Zablokowany rower

Data: 2013-10-17 04:33:04
Autor: Wileński
Zablokowany rower
Witam wszystkich,

Mam dość dziwną sytuację i nie mam pojęcia co począć. Otóż ponad 8 miesięcy temu przypiąłem swój stary rower do bloku do wystającej poręczy, jednak po około dwóch tygodniach ktoś przypiął tam swój rower, w taki sposób, że przypiął go do tej samej poręczy przez środek ramy mojego roweru, no i teraz nie mogę sam wydostać swojego.  Rower stoi w takim stanie już ósmy miesiąc... Nikt z sąsiadów nie wie, do kogo należy ten rower - ja też pojęcia nie mam.

Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy mam prawo wydostać swój rower za wszelką cenę? Przyznam, że chciałem już obciąć tamto zapięcie, wyjąć swój rower i założyć nowe wraz z moim numerem telefonu, ale niestety mam wątpliwości, czy ta osoba zareaguje jak normalny człowiek (rower wygląda na dość drogi) - a nie chciałbym robić sobie problemów z prawem z powodu jakiegoś rupiecia (mojego). Dodatkowo jest to zapięcie typu "U" do którego przecięcia potrzebna jest szlifierka kątowa, a to już wiadomo... dość inwazyjna metoda. No i samo zapięcie według informacji z internetu kosztuje 180 zł.

Pozdrawiam
Mariusz

Data: 2013-10-17 04:44:36
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 13:33:04 UTC+2 użytkownik Wileński napisał:
Witam wszystkich,
Jeśli chcesz postąpić zgodnie z prawem i nie miec kłopotów musisz kupić nowy rower.
Wszelkie inne działania narażą Ciebie na powazne konsekwencje prawne.
I pamiętaj że masz obowiązek pilnowac rowerów przypiętych do poręczy- odpowiadasz za nie zgodnie z prawem i jak zginą lub cokolwiek sie z nimi stanie będziesz miał poważne kłopoty.

Data: 2013-10-17 05:08:17
Autor: fiftyfive.pl
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 13:44:36 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Jeśli chcesz postąpić zgodnie z prawem i nie miec kłopotów musisz kupić nowy rower.

To znaczy, że jeśli ktoś zablokuje mi samochód, to też nie mam prawa nic zrobić? jeśli jego samochód jest zaparkowany zgodnie z przepisami...?

I pamiętaj że masz obowiązek pilnowac rowerów przypiętych do poręczy- odpowiadasz za nie zgodnie z prawem i jak zginą lub cokolwiek sie z nimi stanie będziesz miał poważne kłopoty.

Ja mam pilnować czyichś rowerów? Nie wydaje mi się, abym miał taki obowiązek, będąc zwykłym mieszkańcem. Mi wystarczyło, że mój rower jest tam przypięty i raz na kilka tygodni widziałem, że nikt go nie ukradł.

Data: 2013-10-17 05:51:24
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 14:08:17 UTC+2 użytkownik fiftyf....@gmail.com napisał:
To znaczy, że jeśli ktoś zablokuje mi samochód, to też nie mam prawa nic >zrobić? jeśli jego samochód jest zaparkowany zgodnie z przepisami...?
Dokłądnie tak. Masz jeszcze obowiązek pilnowac tehgo samochodu i np gdybys zobaczył że grad pada musisz ten samochód odpowiednio przykryć
Ja mam pilnować czyichś rowerów?
Czemu czyichś? Ten rower jest spięty z Twoim więc w świetle prawa musisz go pilnować bo jest Twoją współwłasnością. Jednak jako współwłaściciel nie możesz nic z nim robić bez wiedzy drugiego współwłaściciela.
TAK STANOWI PRAWO

ie wydaje mi się, abym miał taki obowiązek, będąc zwykłym mieszkańcem. Mi >ystarczyło, że mój rower jest tam przypięty i raz na kilka tygodni widziałem, >e nikt go nie ukradł.
Byłes mało przewidujący i styąd Twoje terazniejsze i potencjalne problemy.
Przypinając rowewr mogłeś przewidzieć że ktoś inny przypnie tam Swój rower i zgodnie z prawem zostaniesz zobowiązany do pilnowania tegoo drugiego roweru równiez.

Data: 2013-10-17 14:00:36
Autor: Budzik
Zablokowany rower
Osobnik posiadający mail kszysztofc@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Przypinając rowewr mogłeś przewidzieć że ktoś inny przypnie tam Swój
rower i zgodnie z prawem zostaniesz zobowiązany do pilnowania tegoo
drugiego roweru równiez.

Jedna bzdure wskazał AL.
A ja zapytam o druga - naprawde uwazasz, ze przypinając rower trzeba wziąć pod uwage, ze ktos sie do niego przypnie?
Jak temu przeciwdziałać?
A co np. z samochodem? Mieszkaniem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-10-17 07:28:13
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 16:00:36 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
A ja zapytam o druga - naprawde uwazasz, ze przypinaj�c rower trzeba >wzi��
Ile widziałeś miejsc gdzie przez 8 miesięcy stał sobie przypiety rower?
A za jak bardzo prawdopodobna uważasz sytuację że do roweru przypietego przez 8 miesięcy do barierki, podpiety zostaje drugi rower i nie ma właściciela?

Data: 2013-10-17 07:48:54
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 16:00:36 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
A ja zapytam o druga - naprawde uwazasz, ze przypinaj�c rower trzeba >wzi�� pod uwage, ze ktos sie do niego przypnie?

Jak widzisz autora wątku taka sytuacja spotkała więc jest to możliwe;)

Jak temu przeciwdzia�a�?
Np. przypinac rower w miejscach uniemożliwiających dopiecie drugiego roweru;)
A co np. z samochodem? Mieszkaniem?
"Niemanie" samochodu i mieszkania nie jest zabronione;)

Data: 2013-10-17 16:15:47
Autor: m
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 16:00, Budzik pisze:
[...]

drugiego roweru rĂłwniez.

[...]

Ej, ludzie, ironia to nie jest kraina Ĺźelazek.

p. m.

Data: 2013-10-17 15:00:26
Autor: Budzik
Zablokowany rower
Osobnik posiadający mail mvoicem@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ej, ludzie, ironia to nie jest kraina żelazek.

Nie brzmiało jak ironia.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2013-10-17 17:34:42
Autor: m
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 17:00, Budzik pisze:
[...]

Bo emotikonu zabrakło?

p. m.

Data: 2013-10-17 18:25:41
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 17:34, m pisze:

Ej, ludzie, ironia to nie jest kraina żelazek.

Nie brzmiało jak ironia.

Bo emotikonu zabrakło?

Bo potwierdził, że wg niego TAK STANOWI PRAWO (dokładny cytat)

Data: 2013-10-17 09:34:08
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 18:25:41 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Bo potwierdzi�, �e wg niego TAK STANOWI PRAWO (dok�adny cytat)
Pokolenie gadu-gadu;)
Jak emotikona nie ma to problem sie robi.

Data: 2013-10-17 18:37:57
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 18:34, Kris pisze:
[...]

Są idioci, którzy takie bzdury piszą zupełnie serio.

Często mają też problemy z poprawnym pisaniem, więc wszystko świadczyło przeciwko tobie ;->

Data: 2013-10-17 20:37:15
Autor: Budzik
Zablokowany rower
[...]

Nie, bo nie brzmiało jak ironia.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2013-10-17 16:18:31
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 16:15, m pisze:

Jak temu przeciwdziałać?
A co np. z samochodem? Mieszkaniem?

Ej, ludzie, ironia to nie jest kraina Ĺźelazek.

Wiesz, ja się Krisa pytałem, czy trolluje czy nie ;)

Data: 2013-10-17 14:53:32
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 14:51, Kris pisze:
W dniu czwartek, 17 października 2013 14:08:17 UTC+2 użytkownik fiftyf...@gmail.com napisał:
[ciach dłuuuuuuuuuugie linie]

Trollujesz?

Czy autentycznie wierzysz w te swoje brednie o narzuconej blokadą współwłasności?

PS: zawijaj wiersze.

Data: 2013-10-17 05:59:02
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 14:53:32 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Czy autentycznie wierzysz w te swoje brednie o narzuconej blokad� wsp�w�asno�ci?
TAK STANOWI PRAWO

Data: 2013-10-17 14:59:29
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 14:59, Kris pisze:
W dniu czwartek, 17 października 2013 14:53:32 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Czy autentycznie wierzysz w te swoje brednie o narzuconej blokadďż˝
wsp�w�asno�ci?
TAK STANOWI PRAWO

ROTFL

Podstawę tych bredni poproszę.

I nie psuj kodowania.

Data: 2013-10-17 06:02:48
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 14:59:29 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Podstawďż˝ tych bredni poproszďż˝.
Korci mnie by napisać "Aleś Ty głupi"
Ale nie będe równał do Twojego poziomu i tak nie napiszę;)

Data: 2013-10-17 15:10:41
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 15:02, Kris pisze:
W dniu czwartek, 17 października 2013 14:59:29 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Podstawďż˝ tych bredni poproszďż˝.
Korci mnie by napisać "Aleś Ty głupi"
Ale nie będe równał do Twojego poziomu i tak nie napiszę;)

Podaj podstawę prawną tej twojej idiotycznej teorii o narzuceniu w taki sposób współwłasności.

Data: 2013-10-17 23:44:28
Autor: Felix
Zablokowany rower

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:l3onkh$9tr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Można podjechać fiatem 126 do jakiejś fury, związać sznurkiem klamki i już!
Współwasność!
Skąd się biorą takie Krisy?
:))

Felix

Data: 2013-10-18 10:22:57
Autor: Gotfryd Smolik news
Zablokowany rower
On Thu, 17 Oct 2013, Felix wrote:

[...]

  Warunkiem jest udowodnienie przed sądem, że "pomieszanie rzeczy"
ewentualnie "połączenie" ich w ten sposób przekraczało możliwości umysłowe
strony w zakresie ich rozdzielenia, a tym samym spełniało warunek "nadmiernych
trudności" wymieniony w 193 KC :D

Skąd się biorą takie Krisy?
:))

  Raczej trollował, nie biorąc pod uwagę w internecie zdarzają się
wypowiedzi osób które NAPRAWDĘ mogą tak myśleć.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-17 18:52:42
Autor: hikikomorisan
Zablokowany rower
On 17.10.2013 14:59, Kris wrote:
[...]

JAlsli chodzi o prawo to znalezc tego co zablokowal rower przedpiscy i oskarzyc go z faktu tego, ze nasz watkotworca zostal postawiony w sytuacji niekorzystnego rozporzadzania swoim mieniem.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-starosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-10-18 08:26:02
Autor: Maciek
Zablokowany rower
W dniu 2013-10-17 18:52, hikikomorisan pisze:
[...]
I jeszcze zażądać odszkodowania za utratę dochodów. Przecież ten rower
miał na siebie zarabiać! :->

Maciek

Data: 2013-10-17 22:24:57
Autor: uzytkownik
Zablokowany rower
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:e59b5303-7c44-43ad-ad41-732aa1a19286googlegroups.com...

TAK STANOWI PRAWO

Chyba to, które sam sobie wymyśliłeś :)
Wobec tego co napisałeś, jezeli przywiążę sznurkiem swoje auto do twojego to ty masz mi je pilnować i stajesz się automatycznie współwłaścicielem mojego samochodu?
A jak mój pies się sczepi z psem sąsiada to ja mam prawo do połowy psa sąsiada? :)
Jesteś przezabawny.

Data: 2013-10-17 13:31:45
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 22:24:57 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
Jesteďż˝ przezabawny.

Następny;)

Data: 2013-10-18 08:45:47
Autor: uzytkownik
Zablokowany rower
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:101e78d6-d61d-4cfb-bb0f-340ca854ef0egooglegroups.com...

Jesteďż˝ przezabawny.

Następny;)

Teraz "następny". Pier...ąłeś głopotę, a teraz próbujesz udowaniać, że inni nie mają poczucia humoru.
Znalazł się jedyny wesołek na grupie.
Nie rozumiem po co w ogóle piszesz takie pierdoły? Czemu one mają służyć?
Skoro to była ironia to jest przejaw zwykłej złośliwości w stosunku do autora wątku i ani to śmieszne, ani pouczające.

Data: 2013-10-18 00:01:27
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu piątek, 18 października 2013 08:45:47 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
Teraz "nast�pny". Pier...��e� g�opot�, a teraz pr�bujesz >udowania�, �e inni nie maj� poczucia humoru.
Wyluzuj.
Nie spinaj sie tak a życie będzie łatwiejsze.

Data: 2013-10-18 09:06:39
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 18.10.2013 09:01, Kris pisze:
[...]

Będzie łatwiejsze, jak przestaniesz psuć kodowanie.

Data: 2013-10-18 00:37:39
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu piątek, 18 października 2013 09:06:39 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
B�dzie �atwiejsze, jak przestaniesz psu� kodowanie.
Myślę że usenet byłby szczęśliwszy gdybyś przestał trolować.

Data: 2013-10-18 10:27:39
Autor: Gotfryd Smolik news
Zablokowany rower
On Fri, 18 Oct 2013, Kris wrote:

[...]

  Przekodowało Ci q-p na "q-p w q-p" (dwa razy, w efekcie znaki ASCII
przekodowywane demolują okolicję, np. "=" z pierwotnego q-p
jest zamieniany na "wartość opisową" zamiast być zostawiony
w spokoju)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-18 01:07:26
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu piątek, 18 października 2013 08:45:47 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
Skoro to by�a ironia to jest przejaw zwyk�ej z�o�liwo�ci w stosunku >do autora w�tku i ani to �mieszne, ani pouczaj�ce.
Ok. Jak już jesteś taki powazny to doradż coś autorowi watku skoro uważasz taką sytuację za wiarygodną.

Data: 2013-10-18 17:52:52
Autor: uzytkownik
Zablokowany rower
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ea303c9-3f3d-4425-91cd-8e94c6b57607googlegroups.com...

Ok. Jak już jesteś taki powazny to doradż coś autorowi watku skoro uważasz taką sytuację za wiarygodną.

Nie doradzę, bo nie znam odpowiedzi.
Osobiście zapewne upierniczyłbym to zapięcie, zabrałbym swój rower, a tamten rower pozostawił na swoim miejscu.
Niestety nie wiem czy jest to zgodne z prawem i dlatego też nie mogę udzielić takiej porady.
Nie mnie też naśmiewać się z kogoś, tylko z tego powodu, że wydaje mi się jakaś sytuacja nieprawdopodobna.

Znam pewną historię z rowerem, która równie jest nieprawdopodobna, a jednak wydarzyła się naprawdę, bo to się wydarzyło mojemu znajomemu z pracy.
Gość dojeżdzał do pracy rowerem i zawsze przypinał go do lampy ulicznej pod budynkiem, w którym pracowaliśmy.
Pewnego dnia wychodzi z pracy, a tu nie da się rowera odczepić, bo jego rama jest przełożona przez słup.
Okazało się, że zrobili mu żart zakładowi energetycy, którzy wymieniali spalone lampy w oświetleniu ulicznym. Dysponując zwyżką po prostu dźwignęli rower do góry i przełożyli poprzez lampę oraz słup.

Jeżeli jest ci aż tak wesoło to proponuję, abyś "szedł" na grupy pl.rec.humor.... i tam dawał ujście swoi wesołym fantazjom.
Tutaj jest grupa pl.soc.prawo , na której się dyskuteje o aspektach prawnych i tu nie ma miejsca na żarty, bo wprowadzając kogoś w błąd możesz mu wyrzadzić sporą krzywdę.

Data: 2013-10-18 14:01:57
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu piątek, 18 października 2013 17:52:52 UTC+2 użytkownik uzytkownik
Znam pewn� histori� z rowerem, kt�ra r�wnie jest nieprawdopodobna, a jednak wydarzy�a si� naprawd�, bo to si� wydarzy�o mojemu znajomemu

To jest słynny doś urban legend ale niech Tobie będzie.
Je�eli jest ci a� tak weso�o to proponuj�, aby� "szed�" na grupy pl.rec.humor.... i tam dawa� uj�cie swoi weso�ym fantazjom.
Tutaj jest grupa pl.soc.prawo , na kt�rej si� dyskuteje o aspektach prawnych i tu nie ma miejsca na �arty, bo wprowadzaj�c kogo� w b��d mo�esz mu wyrzadzi� spor� krzywd�.

Ironia dupę gryzie ale emotikonów zabrakło więc pokolenie gadugadu sie pieni;)

Data: 2013-10-18 23:28:32
Autor: uzytkownik
Zablokowany rower
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:f71e89df-554d-48c3-9209-27ecca3f4e66googlegroups.com...

Ironia dupę gryzie ale emotikonów zabrakło więc pokolenie gadugadu sie pieni;)

Nie kolego! Pokolenie gadugadu wpierd... się w każdą dyskusję czy ma coś do powiedzenia czy też nie, a jak nie udaje mu się zabłysnąć to twierdzi, że to cały świat oszalał.
Nie mam zamiaru prowadzić tej czczej dyskusji na temat ilości motikonów.

Data: 2013-10-18 18:54:48
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 18.10.2013 17:52, uzytkownik pisze:

Osobiście zapewne upierniczyłbym to zapięcie, zabrałbym swój rower, a
tamten rower pozostawił na swoim miejscu.
Niestety nie wiem czy jest to zgodne z prawem i dlatego też nie mogę
udzielić takiej porady.

Wg mnie jakby uciąć tamto zapięcie a potem je na nowo zespawać to nawet cywilnie nie bardzo byłoby jak ścigać. OK, estetycznie może gorzej wyglądać, ale funkcjonalnie to samo.

A jakby tamten próbować pozywać o tę estetykę, to zawsze można mu wystawić rachunek za rozcięcie, zespawanie i stratę czasu.

Data: 2013-10-17 06:21:51
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 13:33:04 UTC+2 użytkownik Wileński napisał:

Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy mam prawo wydostać swój rower za wszelką >
cenę?
http://www.wykop.pl/i/artykul/828209/jak-dobrze-zabezpieczyc-rower-przed-kradzieza/
Sprawdż dobrze może jest przypiety w ten sposób i wtedy zgodnie z PRAWEM będziesz mógł wziąc swój rower ale pamietaj żeby to robić w obecności dzielnicowego i gospodarza domu.

Data: 2013-10-17 15:30:11
Autor: Andrzej Lawa
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 15:21, od lat niepotrafiący nauczyć się pisać Kris pisze:

Sprawdż dobrze może jest przypiety w ten sposób i wtedy
zgodnie z PRAWEM będziesz mógł wziąc swój rower ale
pamietaj żeby to robić w obecności dzielnicowego
i  gospodarza domu.

I proboszcza. Oraz rabina.

PS: ZAWIJAJ WIERSZE

Data: 2013-10-17 06:50:19
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 15:30:11 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
I proboszcza. Oraz rabina.
Słuszna uwaga. O tym zapomniałem.
To dopisali w ostatniej zmianie PRAWA i mi umkneło.
PS: ZAWIJAJ WIERSZE
Nie zawijaj tak krótko wierszy bo mnie paluch od scr boli.

Data: 2013-10-17 06:52:12
Autor: Kris
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 15:30:11 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
I proboszcza. Oraz rabina.
Sprawdziłem w najnowszym PRAWIE.
Musi być ALBO proboszcz ALBO rabin.
Razem nie moga być bo istnieje duże ryzyko że się pozabijają.

Data: 2013-10-17 16:38:47
Autor: qwerty
Zablokowany rower
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l3oop3$b9p$1@node1.news.atman.pl...
I proboszcza. Oraz rabina.

I oczywiście jakieś dziecko, aby proboszcz po wszystkim mógł się zabawić.

Data: 2013-10-18 08:31:40
Autor: Maciek
Zablokowany rower
W dniu 2013-10-17 15:21, Kris pisze:
Sprawdż dobrze może jest przypiety w ten sposób i wtedy zgodnie z PRAWEM będziesz mógł wziąc swój rower ale pamietaj żeby to robić w obecności dzielnicowego i gospodarza domu.
Chodzi Ci o to, że nie został przypięty przez "oczko" w ramie, w związku
z czym można przy odrobinie wysiłku odkręcić kierownicę, widelec i
zsunąć zabezpieczenie z ramy? To jednak sporo pracy, więc nie wiem o co
Ci chodzi ...

Maciek

Data: 2013-10-17 13:00:15
Autor: Budzik
Zablokowany rower
Osobnik posiadający mail fiftyfive.pl@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Albo przetnij barierkę i potem z powrotem zaspawaj.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2013-10-18 08:28:35
Autor: Maciek
Zablokowany rower
W dniu 2013-10-17 15:00, Budzik pisze:
Albo przetnij barierkę i potem z powrotem zaspawaj.
Założę się, że w tym przypadku barierka stanowi integralny element
ściany nośnej budynku, więc nie można jej przeciąć bez groźby katastrofy
budowlanej ;-)

Maciek

Data: 2013-10-17 13:00:16
Autor: Budzik
Zablokowany rower
[...]

Napisz duża kartkę, ze poszukujesz włascicela.
Moze rowerru nie rusza, ale codziennie koło niego przechodzi.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2013-10-17 13:41:33
Autor: m
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 13:33, Wileński pisze:
Witam wszystkich,

Mam dość dziwną sytuację i nie mam pojęcia co począć. Otóş ponad 8 miesięcy temu przypiąłem swĂłj stary rower do bloku do wystającej poręczy, jednak po około dwĂłch tygodniach ktoś przypiął tam swĂłj rower, w taki sposĂłb, Ĺźe przypiął go do tej samej poręczy przez środek ramy mojego roweru, no i teraz nie mogę sam wydostać swojego.  Rower stoi w takim stanie juĹź Ăłsmy miesiąc... Nikt z sąsiadĂłw nie wie, do kogo naleĹźy ten rower - ja teĹź pojęcia nie mam.

[...]

1. zbyt niewiarygodne żeby było prawdziwe. Przyznaj że to zadanie domowe z zajęć czy coś w tym stylu ...

2. jeżeli drogi rower jest przypięty ponad pół roku, to warto by było zainteresować tym policję. Policja powiąże to z doniesieniem że gdzieś tam od 8 miesięcy dziwnie śmierdzi na klatce, wyważą drzwi i wyniosą zmumifikowanego cyklistę który poślizgnął się na mydle, tak że nie mógł się ruszyć, nikt nie słyszał jego wołania bo akurat leciał mecz ...

p. m.

Data: 2013-10-17 05:05:35
Autor: fiftyfive.pl
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 13:41:33 UTC+2 użytkownik m napisał:
1. zbyt niewiarygodne żeby było prawdziwe. Przyznaj że to zadanie domowe z zajęć czy coś w tym stylu ...

Sytuacja jest komiczna, ale prawdziwa - co ciekawe, ja ten rower tam widziałem już od początku, ale o niemożności wypięcia własnego zorientowałem się dopiero w zeszłym tygodniu :)

[...]

Myślałem, aby zadzwonić na policję - choć faktycznie, nie myślałem o tym w taki sposób. Choć mieszkam w bardzo małym, wręcz kameralnym bloku gdzie wszyscy się znają i raczej wątpliwe, aby ktoś umarł i nikt o tym nie wiedział. Niemniej zadzwonię, zobaczymy jak rozwinie się sytuacja

Data: 2013-10-17 14:09:55
Autor: m
Zablokowany rower
W dniu 17.10.2013 14:05, fiftyfive.pl@gmail.com pisze:
[...]

Oczywiście. Tak się twój rower wygrzewał na słońcu, aż teraz, w sam raz na początek sezonu rowerowego postanowiłeś pojeździć?

[...]

Przyjechał kurier, pomylił drzwi i zamiast do klatki wpadł do piwnicy z węglem. Połamał nogi, nikt nie słyszał wołania .... węgla jeszcze nikt nie potrzebował ...

p. m.

Data: 2013-10-17 05:24:42
Autor: fiftyfive.pl
Zablokowany rower
W dniu czwartek, 17 października 2013 14:09:55 UTC+2 użytkownik m napisał:
Oczywiście. Tak się twój rower wygrzewał na słońcu, aż teraz, w sam raz na początek sezonu rowerowego postanowiłeś pojeździć?

Postanowiłem go schować do piwnicy bo w końcu mam na to miejsce. To był rower który kupiłem i miałem zamiar odrestaurować, ale w międzyczasie kupiłem dwa inne których odrestaurowanie zajęło mi kilka miesięcy, więc tamten stał i czekał na swoją kolej, tam jest zadaszenie, więc na słońce jak i kąpiel w deszczu nie miał za bardzo szans :)

Zadzwoniłem na policję, dyżurny stwierdził, że w ciągu 30 min przyjedzie patrol i sprawdzi czy rower nie widnieje jako zaginiony, jeśli nie, to niestety nic nie mogą zrobić.

Data: 2013-10-17 18:50:43
Autor: hikikomorisan
Zablokowany rower
On 17.10.2013 14:24, fiftyfive.pl@gmail.com wrote:
[...]

Odcinasz zabezpiecznie, oddajesz rower do biura rzeczy znalezionych

Swoj odpinasz i juz.

Data: 2013-10-17 16:22:39
Autor: Felix
Zablokowany rower

[...]