Zablokowany silnik po wymianie automatycznej skrzyni

Data: 2013-05-31 00:18:35
Autor: X-Man
Zablokowany silnik po wymianie automatycznej skrzyni
"Tobiasz Bulinski" <tobiaszbulinski@gmail.com> wrote in message news:36abccb6-46bf-481f-a2d2-9fc9c2276e39googlegroups.com...
Witam
Nie za bardzo potrafie zrozumiec co mógł zepsuć mechanik gdyż po
wymianie automatycznej skrzyni biegów silnik, wał sprzęgło - wszystko jest
zablokowane - silnik nie chce obrócić wałem (ani rozrusznikiem ani kluczem
nie da rady).

A czy to nie powinien przypadkiem być problem tego "mechanika" a nie twój? czy robił to w czynie spolecznym z dobrego serca za "Bóg zapłać"?

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-05-31 14:31:37
Autor: m4rkiz
"X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl> wrote in message news:ko8mob$3pj$1speranza.aioe.org...
[...]

przedpisca pewnie chce miec sprawne auto a nie latami dochodzic swojej
racji w sadach

Data: 2013-06-02 12:56:22
Autor: Ryszard G.

Użytkownik "m4rkiz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:koa8fj$2jm$1@dont-email.me...

[...]

że co?
do sadu to na jabłka można chodzić, jeśli sezon akurat ;)

Zablokowany silnik po wymianie automatycznej skrzyni