Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak ś wiatła :-)

Data: 2014-03-31 00:45:46
Autor: Przemysław Gubernat
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak ś wiatła :-)
W dniu 2014-03-30 01:52, John Kołalsky pisze:

Będąc w potrzebie pożyczyłem se wczoraj samochód. Niestety samochód nie całkiem
sprawny był. Konkretnie świeciły światła postojowe ale z mijania tylko lewe. No
i zatrzymali mnie na drodze z powodu braku tego światła i podświetlenia tablicy.
Mówię, że samochód pożyczyłem przed chwilą i nie mam bladego pojęcia jak zmienić
żarówkę w tym samochodzie. Że nie chciałem przyjąć mandatu za przekroczenie
prędkości to ...je zabrali mi dowód rejestracyjny, wniosek o ukaranie do sądu
chcą skierować i wezwać na przesłuchanie na komendę w innym mieście :-) Już
podziękowałem, no ale ale będę ten samochód musiał kiedyś oddać i nie wiem co
mam zrobić by dowód z powrotem dostać bo właściciel niechętny by cokolwiek robić
w tej sprawie. Pewnie jakiś przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.

Trzeba zrobić normalny przegląd, lecz tutaj jest myk. Mianowicie (ponoć)
diagności nie zrobią już przeglądu bez DR, a ponieważ takiego nie masz w
posiadaniu, trzeba wyrobić tymczasowe dopuszczenie do ruchu.
Z takim będziesz mógł pojechać na przegląd a potem odebrać dowód.
Jeżeli chcesz to sam załatwić będziesz musiał otrzymać upoważnienie od
właściciela na każdą z tych czynności (+ opłata za to), ew. raz a porządnie -
upoważnienie notarialne.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
|   Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2014-03-31 01:12:11
Autor: John Kołalsky
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Użytkownik "Przemysław Gubernat" <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach>

[...]

Wydaje mi się, że na ten kwitek za zabranie zrobią.

a ponieważ takiego nie masz w
posiadaniu, trzeba wyrobić tymczasowe dopuszczenie do ruchu.

No tak, nie mogę na przegląd jechać, ale pchać chyba mógłbym :-)

[...]

No właśnie, chyba bez notarialnego to mi dowodu nie dadzą :-) Na zwykłe nie ma opłat, ale też pewnie nie da się w tym przypadku.

Data: 2014-03-31 13:20:44
Autor: Gotfryd Smolik news
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)
On Mon, 31 Mar 2014, John Ko³alsky wrote:

U¿ytkownik "Przemys³aw Gubernat" <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach>

a poniewa¿ takiego nie masz w
posiadaniu, trzeba wyrobiæ tymczasowe dopuszczenie do ruchu.

No tak, nie mogê na przegl±d jechaæ, ale pchaæ chyba móg³bym :-)

  Hm... czy to siê zalicza do odmiany holowania? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-31 17:39:39
Autor: John Ko³alsky
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak ¶wiat³a :-)

U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>

a poniewa¿ takiego nie masz w
posiadaniu, trzeba wyrobiæ tymczasowe dopuszczenie do ruchu.

No tak, nie mogê na przegl±d jechaæ, ale pchaæ chyba móg³bym :-)

 Hm... czy to siê zalicza do odmiany holowania? ;)

Wy tu ¶michy chichy a samochód stoi w obcym mie¶cie z rozladowanym akumulatorem, bez dowodu, noc, zimno, bluza dresowa. Nic tylko zadzwoniæ na 112 :-)

Data: 2014-03-31 08:03:10
Autor: AZ
On 2014-03-30, Przemysław Gubernat <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

Trzeba zrobić normalny przegląd, lecz tutaj jest myk. Mianowicie (ponoć)
diagności nie zrobią już przeglądu bez DR, a ponieważ takiego nie masz w
posiadaniu, trzeba wyrobić tymczasowe dopuszczenie do ruchu.

To jakies bajki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-31 17:24:36
Autor: John Kołalsky
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

[...]

Przegląd dodatkowy zrobili (20zł) na podstawie kwitka i swój wystawili, że niby da się z tym jeździć, ale jakbym miał zgodnie z prawem przyjechać na własych kółkach to musiałbym jakieś dopuszczenie dostać.

Data: 2014-03-31 09:00:16
Autor: Budzik
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak ¶wiat³a :-)
U¿ytkownik Przemys³aw Gubernat repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach
Trzeba zrobiæ normalny przegl±d, lecz tutaj jest myk. Mianowicie
(ponoæ) diagno¶ci nie zrobi± ju¿ przegl±du bez DR, a poniewa¿ takiego
nie masz w posiadaniu, trzeba wyrobiæ tymczasowe dopuszczenie do
ruchu. Z takim bêdziesz móg³ pojechaæ na przegl±d a potem odebraæ
dowód. Je¿eli chcesz to sam za³atwiæ bêdziesz musia³ otrzymaæ
upowa¿nienie od w³a¶ciciela na ka¿d± z tych czynno¶ci (+ op³ata za
to), ew. raz a porz±dnie - upowa¿nienie notarialne.

Nie wiem sk±d takie informacje.
Jak ci zabieraj± dowód to dostajesz pokwitowanie.
I na jego podstawie dzia³asz.

I przeglad robisz na elelemtn a nie normalny na ca³o¶c. Kosztuje to 20z³.

Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak ś wiatła :-)