Zabójca z Łodzi słuchaczem Radia Maryja?

Data: 2010-10-20 09:45:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Zabójca z Łodzi słuchaczem Radia Maryja?
To polityczny fanatyk, nienawidzący PiS - tak opisują "Rzeczpospolitej" mordercę z Łodzi jego koledzy. Według informacji gazety, zabójca cały czas słuchał Radia Maryja.

"Nie dawało się z nim rozmawiać na tematy polityczne. Unikaliśmy tego, bo od razu się zapalał" - mówi "Rzeczpospolitej" jeden z częstochowskich taksówkarzy. Jego koledzy dodają, że najchętniej słuchał rozgłośni ojca Rydzyka. "PiS nienawidził od zawsze i głośno o tym mówił" - twierdzą taksówkarze.

Tymczasem ani prokuratura, ani policja nie miały wcześniej do czynienia z szaleńcem. Nie brał udziału w żadnych manifestacjach, ani innych działaniach partii politycznych. W sierpniu zabójca zrezygnował z pracy i zaczął podróżować po Polsce. Według informacji "Rzeczpospolitej", od kilku dni kręcił się koło biura poselskiego PiS i dopytywał o wizytę Jarosława Kaczyńskiego.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/305981,zabojca-z-lodzi-sluchaczem-radia-maryja.html#komentarze

I wszystko jasne!

Data: 2010-10-20 10:21:18
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cbe9d5b$0$21011$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co pisze rzepa http://www.rp.pl/artykul/2,551855-Morderstwo-polityczne.html
"62-letni Ryszard C. był taksówkarzem. W Częstochowie od grudnia 2002 r. prowadził jednoosobową firmę Piast. Jeździł w jednej z tamtejszych korporacji taksówkowych.
Jego dawni koledzy określają go jako politycznego fanatyka, choć trudno im określić, jakiej opcji.
- Nie dawało się z nim rozmawiać na tematy polityczne.
Unikaliśmy tego, bo od razu się zapalał - mówi nam jeden z częstochowskich taksówkarzy.
Inny dodaje, że C. notorycznie słuchał Radia Maryja."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Inny czyli nie wiadomo kto.
Może komuś zależy na kolejnym opluciu RM.
RM wspiera PiS więc tego rodzaju wiadomość jest delikatnie mówiąc mało wiarygodna.

Data: 2010-10-20 11:40:59
Autor: dK

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i9m8pt$dqh$1news.onet.pl...
[...]

Inny taksówkarz. Pierwsza informacja też nie wskazuje z imienia i nazwiska kto twierdzi, że podejrzany jest fanatykiem.
Język PiSu jest pełny plotek typu, "wiem kto to to zrobił ale nie powiem", "oczywista oczywistosć" i nie razi to nikogo z PiSolubów.
Co do radyja, to i ja czasem słucham tej wrogiej Polsce radiostacji. Potwierdzam, ktoś o słabej konstrukcji psychicznej byłby zdolny do rozp.....nia
wszystkich co stoją za tym jadem jaki pomiędzy modlitwami się sączy.

dK

Data: 2010-10-20 11:43:42
Autor: Panslavista
Zabójca z Łodzi słuchaczem Radia Maryja?

Jesteś TW czy funkcyjny. Leżałeś pod łóżkiem mordercy i podszeptywałeś mu do ucha plan-konspekt?

Data: 2010-10-20 19:14:06
Autor: heÂŽsk
Zabójca z Łodzi słuchaczem Radia Maryja?
On Wed, 20 Oct 2010 11:43:42 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

"dK" <caria@wp.pl> wrote in message news:4cbeb937$0$27032$65785112news.neostrada.pl...

Jesteś TW czy funkcyjny. Leżałeś pod łóżkiem mordercy i podszeptywałeś mu do ucha plan-konspekt?

 plan opracowal sztab PiS.  byc moze sam kurski. patrz nr z pobita aktorka.

Data: 2010-10-20 11:49:21
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-20 11:40, dK pisze:

[...]

Nie słuchasz ... słuchasz za to opowieści TVN i wyrwanych
z kontekstu cytatów z RM. Na tej podstawie nie wyrobisz sobie
poglądu o tej stacji.

Tomy M.

Data: 2010-10-20 11:56:17
Autor: dK

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cbebb24$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co siedzisz koło mojego fotela, że wiesz co słucham?
Zwłaszcza niereligijne felietony tam prezentowane są wyjatkowo porażajace swoją nielogicznoscią.
Co zdanie to wnioski wyciągniete z założonego kłamstwa, wymyślonych faktów i pełne sprzecznosci.

dK

Data: 2010-10-20 13:19:59
Autor: cyc
[...]

Tej tuby siejacej nienawisc nie trzeba opluwac , jest wystarczajao mocno juz opluta aby zachodzila potrzeba dokladac nowych plwocin . Najciekawsze jest to , ze nuza sie we wlasnych plwocinach .

cyc

Data: 2010-10-20 04:21:37
Autor: DJ MC Donald Musk
On 20 Paź, 13:19, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i9m8pt$dqh$1news.onet.pl...

> [...]

opluta aby zachodzila potrzeba dokladac nowych plwocin . Najciekawsze jest
to , ze nuza sie we wlasnych plwocinach .

ale jeszcze nie we wlasnej krwi...
ale to sie zmieni? prawda panowie komunisci z PO?

Data: 2010-10-20 13:26:07
Autor: dK

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:fb669e16-31c2-4b37-b79e-cd970c4a8b5ek22g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

cyc

ale jeszcze nie we wlasnej krwi...
ale to sie zmieni? prawda panowie komunisci z PO?

========================
jeśli komuniści to proszę używać formy - towarzysze! a nie panowie.

dK

Data: 2010-10-20 15:54:03
Autor: boukun
[...]

Czyli Radio Maryja wychowało tego czlowieka...
Ilu jeszcze takich chodzi po ulicach? Dobrze, że ja tylko sporadycznie ich podsłuchuję...

boukun

Data: 2010-10-20 17:15:48
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Jakoś mnie to nie dziwi. Toruński sekciarz już z niejednego zrobił wariata.

Przemysław Warzywny

--

I dodaje, że szyld PiS nie jest atutem w wyborach samorządowych. - Firma piarowska ostrzegała nas, żebyśmy nie eksponowali partyjnego logo, bo się źle kojarzy - zaznacza nasz rozmówca.

Data: 2010-10-20 17:16:39
Autor: u2
W dniu 2010-10-20 17:15, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

Ale nie mordercę jak usłużne merdia.

Data: 2010-10-20 17:44:17
Autor: raff
W dniu 2010-10-20 17:16, u2 pisze:
[...]

To nieustanne mlotkowanie w mediach. Robienie ludziom wody z mozgu.

Najslabsze jednostki psychiczne wymiekaja.

Sam znam takich co swiruja, "nienawidza kaczek" tylko dlatego, ze telewizja im tak powiedziala.

Tyle ze oni nie ida strzelac do innych.

Zastanawiam sie, ilu jest takich ludzi w Polsce. Przypuszczam ze wielu.

R.
--
Z Mordercami sie nie dyskutuje.

Data: 2010-10-21 03:32:15
Autor: u2
On 20 Paź, 17:44, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

[...]

Ryszard C. to cinkciarz, zapewne kapuś z esbucji.

Dostał zlecenie i teraz będzie udawał wariata.

Data: 2010-10-20 19:14:06
Autor: heÂŽsk
Zabójca z Łodzi słuchaczem Radia Maryja?
On Wed, 20 Oct 2010 09:45:42 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

To polityczny fanatyk, nienawidzący PiS - tak opisują "Rzeczpospolitej" mordercę z Łodzi jego koledzy. Według informacji gazety, zabójca cały czas słuchał Radia Maryja.

 nie przesadzajmy z tym laczeniem sluchania rm i morderstwem.
 ten czlowiek musial bardzo nienawidziec prezesa PiS. wcale mu
 sie nie dziwie. ludzie potrzebuja spokoju a ten ciagle jatrzy.

Zabójca z Łodzi słuchaczem Radia Maryja?