Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty

Data: 2010-11-12 13:21:10
Autor: babinicz
Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty

Użytkownik " Semir" <semmir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ibgm5m$8i3$1inews.gazeta.pl...
Natknąłem się na takie coś:

http://tiny.pl/hwdfs

Przyznam, że wcześniej od tej strony o tym nie myślałem.
Jak dla mnie bardzo logicznie i porządnie wytłumaczone. Czy rząd tego nie
widzi czy też nie chce widzieć?

"semir" to za pewne nowe wydanie "zbyszka" z Kielc, który swoje lata świetności miał na PMS trzy lata temu.
Zniknie ze sceny tak samo szybko  jak się pojawił.

Prośba do wszystkich  aby go tylko nie dokarmiać.

pzdr
babinicz

Data: 2010-11-12 12:36:31
Autor: Semir
babinicz <babinicz64@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Zniknie ze sceny tak samo szybko  jak się pojawił.

Prośba do wszystkich  aby go tylko nie dokarmiać.

Nie karmię trolla

Data: 2010-11-15 15:22:36
Autor: Artur\(m\)
Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty

Użytkownik "Semir" <semmir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibjccf$r8i$1inews.gazeta.pl...

Nie karmię trolla

Czyli nie samokarmisz?

Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty