Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Data: 2014-03-30 23:51:18
Autor: Grzegorz
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid> napisał w wiadomości

Będąc w potrzebie pożyczyłem se wczoraj samochód. Niestety samochód
nie
całkiem sprawny był. Konkretnie świeciły światła postojowe ale z
mijania
tylko lewe. No i zatrzymali mnie na drodze z powodu braku tego światła
podświetlenia tablicy. Mówię, że samochód pożyczyłem przed chwilą i
nie mam
bladego pojęcia jak zmienić żarówkę w tym samochodzie. Że nie chciałem
przyjąć mandatu za przekroczenie prędkości to ...je zabrali mi dowód
rejestracyjny, wniosek o ukaranie do sądu chcą skierować i wezwać na
przesłuchanie na komendę w innym mieście :-) Już podziękowałem, no ale
ale
będę ten samochód musiał kiedyś oddać i nie wiem co mam zrobić by
dowód z
powrotem dostać bo właściciel niechętny by cokolwiek robić w tej
sprawie.
Pewnie jakiś przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

CoÅ› tu siÄ™ kupy nie trzyma.
Za brak świateł zabrali Ci dowód rejestracyjny!!!???
Za coś takiego mogą Tobie zabronić dalszej jazdy do czasu usunięcia
usterek
ale nie mągą odebrać DR. Żarówki zawsze mogą się przepalić.

No i za coÅ› takiego nie ma:
""wniosek o ukaranie do sądu chcą skierować i wezwać na
 przesÅ‚uchanie na komendÄ™ w innym mieÅ›cie.""

Dostałeś od policjantów pokwitowanie.
Co tam napisali jako uzasadnienie swoich tzw. czynności?
Jest tam też nazwisko i imię funkcjonariusza.
Jak się chcesz odgryźć to piszesz zwyczajną skargę
do komendanta na czynności jego podwładnych
i na niesłusznie zatrzymany DR.

Kupy siÄ™ to jednak nie trzyma.
No to tak to w końcu było?

Data: 2014-03-30 15:18:49
Autor: kogutek444
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak ¶wiat³a :-)
W dniu niedziela, 30 marca 2014 23:51:18 UTC+2 u¿ytkownik Grzegorz napisa³:
U¿ytkownik "John Ko³alsky" <john@kowal.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci

> Bêd±c w potrzebie po¿yczy³em se wczoraj samochód. Niestety samochód

nie

> ca³kiem sprawny by³. Konkretnie ¶wieci³y ¶wiat³a postojowe ale z

mijania

> tylko lewe. No i zatrzymali mnie na drodze z powodu braku tego ¶wiat³a

> pod¶wietlenia tablicy. Mówiê, ¿e samochód po¿yczy³em przed chwil± i

nie mam

> bladego pojêcia jak zmieniæ ¿arówkê w tym samochodzie. ¯e nie chcia³em

> przyj±æ mandatu za przekroczenie prêdko¶ci to ...je zabrali mi dowód

> rejestracyjny, wniosek o ukaranie do s±du chc± skierowaæ i wezwaæ na

> przes³uchanie na komendê w innym mie¶cie :-) Ju¿ podziêkowa³em, no ale

ale

> bêdê ten samochód musia³ kiedy¶ oddaæ i nie wiem co mam zrobiæ by

dowód z

> powrotem dostaæ bo w³a¶ciciel niechêtny by cokolwiek robiæ w tej

sprawie.

> Pewnie jaki¶ przegl±d ¿arówek :-) ale nie byli ³askawi poinformowaæ.

Co¶ tu siê kupy nie trzyma.

Za brak ¶wiate³ zabrali Ci dowód rejestracyjny!!!???

Za co¶ takiego mog± Tobie zabroniæ dalszej jazdy do czasu usuniêcia

usterek

ale nie m±g± odebraæ DR. ¯arówki zawsze mog± siê przepaliæ.

No i za co¶ takiego nie ma:

""wniosek o ukaranie do s±du chc± skierowaæ i wezwaæ na

 przes³uchanie na komendê w innym mie¶cie.""

Dosta³e¶ od policjantów pokwitowanie.

Co tam napisali jako uzasadnienie swoich tzw. czynno¶ci?

Jest tam te¿ nazwisko i imiê funkcjonariusza.

Jak siê chcesz odgry¼æ to piszesz zwyczajn± skargê

do komendanta na czynno¶ci jego podw³adnych

i na nies³usznie zatrzymany DR.

Kupy siê to jednak nie trzyma.

No to tak to w koñcu by³o?

Normalnie by³o. Jecha³ za szybko i nie mia³ ¶wiat³a. To go zwinêli. Zacz±³ pyskowaæ i nie mia³ zapasowej albo nie potrafi³ zmieniæ ¿arówki. To zabrali DR.

Data: 2014-03-31 01:07:11
Autor: John Kołalsky
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Użytkownik "Grzegorz" <nie_spamuj@gazeta.pl>

[...]

To właśnie tak się u nich robi, zatrzymują DR i jak naprawisz to go z powrotem dostajesz :-)

No i za coÅ› takiego nie ma:
""wniosek o ukaranie do sądu chcą skierować i wezwać na
przesłuchanie na komendę w innym mieście.""

Ale policjant bardzo chce :-)

Dostałeś od policjantów pokwitowanie.
Co tam napisali jako uzasadnienie swoich tzw. czynności?

To co napisałem :-) Prawe światło mijania i podświetlenie tablicy.

Jest tam też nazwisko i imię funkcjonariusza.
Jak się chcesz odgryźć to piszesz zwyczajną skargę
do komendanta na czynności jego podwładnych
i na niesłusznie zatrzymany DR.

Ale on jest prawnie zatrzymany to na co mam się skarżyć :-)

Kupy siÄ™ to jednak nie trzyma.
No to tak to w końcu było?

No właśnie tak :-)

Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)