Zabójcza zielona strzałka?

Data: 2009-11-28 08:05:42
Autor: Seba
Zabójcza zielona strzałka?
Dnia Thu, 26 Nov 2009 18:40:59 +0000 (UTC),  Paweł L. napisał(a):

Kolejny raz widziałem właśnie argument, że likwidacja strzałek zapalanych przy czerwonym do skrętu w prawo pomimo że wydłuża korki to służy bezpieczeństwu a przecież "jeśli chociaż jedno życie pieszego będzie uratowane, to warto postać minutę dłużej".

Oj, chyba coś ostatnio doktryna się zmienia - mam wrażenie, że u nas w
mieście, że cichaczem zielone strazłki zaczynają wracać. I oby ten trend
się utrzymał.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.