Zablokowany Internet i MMS w era - mozna obejsc?

Data: 2010-03-12 15:20:49
Autor: eisum
Zablokowany Internet i MMS w era - mozna obejsc?
Mam zablokowany Internet i MMS w sieci era (telefon sluzbowy) czy moge jakos to obejsc wykupujac pakiet do MMS lub Internetu w sieci poprzez doladowanie przez Internet lub skorzystac z uslug innego operatora?

--
eisum

Data: 2010-03-12 20:17:13
Autor: Arti
Użytkownik "eisum" <eisum@eisum.ok> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hndior$e40$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Mam zablokowany Internet i MMS w sieci era (telefon sluzbowy) czy moge jakos to obejsc wykupujac pakiet do MMS lub Internetu w sieci poprzez doladowanie przez Internet lub skorzystac z uslug innego operatora?

jakiś telefon na dwie karty (np samsung duoz)?

Arti

Data: 2010-03-13 09:30:36
Autor: darnok
On 2010-03-12 15:20, eisum wrote:
Mam zablokowany Internet i MMS w sieci era (telefon sluzbowy) czy moge
jakos to obejsc wykupujac pakiet do MMS lub Internetu w sieci poprzez
doladowanie przez Internet lub skorzystac z uslug innego operatora?

Nie, bo masz w HLR wylaczone subskrypcje na mozliwosci korzystania z APNow dostepowych. Krotko mowiac... nie da sie.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Zablokowany Internet i MMS w era - mozna obejsc?