Zabojczy seans batmana,,,

Data: 2012-07-20 17:25:42
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

Użytkownik "Hikikomori Mint" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:jubj1f$jhv$2inews.gazeta.pl...
Nie dosta popcornu, czy co?
Jak podaje TVN24 - co najmniej 10 osób nie żyje, zaś 40 może być rannych. Wiele osób myślało, że strzały są częścią filmu. Oprócz tego szaleniec odpalił bombę z gazem łzawiącym.
http://goo.gl/B0o5a

Czy Amerykanie i Żydzi znowu powiedzą, że za zamachem stoi Iran albo Hezbollah?

Data: 2012-07-20 15:43:04
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
Czy Amerykanie i Żydzi znowu powiedzą, że za zamachem stoi Iran albo
Hezbollah?

Znowu robisz z siebie idotÄ™. Sam z siebie.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 18:52:01
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jubua8$hmu$43usenet.news.interia.pl...
Czy Amerykanie i Żydzi znowu powiedzą, że za zamachem stoi Iran albo
Hezbollah?

Znowu robisz z siebie idotÄ™. Sam z siebie.

KĹ‚amiesz.

Data: 2012-07-20 17:23:14
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
KĹ‚amiesz.

Po raz kolejny ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdÄ™ majÄ…c na celu
pomĂłwienie i zniewaĹĽenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art. 216 par. 2 KK. sÄ… to czyny zabronione.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 19:52:23
Autor: zly
Zabojczy seans batmana,,,
Dnia Fri, 20 Jul 2012 18:52:01 +0200, mkarwan napisał(a):
Znowu robisz z siebie idotę. Sam z siebie.
Kłamiesz.

Udowodnij

--
marcin

Data: 2012-07-20 20:27:29
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomo¶ci news:pq8tw2i3ttb3$.dlgpiki.fixed...
Dnia Fri, 20 Jul 2012 18:52:01 +0200, mkarwan napisał(a):
Znowu robisz z siebie idotę. Sam z siebie.
Kłamiesz.

Udowodnij

Mentalno¶ć masz ubeck±. To ubecy kazali udowadniać, że kto¶ jest niewinny.

Data: 2012-07-20 19:21:43
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
Mentalność masz ubecką. To ubecy kazali udowadniać, że ktoś jest
niewinny.

Przede wszystkim to Ty masz ubecką, bo to ubecy usiłowali deprecjonować oponentów informacjami o charakterze osobistym na ich temat, dokładnie tak jak Ty to zrobiłeś w przypadku atomicusa, AI czy daty.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 21:50:00
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jucb47$hmu$48usenet.news.interia.pl...
begin mkarwan

Mentalność masz ubecką. To ubecy kazali udowadniać, że ktoś jest
niewinny.

Przede wszystkim to Ty masz ubeckÄ…,

kłamiesz

Data: 2012-07-20 20:19:34
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
Przede wszystkim to Ty masz ubeckÄ…,

kłamiesz

Posty na temat atomicusa, AI i daty nie były Twojego autorstwa? Robisz z siebie idotę czy po prostu nim jesteś?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 22:45:47
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jucegk$hmu$53usenet.news.interia.pl...
Przede wszystkim to Ty masz ubeckÄ…,
kłamiesz

Posty na temat atomicusa, AI i daty nie były Twojego autorstwa? Robisz z
siebie idotÄ™ czy po prostu nim jesteĹ›?

Czy jesteś aż takim głupkiem, że nie potrafisz sam nic wymyślić, tylko musisz po mnie powtarzać?

Data: 2012-07-20 21:15:21
Autor: to
Zabojczy seans batmana,,,
begin mkarwan
Czy jesteś aż takim głupkiem, że nie potrafisz sam nic wymyślić, tylko
musisz po mnie powtarzać?

Prawda w oczy kole?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-20 20:51:13
Autor: Titus Atomicus
Zabojczy seans batmana,,,
In article <juc7ue$vf1$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> Udowodnij

Mentalno¶ć masz ubeck±. To ubecy kazali udowadniać, że kto¶ jest niewinny.

Ale to ty znany jestes znany z tego ze jestes klamca, donosicielem i oblakanym antysemita.
--
TA

Data: 2012-07-20 15:58:36
Autor: rs
Zabojczy seans batmana,,,
On Fri, 20 Jul 2012 20:51:13 +0200,

> [...]

Ale to ty znany jestes znany z tego ze jestes klamca, donosicielem i oblakanym antysemita.

skad ty tych idiotow, w tym watku wziales? z pregierza to przypelzlo?
takie bydlo niczego nie potrafi uszanowac. <rs>

Data: 2012-07-20 21:49:31
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-40021F.20511320072012news.atman.pl...

Data: 2012-07-20 22:33:59
Autor: Titus Atomicus
Zabojczy seans batmana,,,
In article <jucco6$7rb$1@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

> Ale to ty znany jestes znany z tego ze jestes klamca, donosicielem i > oblakanym antysemita.

Nie, to ty klamiesz. A co za tym idzie, jestes rowniez donosicielem i oblakanym antysemita.
--
TA

Data: 2012-07-20 22:44:55
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-BB7A33.22335820072012news.atman.pl...

> [...]

kłamiesz

Nie, to ty klamiesz. A co za tym idzie, jestes rowniez donosicielem i oblakanym antysemita.

Nadal kłamiesz.

Data: 2012-07-20 22:20:47
Autor: Maciej Bojko
Zabojczy seans batmana,,,
On Fri, 20 Jul 2012 20:27:29 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Mentalno¶ć masz ubeck±. To ubecy kazali udowadniać, że kto¶ jest niewinny.

O, kolejny dowód na prawdziwo¶ć prawa Godwina. I jednocze¶nie kolejny
ziom, którego postów już nigdy nie będę miał okazji przeczytać. --
Maciej Bójko

Data: 2012-07-21 00:39:54
Autor: zly
Zabojczy seans batmana,,,
Dnia Fri, 20 Jul 2012 20:27:29 +0200, mkarwan napisał(a):

Udowodnij
Mentalno¶ć masz ubeck±. To ubecy kazali udowadniać, że kto¶ jest niewinny.

No wła¶nie.
Ty zarzucasz komu¶ kłamstwo. On ma udowadniać, że jest niewinny, czy ty, że
jednak jest kłamc±?
--
marcin

Data: 2012-07-21 13:27:12
Autor: mkarwan
Zabojczy seans batmana,,,
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomo¶ci news:11iwisprb8zev$.dlgpiki.fixed...
[...]

On kłamie na mój temat.
Je¶li twierdzi, ze to co pisze jest prawd± to ma obowi±zek przedstawić dowody na poparcie tego co napisał.
Brak dowodów to przyznaje się do kłamstwa.

Zabojczy seans batmana,,,