Zab鎩stwo Niemcowa zorganizowa這 SBU pod kierownictwem USA

Data: 2015-03-03 19:17:13
Autor: boukun
Zab鎩stwo Niemcowa zorganizowa這 SBU pod kierownictwem USA
Zbigniew Brzezinski : Zab鎩stwo Niemcowa zorganizowa SBU pod kierownictwem USA.
Tak opini wyrazi ameryka雟ki politolog, by造 doradca prezydenta USA, Jimmy Cartera, Zbigniew Brzezinski. W豉郾ie na taki rozw鎩 wydarze maj nadziej w Waszyngtonie, informuj go jego informatorzy z National Security Agency USA.

"W zab鎩stwie Niemcowa brali udzia specjali軼i realizuj帷y zadanie wystrzelania "niebia雟kiej sotni" na Majdanie. A organizatorami byli, w tej liczbie, pracownicy s逝瘺y bezpiecze雟twa Ukrainy, kt鏎a obecnie jest 廝鏚貫m przeprowadzania prowokacji w celu stworzenia powod闚 do oskar瞠 Rosji" - powiedzia Brzezinski w wywiadzie udzielonym kanadyjskiemu dziennikarzowi, A. Turnerowi.

To morderstwo jest bardzo podobne do 鄉ierci kijowskiego dziennikarza Georgija Gongadze, kt鏎e pos逝篡這 za pow鏚 do rozp皻ania kampanii antyprezydenckiej w stosunku do ukrai雟kiego prezydenta Leonida Kuczmy w 2000 roku, zauwa瘸 politolog.

Brzezinski twierdzi, 瞠 w豉郾ie USA zorganizowa造 kryzys ukrai雟ki, nie bez podstaw licz帷, 瞠 Rosja wcze郾iej czy p騧niej , zaanga簑je si w dzia豉nia bojowe i tym samym b璠zie przyczynia豉 si do formowania jednolitej koalicji zachodniej.

"Staje si zupe軟ie oczywiste, 瞠 w drugiej dekadzie XXI wieku, zasady ojc闚-za這篡cieli USA zosta造 zupe軟ie zapomniane, nasza Konstytucja s逝篡 jedynie za figowy listek dla jawnego pragnienia rz康z帷ych elit aby raz na zawsze zdoby w豉dz nad 鈍iatem" - autor artyku逝 cytuje s這wa Brzezinskiego.

Za: http://politikus.ru/events/44565-bzhezinskiy-ubiystvo-nemcova-organizovano-sbu-pod-rukovodstvom-ssha.html

Data publikacji: 2.03.2015

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/zabojstwo-niemcowa-zorganizowalo-sbu-pod-kierownictwem-usa-2015-03

boukun

Data: 2015-03-03 19:43:04
Autor: A. Filip
Zab籀jstwo Niemcowa zorganizowao SBU pod kierownictwem USA [驕r籀da: politikus.ru, wolna-polska.pl]
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
Zbigniew Brzezinski : Zab籀jstwo Niemcowa zorganizowa SBU pod kierownictwem USA.
Tak opini wyrazi amerykaski politolog, byy doradca prezydenta
USA, Jimmy Cartera, Zbigniew Brzezinski. Wanie na taki rozw籀j
wydarze maj nadziej w Waszyngtonie, informuj go jego informatorzy
z National Security Agency USA.

"W zab籀jstwie Niemcowa brali udzia specjalici realizujcy zadanie
wystrzelania "niebiaskiej sotni" na Majdanie. A organizatorami byli,
w tej liczbie, pracownicy su髒by bezpieczestwa Ukrainy, kt籀ra obecnie
jest 驕r籀dem przeprowadzania prowokacji w celu stworzenia powod籀w do
oskar髒e Rosji" - powiedzia Brzezinski w wywiadzie udzielonym kanadyjskiemu
dziennikarzowi, A. Turnerowi.

To morderstwo jest bardzo podobne do mierci kijowskiego dziennikarza
Georgija Gongadze, kt籀re posu髒yo za pow籀d do rozptania kampanii
antyprezydenckiej w stosunku do ukraiskiego prezydenta Leonida Kuczmy
w 2000 roku, zauwa髒a politolog.

Brzezinski twierdzi, 髒e wanie USA zorganizoway kryzys ukraiski,
nie bez podstaw liczc, 髒e Rosja wczeniej czy p籀驕niej , zaanga髒uje
si w dziaania bojowe i tym samym bdzie przyczyniaa si do
formowania jednolitej koalicji zachodniej.

"Staje si zupenie oczywiste, 髒e w drugiej dekadzie XXI wieku, zasady
ojc籀w-zao髒ycieli USA zostay zupenie zapomniane, nasza Konstytucja
su髒y jedynie za figowy listek dla jawnego pragnienia rzdzcych elit
aby raz na zawsze zdoby wadz nad wiatem" - autor artykuu cytuje
sowa Brzezinskiego.

[...]

A masz co powiedzia DOSOWNIE w oryginale (najlepiej filmik)?
[czyli po angielsku (na Kanad)]

Bo mi *wszelka* propaganda zaczyna powoli wychodzi bokiem z jej sztuczkami.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaa Kuklikisch 21 wieku.
Jzyk, jak w髒, ma dwa koce: z jednego sypie pery, a z drugiego ze sowa.

Data: 2015-03-03 21:55:29
Autor: mkarwan
Zab籀jstwo Niemcowa zorganizowao SBU pod kierownictwem USA [驕r籀da: politikus.ru, wolna-polska.pl]

U髒ytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa w wiadomoci news:anfi+nfgrkv26pf-f332@xl.wp.pl...

http://www.worldandwe.com/en/page/the_usa_and_other_organizers_of_antirussian_sanctions_stand_up_for_nemtsovs_murder.html

Data: 2015-03-04 09:51:41
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.03.2015 21:55, mkarwan pisze:

[...]

http://www.worldandwe.com [ciach reszta radzieckiej propagandy]

Czy ty, kurwanie, chcesz opr籀cz sprawy o pom籀wienie mie jeszcze spraw z urzdu o dziaalno na rzecz obcego wywiadu poprzez propagowanie kamstw tego髒 wywiadu?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przesta si martwi

Data: 2015-03-04 16:35:39
Autor: andal
Zab鎩stwo Niemcowa zorganizowa這 SBU pod kierownictwem USA [廝鏚豉: politikus.ru, wolna-polska.pl]

a chuj ci do tego co on chce

Data: 2015-03-04 20:05:42
Autor: A. Filip
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> pisze:
[...]

Pod髒egasz do skazania Starych Kiejkutowc籀w za dziaalno sprzeczn z
Konstytucj RP3 na rzecz obcego wywiadu (CIA) oraz propagowanie kamstw
w obronie tego wywiadu i jego jak髒e usu髒nych wsp籀pracownik籀w? :-)
Robisz to zaiste _po mistrzowsku_ :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaa Kuklikisch 21 wieku.
Obiecane jagody nie napeniaj kaszy.  (Przysowie otewskie)

Data: 2015-03-05 16:02:20
Autor: T.
W dniu 2015-03-03 o 21:55, mkarwan pisze:

[...]

郇郋邾訄邽:
訄赲邽郅訄 郈郋訄郇郋赲郕邽 邾訄迮邽訄郅郋赲
訄赲邽郅訄 郈郋赲迮迡迮郇邽 郇訄 訄邿迮

Ale髒 wiarygodne 驕r籀do informacji... Jak nasz Asz dziennik :-)
T.

Data: 2015-03-04 09:49:26
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.03.2015 19:43, A. Filip pisze:

A masz co powiedzia DOSOWNIE w oryginale (najlepiej filmik)?
[czyli po angielsku (na Kanad)]

Bo mi *wszelka* propaganda zaczyna powoli wychodzi bokiem z jej sztuczkami.

To jest tak oczywista faszywka, 髒e w sumie Brzeziski m籀gby pozwa bokuna za pom籀wienie.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przesta si martwi

Data: 2015-03-04 10:11:16
Autor: A. Filip
[...]

Boukun _powt籀rzy_ z jawnym podaniem 驕r籀de.  Boukun w pastwie prawa m籀gby
zosta skazany za to (powtarzanie z wskazaniem 驕r籀de) dopiero po 髒mudnym
wykazania du髒ej iloci zej woli IMHO.

Brzeziski "bardzo raczej" czego takiego nie powiedzia "bez _bardzo_ swobodnej
interpretacji jego wypowiedzi" ale _czasem_ nie tylko ten polityk potrafi mnie
_mocno_ zadziwi tym co chlapnie.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaa Kuklikisch 21 wieku.
Kowal zawini, cygana powiesili.  (Przysowie polskie)

Data: 2015-03-04 10:17:53
Autor: Andrzej Lawa
[...]

C籀髒, biorc pod uwag reszt jego wypocin - nie byoby to takie trudne.

Brzeziski "bardzo raczej" czego takiego nie powiedzia "bez _bardzo_ swobodnej
interpretacji jego wypowiedzi" ale _czasem_ nie tylko ten polityk potrafi mnie
_mocno_ zadziwi tym co chlapnie.

Obstawiam raczej oderwan od rzeczywistoci neosowieck propagand.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przesta si martwi

Data: 2015-03-03 21:36:57
Autor: Klin....................................................
W dniu 2015-03-03 o 19:17, boukun pisze:
Zbigniew Brzezinski : Zab籀jstwo Niemcowa zorganizowa SBU pod kierownictwem USA.
Tak opini wyrazi amerykaski politolog, byy doradca prezydenta USA, Jimmy Cartera, Zbigniew Brzezinski. Wanie na taki rozw籀j wydarze maj nadziej w Waszyngtonie, informuj go jego informatorzy z National Security Agency USA.

"W zab籀jstwie Niemcowa brali udzia specjalici realizujcy zadanie wystrzelania "niebiaskiej sotni" na Majdanie. A organizatorami byli, w tej liczbie, pracownicy su髒by bezpieczestwa Ukrainy, kt籀ra obecnie jest 驕r籀dem przeprowadzania prowokacji w celu stworzenia powod籀w do oskar髒e Rosji" - powiedzia Brzezinski w wywiadzie udzielonym kanadyjskiemu dziennikarzowi, A. Turnerowi.

[...]

Brzezinski twierdzi, 髒e wanie USA zorganizoway kryzys ukraiski, nie bez podstaw liczc, 髒e Rosja wczeniej czy p籀驕niej , zaanga髒uje si w dziaania bojowe i tym samym bdzie przyczyniaa si do formowania jednolitej koalicji zachodniej.

[...]

    Do to niewiarygodne uwa髒any przez Rosjan za rusufoba i taka volta naraz.
    W jakim celu by ujawnia ciemne sprawki swego rzdu... nawr籀ci si czy co?

Data: 2015-03-03 12:49:40
Autor: kogutek444
Zab鎩stwo Niemcowa zorganizowa這 SBU pod kierownictwem USA
W dniu wtorek, 3 marca 2015 21:37:48 UTC+1 u篡tkownik Klin..................................................... napisa:
> [...]
>
> "Staje si zupe軟ie oczywiste, 瞠 w drugiej dekadzie XXI wieku, zasady > ojc闚-za這篡cieli USA zosta造 zupe軟ie zapomniane, nasza Konstytucja > s逝篡 jedynie za figowy listek dla jawnego pragnienia rz康z帷ych elit > aby raz na zawsze zdoby w豉dz nad 鈍iatem" - autor artyku逝 cytuje > s這wa Brzezinskiego.

    Do嗆 to niewiarygodne uwa瘸ny przez Rosjan za rusufoba i taka volta naraz.
    W jakim celu by ujawnia ciemne sprawki swego rz康u... nawr鏂i si czy co?

Kto uwa瘸ny, jak napisa貫, przez Rosjan za rusofoba. Nie musi by rusofobem.

Data: 2015-03-03 23:10:55
Autor: boukun
Zab鎩stwo Niemcowa zorganizowa這 SBU pod kierownictwem USA
U篡tkownik <kogutek444@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:53d7c431-d5e9-428b-ae29-75066391ecadgooglegroups.com...
> [...]
czy co?

Kto uwa瘸ny, jak napisa貫, przez Rosjan za rusofoba. Nie musi by rusofobem.
-- -- -- -- -- -- -
Chcesz tym twierdzi, 瞠 Schreck nie jest rusofobem?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Grzegorz-Schetyna-smierc-Borysa-Niemcowa-symboliczna-uderza-w-obraz-Rosji,wid,17303211,wiadomosc.html?

boukun

Data: 2015-03-03 21:43:30
Autor: boukun
[...]

Wiem tylko tyle, 髒e wczoraj zdaje si de bul wyda owiadczenie, 髒e nie zgadza si z opini Brzeziskiego...

boukun

Data: 2015-03-05 15:55:34
Autor: T.
[...]

Ja s康z, 瞠 to jednak rosyjskie s逝瘺y. Chcia造 osi庵n帷 sw鎩 cel - skompromitowanie zachodnich s逝瘺, kt鏎e przeszkadzaj w realizacji ich cel闚. No chyba 瞠 to Amerykanie, 瞠by Rosjanie my郵eli, 瞠 to s逝瘺y USA, kt鏎e mia造 skompromitowa Putina, kt鏎y chcia sprowokowa ameryka雟ki rz康 do jedno軼i, a ta prowokacja mia豉 s逝篡 s逝瘺om rosyjskim do pokazania, jakie z tych Amerykan闚 mendy i 瞠 ci庵le co kombinuj. W przeciwie雟twie do przyjaznego, s這wia雟kiego kraju jakim jest Rosja, kt鏎emu w latach jeszcze nie tak danych oddawa豉 si pod opiek Ukraina, Bia這ru, Litwa, υtwa,Estonia, p馧 Polski (w 1939), cz窷 Finlandii, Czeczenia, Krym i kilkana軼ie innych kraj闚 i narod闚...
T.

Zab鎩stwo Niemcowa zorganizowa這 SBU pod kierownictwem USA