Zabojstwa rytualne?

Data: 2012-10-18 20:09:06
Autor: leszek niewiadomski
Zabojstwa rytualne?
>Z materiału zamieszczonego przez blogera wynika, że wydarzenia, które rozegrały się 10 kwietnia 2010 roku pod Smoleńskiem, mogły być z góry zaplanowane i mieć rytualny charakter. To samo dotyczy wspomnianej w tej publikacji katastrofy rosyjskiego samolotu pasażerskiego Suchoj SuperJet w Indonezji w maju tego roku, zatonięcia promu "Bułgaria" na Wołdze w lipcu 2011 roku, zabójstwa dwóch dziewczynek w Sewastopolu, na Krymie, w lutym 2011 roku oraz katastrofy śmigłowca Mi-8 na Ałtaju w styczniu 2009 roku.<
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,12692255,Wiemy_kim_jest_bloger__ktory_wrzucil_drastyczne_zdjecia.html

Moze ktos z krajowcow oswiecilby mnie w temacie. O jakie to rytualy chodzilo i o jakie katastrofy lub wypadki chodzi?
Pamietam ze kiedys zatonela "Estonia", zestrzelony zostal jakis samolot poludniowokoreanski, wybuchaly rozne wulkany, bylo tsunami, zalalo kawalek Japonii ... Moze to tez bylo zaplanowane i stanowilo ogniwo jakiegos szatanskiego rytualu? Pytania sie mnoza.
--
ln.
--
>Ein bisschen Bi schadet nie!<.