Zabójcza zielona strzałka?

Data: 2009-11-27 11:02:43
Autor: J.F.
Zabójcza zielona strzałka?
Użytkownik " Paweł L." <pikachuwisla@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Czy ktoś jest w stanie racjonalnie mi wytłumaczyć zagrożenie jakie niosą
te "zabójcze" strzałki? Bo ja naprawdę nic z tego nie rozumiem...

Jest taki moment gdy piesi czekaja na zielone, i patrza sie tylko przed siebie w sygnalizator, i nagle wszyscy wchodza na jezdnie.
A z tylu moze akurat dojezdzac jakies auto, ktorego kierowca widzi ze ciagle ma wolna droge, wiec jedzie.
Owszem - jest obowiazek zatrzymania .. ale kto go przestrzega ?
I mozna tak zaprogramowac swiatla zeby przez tych pare sekund strzalki nie bylo.

No i jeszcze dochodza rowerzysci, ktorych spora ilosc kierwcow nie zauwaza.

Ale w sumie sie zgadzam - problem jest sztuczny.

J.

Zabójcza zielona strzałka?