Zabójcy Barbary Blidy na listach PiS.

Data: 2011-07-17 01:12:01
Autor: HaMMeR
Zabójcy Barbary Blidy na listach PiS.
Czy jestes w stanie, pasciana gnido, polaczyc tresc tej 'pasty 'z
twoim
propagandziarskim tytulem, klamliwym w samej tresci, bowiem 'krecaca
lody' postkomunistka Blida zastrzelila sie SAMA ze strachu przed
wlasnym
ugrupowaniem oraz konsekwencjami czysto prawnymi.

Data: 2011-07-17 14:20:55
Autor: Przemysław W
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:1d25b11d-71ed-4ca6-8249-31e8df668eacy13g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

Jasne. A funkcjonariuszka zmieniła po zabójstwie kurtkę, bo się jej spodobał inny kolor. Nieprawdaż podwarszawski przygłupie? Na broni nie było odcisków, bo p. Blida na chwilę zmartwychwstała i je usunęła? Kilkukrotna zmiana położenia ciała też się odbyła za sprawą samobójczyni, debilu?

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-17 12:39:18
Autor: White Power
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

[...]

Zwróć się by ruskie przejęły śledztwo w sprawie samobójstwa lewackiej gnidy wyniki będą takie że każdego ranka będziesz sobie walił konia z radości. --

Data: 2011-07-17 14:46:49
Autor: Przemysław W
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ivul5l$oss$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie przenoś na mnie sposobu w jaki wrażasz swoją radość.

 Przemek

Data: 2011-07-17 13:16:18
Autor: White Power
Zabójcy Barbary Blidy na listach PiS.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Nie przenoś na mnie sposobu w jaki wrażasz swoją radość.

Już nie pierdol bzdur, tylko pisz listy do tuska by imieniem blidy zaczęli ulice w miastach nazywać.

Data: 2011-07-17 17:40:24
Autor: stevep
Dnia 17-07-2011 o 15:16:18 White Power   <linke-hofmann@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, miałaby konkurować z błogosławionym Lechem Kaczyńskim?

--
stevep

Data: 2011-07-17 15:30:56
Autor: [heÂŽsk]
Zabójcy Barbary Blidy na listach PiS.
On Sun, 17 Jul 2011 14:20:55 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Jasne. A funkcjonariuszka zmieniła po zabójstwie kurtkę, bo się jej spodobał inny kolor. Nieprawdaż podwarszawski przygłupie? Na broni nie było odcisków, bo p. Blida na chwilę zmartwychwstała i je usunęła? Kilkukrotna zmiana położenia ciała też się odbyła za sprawą samobójczyni, debilu?

 hammer'ek ma jeszcze cos do powiedzenia?  ta kanalia potrafi tylko bluzgac i wyzywac.

 blida z "samozastrzeleniem" sie czekala do ostatnich
 sekund, az przyjedzie z ziobro z ekipa tvp i dopiero
 w swietle jupiterow strzelila sobie w leb? nalozyla
 w tym celu gustowny szlafroczek, umalowala sie, poszla
 do lazienki i kiedy operator swiatel przypudrowal jej
 nosek wtedy dopiero palnela sobie w brzuch bo  rozwalona glowa wygladalaby paskudnie na zdjeciach?  nie mogla zastrzelic sie np. w nocy? czekala na tvp?

 tylko taki imbecyl jak hammer tak moze myslec.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-17 09:49:55
Autor: HaMMeR

pisem@...pl> wrote:
> [...]

 nie mogla zastrzelic sie np. w nocy? czekala na tvp?

 tylko taki imbecyl jak hammer tak moze myslec.

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnoscihttp://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Tlumacz sobie wymozdzencu jak sobie chcesz to, co ci lzemedia wsrali
do lba bez oporu!
A do mnie z szacunkiem osle patentowany, bo uszy poobrywam
zdezorientowany permanentnie lajdaku!

Zabójcy Barbary Blidy na listach PiS.