Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty

Data: 2010-11-15 14:40:16
Autor: kamil
Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty

" Semir" <semmir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ibgm5m$8i3$1inews.gazeta.pl...
Natknąłem się na takie coś:

http://tiny.pl/hwdfs

Przyznam, że wcześniej od tej strony o tym nie myślałem.
Jak dla mnie bardzo logicznie i porządnie wytłumaczone. Czy rząd tego nie
widzi czy też nie chce widzieć?

A co powiesz o tym?

http://tinyurl.com/2fwbwff

Jest swiadek, sa zeznania, wszystko loicznie i porzadnie wytlumaczone. Czy rzad tego zagrozenia nie widzi, czy tez nie chce widziec?

Pozdrawiam
Kamil

Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty