Zabrakło kas fiskalnych

Data: 2013-03-01 12:54:43
Autor: Marek
Zabrakło kas fiskalnych
W radio słyszałem, że zabrakło kas fiskalnych dla podatników którzy mają obowiązek ich stosowania od 1 marca. Gdzie można zapoznać się z wykazem działalności które zostały objęte tym obowiązkiem?

--
Marek

Data: 2013-03-01 12:33:13
Autor: Sebastian
Zabrakło kas fiskalnych
nie cofnięto znaczących zwolnień (nie ma przełomu na miarę wykreslenia zwolnień dla lekarzy i prawników)

ale znacznie zaniżono limit zwolnienia z kwotowego bo (1) zmniejszono go z 40 na 20 tysięcy a (2) on jest liczony teraz proporcjonalnie.

Data: 2013-03-05 14:31:55
Autor: radekp@konto.pl
Zabrakło kas fiskalnych
Fri, 1 Mar 2013 12:33:13 -0800 (PST), w
<8c9be382-2bbd-4139-a8d1-ea51cb0cd803@googlegroups.com>, Sebastian
<zarzadkomplementariusza@gg.pl> napisał(-a):

[...]

Proporcjonalnie do czego?

Data: 2013-03-05 17:53:07
Autor: spp
Zabrakło kas fiskalnych
W dniu 2013-03-05 14:31, radekp@konto.pl pisze:

ale znacznie zaniżono limit zwolnienia z kwotowego bo (1) zmniejszono go z 40 na 20 tysięcy a (2) on jest liczony teraz proporcjonalnie.

Proporcjonalnie do czego?

Do czasu jaki pozostało do końca roku. :)

--
spp

Data: 2013-03-17 14:01:05
Autor: radekp@konto.pl
Zabrakło kas fiskalnych
Tue, 05 Mar 2013 17:53:07 +0100, w <kh57ti$k8e$1@news.task.gda.pl>, spp
<spp-to-ja@gazeta.pl> napisał(-a):

> Proporcjonalnie do czego?

Do czasu jaki pozostało do końca roku. :)

A to nie było tak zawsze?

Data: 2013-03-01 21:14:23
Autor: Gotfryd Smolik news
Zabrakło kas fiskalnych
On Fri, 1 Mar 2013, Marek wrote:

W radio słyszałem, że zabrakło kas fiskalnych dla podatników którzy mają
obowiązek ich stosowania od 1 marca. Gdzie można zapoznać się z wykazem
działalności które zostały objęte tym obowiązkiem?

  Nie wiem, ale może trzeba szukać "przestały być zwolnione z tego
obowiązku". Bo to tak właśnie działa - co do zasady każda sprzedaż
dla OFnPDGoRR (:>) podlega rejestracji, a jedynie dopuszczono
wyjątki.

  Jak Ci się chce, to porównaj poprzednią treść:
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,32,32,1376,,20110101,rozporzadzenie-ministra-finansow-z-dnia-26072010-r-w-sprawie.html
....z aktualną (też znajdziesz na stronie gofinu)

pzdr, Gotfryd

Zabrakło kas fiskalnych