Data: 2010-04-14 18:48:28 | |
Autor: saturn5 | |
Zabrakło dwóch zdecydowanych słów: | |
Dla wyszkolonego pilota sam pilotaz po kilku tysiacach godzin w powietrzu
zaczyna byc dosc rutynowy - cos jak prowadzenie autobusu dla miastowego kierowcy. Bo faktycznie tak naprawde pilot jest platny za odpowiedzialnosc. Ale jest te pare chwil w jego karierze kiedy naprawde 'zarabia na swoja pensje' podejmujac kluczowe decyzje. W tym wypadku ten pilot, ta zaloga podjela niestety fatalna decyzje. -- |
|
Data: 2010-04-16 04:58:04 | |
Autor: p 47 | |
Zabrakło dwóch zdecydowanych słów: | |
Użytkownik "saturn5 " <saturn5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq52ls$k1e$1inews.gazeta.pl... Dla wyszkolonego pilota sam pilotaz po kilku tysiacach godzin w powietrzu Czy ty założyłes się z kims, że uda ci się w KAZDYM swoim poscie pisac głupstwa?? - czy naprawde myslisz, ze dla pilota rzadowego samolotu także lądowanie w warunkach naprawde kiepskiej widoczności i bez wsparcia z ziemi to rutyna? Czy np. rutynowe dla rzadowego samolotu jest wykonywanie az 4 kregów przed podejściem?? Owszem, pilot podjął fatalną w skutkach decyzję, ale wprowadzony w błąd przez zachowanie kontroli lotniska. Kontrola jedynie poinformowało go o trudnych warunkach, i jedynie REKOMENDOWAŁA udanie się na inne , odległe lotniska! Lotnisko nie zostało zamkniete,- co oznaczało to, że mimo, ze jest mgła to spełnione sa minima widoczności. Jesliby bowiem minima dla tego lotniska nie były spełnione to należałoby lotnisko ZAMKNĄC! http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article586721/Ostateczna_decyzja_nalezy_do_pilota.html Postępuje się tak na całym swiecie, gdy warunki pogodowe uniemożliwiają np. bezpieczne lądowanie! Skoro jednak lotnisko NIE zostało zamknięte oznaczało to, że kontrola uznaje próby podejścia za dozwolone! Dowódca wyciągając z tego prawidłowo wniosek, ze minima nie zostały przekroczone, a jedynie pogoda jest trudna, podjął decyzję, ze podejmie jedna próbę podejścia, a gdy okaze się ona nieudana (na minimalnej wysokości, czy odległości dla tego lotniska nie zobaczy pasa) to odleci na lotnsko rekomendowane. Z niewiadomych jednak przyczyn, wykonując gładko zejście do ladowania przeprowadzał je, jak wszystko na to wskazuje, ok 60 m nizej, niz wynosi prawidłowa ściezka schodzenia. Pozostaje zagadką co spowodowało, że myslał, iz jest o te 60 m nizej niż faktycznie był i to mimo 3 niezaleznych systemów pomiaru wysokości, a także radiowysokościomierza z akustycznym powiadamianiem o osiągnięciu wysokości krytycznych . p47 |
|
Data: 2010-04-16 08:42:52 | |
Autor: porterhouse | |
Zabrakło dwóch zdecydowanych słów: | |
p47- DEBIL jestes. Zrob sobie lewatywe...
-- |
|
Data: 2010-06-12 14:46:35 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Zabrakło dwóch zdecydowanych słów: | |
"saturn5 " hq52ls$k1e$1@inews.gazeta.pl Dla wyszkolonego pilota sam pilotaz po kilku tysiacach godzin w powietrzu Szkoda, że zginęli. Powinni byli przeżyć lądowanie i umrzeć z głodu za nieodpowiedzialność. :) Pozostali (pasażerowie) też powinni przeżyć i umrzeć na szubienicach -- za złe szkolenie pilotów. Na szczęście zło zostało zwyciężone dobrem i ostatecznie osiągnięto ten sam efekt, to znaczy nikt z nich już nie żyje. -- ^ * 724 w niedzielę było b. dobrze, ale byłem P . . ' . . . . . .06 . dni 709 w parku, wśród ludzi, :) co P S N E . . . . . -- -- > 700 daje się zauważyć w PEFach, F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 695 które mi spadły drastycznie 11 12 13 2526 01 03 . .`'.-. 680 ._. .-. l 21 24 29 31 04 12 .'O`-' 675 ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' / 23 30 02 1011 `-:`-'.'661.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..646`|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;...;\|/... |
|
Data: 2010-06-12 15:08:13 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Zabrakło dwóch zdecydowanych słów: | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" huvvjf$gk9$1@inews.gazeta.pl Na szczęście zło zostało zwyciężone dobrem i ostatecznie osiągnięto Złem było uniknięcie kary -- głodowania i stryczka. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|