oddziale Multi.

Data: 2009-11-23 18:05:44
Autor: Kajetan
Zablokowane środki.

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:heeabo$1b9u$2opal.icpnet.pl...
[...]

Dzięki za rady.
Skontaktowałem się z mLinią i złożyłem dyspozycję o uwolnienie kwoty od zajęcia. Bez oporów przyjęto, zapytano mnie tylko o to czy korzystam z uwolnienia w innym banku. Pan na mLinii powiedział, że najszybciej jeszcze dzisiaj lub jutro sprawa powinna być załatwiona, zawiadomienie ma przyjść mailem.
Teraz tylko nerwowe czekanie :)

K.

Data: 2009-11-23 18:15:34
Autor: Valdi
Zablokowane środki.
"Kajetan" news:heefe0$vjd$1opal.futuro.pl

[ciach]

Podziel się potem z grupą jak poszło :)

Zablokowane środki.