Zabojczy seans batmana,,,

Data: 2012-07-20 14:30:39
Autor: Hikikomori Mint
Zabojczy seans batmana,,,
Nie dosta popcornu, czy co?

Jak podaje TVN24 - co najmniej 10 os贸b nie 偶yje, za艣 40 mo偶e by膰 rannych. Wiele os贸b my艣la艂o, 偶e strza艂y s膮 cz臋艣ci膮 filmu. Opr贸cz tego szaleniec odpali艂 bomb臋 z gazem 艂zawi膮cym.

http://goo.gl/B0o5a

--
Tak bankrutuj膮 firmy, kt贸re budowa艂y na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id=598

Data: 2012-07-20 14:34:28
Autor: $heikh el $hah
Zabojczy seans batmana,,,
W dniu 2012-07-20 14:30, Hikikomori Mint pisze:
Nie dosta popcornu, czy co?

Jak podaje TVN24 - co najmniej 10 os贸b nie 偶yje, za艣 40 mo偶e by膰
rannych. Wiele os贸b my艣la艂o, 偶e strza艂y s膮 cz臋艣ci膮 filmu. Opr贸cz tego
szaleniec odpali艂 bomb臋 z gazem 艂zawi膮cym.

Jak bomb臋 z gazem, to musi, 偶e stoi za tym Iran.

--
鈽 $heikh el $hah
  銉 兀丨賲丿貙 賵賷賲丕乇爻 丕賱噩賳爻貙 鬲賳賮噩乇

Data: 2012-07-20 14:43:29
Autor: rAzor
Zabojczy seans batmana,,,
U縴tkownik - Hikikomori Mint  napisa::
Nie dosta popcornu, czy co?

Jak podaje TVN24 - co najmniej 10 os骲 nie 縴je, za 40 mo縠 by
rannych. Wiele os骲 my秎a硂, 縠 strza硑 s cz甓ci filmu. Opr骳z tego
szaleniec odpali bomb z gazem 硓awi眂ym.

http://goo.gl/B0o5a

W morde, w 縴ciu bym do kina nie poszed.
--
Z lewic si nie dyskutuje. Do lewicy si strzela w obronie w砤snej.

Data: 2012-07-20 15:35:18
Autor: Rais
Zabojczy seans batmana,,,
[...]

呕e艣 se k.... crossposta wymy艣li艂!

Data: 2012-07-20 15:41:21
Autor: Qrczak
Zabojczy seans batmana,,,
Dnia dzisiejszego niebo偶臋 Hikikomori Mint wylaz艂o do ludzi i marudzi:

[...]

Pewnikiem w 3D by艂.

Q.
--
Ja tam nie jestem socjopat膮. Umiem doskonale udawa膰, 偶e lubi臋 ludzi.

Data: 2012-07-20 17:25:42
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

U偶ytkownik "Hikikomori Mint" <hikikomorisan@amorki.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jubj1f$jhv$2inews.gazeta.pl...
[...]

Czy Amerykanie i 呕ydzi znowu powiedz膮, 偶e za zamachem stoi Iran albo Hezbollah?

Data: 2012-07-20 15:43:04
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
Czy Amerykanie i 呕ydzi znowu powiedz膮, 偶e za zamachem stoi Iran albo
Hezbollah?

Znowu robisz z siebie idot臋. Sam z siebie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 18:52:01
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jubua8$hmu$43usenet.news.interia.pl...
Czy Amerykanie i 呕ydzi znowu powiedz膮, 偶e za zamachem stoi Iran albo
Hezbollah?

Znowu robisz z siebie idot臋. Sam z siebie.

K艂amiesz.

Data: 2012-07-20 17:23:14
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
K艂amiesz.

Po raz kolejny ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawd臋 maj膮c na celu
pom贸wienie i zniewa偶enie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art. 216 par. 2 KK. s膮 to czyny zabronione.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 19:52:23
Autor: zly
Zabojczy seans batmana,,,
Dnia Fri, 20 Jul 2012 18:52:01 +0200, mkarwan napisa(a):
Znowu robisz z siebie idot. Sam z siebie.
K砤miesz.

Udowodnij

--
marcin

Data: 2012-07-20 20:27:29
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

U縴tkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisa w wiadomo禼i news:pq8tw2i3ttb3$.dlgpiki.fixed...
Dnia Fri, 20 Jul 2012 18:52:01 +0200, mkarwan napisa(a):
Znowu robisz z siebie idot. Sam z siebie.
K砤miesz.

Udowodnij

Mentalno舵 masz ubeck. To ubecy kazali udowadnia, 縠 kto jest niewinny.

Data: 2012-07-20 19:21:43
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
Mentalno艣膰 masz ubeck膮. To ubecy kazali udowadnia膰, 偶e kto艣 jest
niewinny.

Przede wszystkim to Ty masz ubeck膮, bo to ubecy usi艂owali deprecjonowa膰 oponent贸w informacjami o charakterze osobistym na ich temat, dok艂adnie tak jak Ty to zrobi艂e艣 w przypadku atomicusa, AI czy daty.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 21:50:00
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jucb47$hmu$48usenet.news.interia.pl...
begin mkarwan

Mentalno艣膰 masz ubeck膮. To ubecy kazali udowadnia膰, 偶e kto艣 jest
niewinny.

Przede wszystkim to Ty masz ubeck膮,

k艂amiesz

Data: 2012-07-20 20:19:34
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
Przede wszystkim to Ty masz ubeck膮,

k艂amiesz

Posty na temat atomicusa, AI i daty nie by艂y Twojego autorstwa? Robisz z siebie idot臋 czy po prostu nim jeste艣?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 22:45:47
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jucegk$hmu$53usenet.news.interia.pl...
Przede wszystkim to Ty masz ubeck膮,
k艂amiesz

Posty na temat atomicusa, AI i daty nie by艂y Twojego autorstwa? Robisz z
siebie idot臋 czy po prostu nim jeste艣?

Czy jeste艣 a偶 takim g艂upkiem, 偶e nie potrafisz sam nic wymy艣li膰, tylko musisz po mnie powtarza膰?

Data: 2012-07-20 21:15:21
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
Czy jeste艣 a偶 takim g艂upkiem, 偶e nie potrafisz sam nic wymy艣li膰, tylko
musisz po mnie powtarza膰?

Prawda w oczy kole?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-21 13:24:24
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

U偶ytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:juchp9$hmu$57usenet.news.interia.pl...

Data: 2012-07-20 20:51:13
Autor: Titus Atomicus
Zabojczy seans batmana,,,
In article <juc7ue$vf1$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
> Udowodnij

Mentalno舵 masz ubeck. To ubecy kazali udowadnia, 縠 kto jest niewinny.

Ale to ty znany jestes znany z tego ze jestes klamca, donosicielem i oblakanym antysemita.
--
TA

Data: 2012-07-20 15:58:36
Autor: rs
Zabojczy seans batmana,,,
On Fri, 20 Jul 2012 20:51:13 +0200,

> [...]

Ale to ty znany jestes znany z tego ze jestes klamca, donosicielem i oblakanym antysemita.

skad ty tych idiotow, w tym watku wziales? z pregierza to przypelzlo?
takie bydlo niczego nie potrafi uszanowac. <rs>

Data: 2012-07-20 21:49:31
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

U縴tkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa w wiadomo禼i news:Titus_Atomicus-40021F.20511320072012news.atman.pl...
> [...]

Ale to ty znany jestes znany z tego ze jestes klamca, donosicielem i oblakanym antysemita.

k砤miesz

Data: 2012-07-20 22:33:59
Autor: Titus Atomicus
Zabojczy seans batmana,,,
In article <jucco6$7rb$1@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

> Ale to ty znany jestes znany z tego ze jestes klamca, donosicielem i > oblakanym antysemita.

Nie, to ty klamiesz. A co za tym idzie, jestes rowniez donosicielem i oblakanym antysemita.
--
TA

Data: 2012-07-20 22:44:55
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,
U縴tkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisa w wiadomo禼i news:Titus_Atomicus-BB7A33.22335820072012news.atman.pl...

> [...]

k砤miesz

Nie, to ty klamiesz. A co za tym idzie, jestes rowniez donosicielem i oblakanym antysemita.

Nadal k砤miesz.

Data: 2012-07-20 22:20:47
Autor: Maciej Bojko
Zabojczy seans batmana,,,
On Fri, 20 Jul 2012 20:27:29 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Mentalno舵 masz ubeck. To ubecy kazali udowadnia, 縠 kto jest niewinny.

O, kolejny dow骴 na prawdziwo舵 prawa Godwina. I jednocze秐ie kolejny
ziom, kt髍ego post體 ju nigdy nie b阣 mia okazji przeczyta. --
Maciej B骿ko

Data: 2012-07-21 00:39:54
Autor: zly
Zabojczy seans batmana,,,
Dnia Fri, 20 Jul 2012 20:27:29 +0200, mkarwan napisa(a):

Udowodnij
Mentalno舵 masz ubeck. To ubecy kazali udowadnia, 縠 kto jest niewinny.

No w砤秐ie.
Ty zarzucasz komu k砤mstwo. On ma udowadnia, 縠 jest niewinny, czy ty, 縠
jednak jest k砤mc?
--
marcin

Data: 2012-07-21 13:27:12
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,
U縴tkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisa w wiadomo禼i news:11iwisprb8zev$.dlgpiki.fixed...
[...]

On k砤mie na m骿 temat.
Je秎i twierdzi, ze to co pisze jest prawd to ma obowi眤ek przedstawi dowody na poparcie tego co napisa.
Brak dowod體 to przyznaje si do k砤mstwa.

Data: 2012-07-21 15:07:38
Autor: Bida
Zabojczy seans batmana,,,

U偶ytkownik "Hikikomori Mint"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jubj1f$jhv$2@inews.gazeta.pl...

Nie dosta popcornu, czy co?

Jak podaje TVN24 - co najmniej 10 os贸b nie 偶yje, za艣 40 mo偶e by膰
rannych. Wiele os贸b my艣la艂o, 偶e strza艂y s膮 cz臋艣ci膮 filmu. Opr贸cz tego
szaleniec odpali艂 bomb臋 z gazem 艂zawi膮cym.

Na polskim filmie takie co艣 by艂oby nie do pomy艣lenia.
Na polskim filmie w kinie jest pusto.
Ofiary by艂yby ze 2, mo偶e 3.

Data: 2012-07-21 16:47:00
Autor: Maciej Bojko
Zabojczy seans batmana,,,
On Sat, 21 Jul 2012 15:07:38 +0200, "Bida" <bida@polska.pl> wrote:

U縴tkownik "Hikikomori Mint"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:jubj1f$jhv$2@inews.gazeta.pl...

Nie dosta popcornu, czy co?

Jak podaje TVN24 - co najmniej 10 os骲 nie 縴je, za 40 mo縠 by
rannych. Wiele os骲 my秎a硂, 縠 strza硑 s cz甓ci filmu. Opr骳z tego
szaleniec odpali bomb z gazem 硓awi眂ym.

Na polskim filmie takie co by硂by nie do pomy秎enia.
Na polskim filmie w kinie jest pusto.
Ofiary by硑by ze 2, mo縠 3.

Wczorajsza tragedia nie jest dobrym pretekstem do robienia sobie jaj.
Naprawd.

--
Maciej B骿ko

Data: 2012-07-21 19:40:50
Autor: Titus Atomicus
Zabojczy seans batmana,,,
In article <jue9iv$hdm$1@inews.gazeta.pl>, "Bida" <bida@polska.pl> wrote:

[...]

Niezupelnie. To byla premiera. I to premiera dilmu o Batmanie.
Ja czesto chodze do kina, w Polsce. I zdarza sie, ze na niektorych filmach jest 90% zajetych foteli...
--
TA

Zabojczy seans batmana,,,