Zabrali mi dowod :/

Data: 2011-03-17 16:24:14
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Hej,
Dzisiaj pod firma przyczepilo sie do mnie dwoch policjantow, mysleli,
mysleli i wymyslili, ze przyczepia sie do braku oswietlenia tylnej tablicy
rejestracyjnej. Faktycznie w DT nie ma takiego czegos. W zwiazku z tym
pytanie do Was, czy myslicie, ze wystarczy ze sobie cos takiego w garazu
zbuduje z diodek LED i diagnosta na stacji przybije mi pieczatke, czy tez moze to
oswietlenie musi byc jakies specjalne?

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-03-17 17:37:53
Autor: J_K_K
Zabrali mi dowod :/
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrn.pl.io4djg.f49.usenetpiko.homelinux.net...
braku oswietlenia tylnej tablicy rejestracyjnej
Faktycznie w DT nie ma takiego czegos.

Nie ma przezroczystej szybki od spodu tylnej lampy ?
(przechodzi ¶wiatło od pozycyjnej tylnej)

zbuduje z diodek LED
Ani diody, ani cało¶ć nie będzie mieć homologacji.
Załatw sobie jak±¶ lampę j. w.
Np. od WSK-i, Jawy/CZ , MZ/Simson czy GN.

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-17 17:44:36
Autor: duddits
Zabrali mi dowod :/
W dniu 2011-03-17 17:24, Piotr Klimek pisze:
[...]

"ROZPORZÄ„DZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w
sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposaĹĽenia (Dz. U. nr 32 poz. 262 z dnia 26 lutego 2003 r. z
późniejszymi zmianami) (fragment)

- Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej:
Liczba świateł: liczba taka, aby zapewniała dobre oświetlenie tablicy
rejestracyjnej
Barwa świateł : tylko biała
Inne wymagania: w sposób zapewniający oświetlenie miejsca umieszczenia
tylnej tablicy rejestracyjnej
Własności świetlne: powinno zapewniać możliwość odczytania znaków na
tablicy rejestracyjnej w nocy przy dobrej przejrzystości powietrza z
odległości co najmniej 20 m
Inne warunki: nie może być bezpośrednio widoczne z tyłu pojazdu z
odległości większej od 25 m"

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2011-03-17 16:47:59
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Thu, 17 Mar 2011 17:44:36 +0100) ktos podajacy sie za duddits
wyklawiaturowal co nastepuje:

"ROZPORZˇDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w
sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia (Dz. U. nr 32 poz. 262 z dnia 26 lutego 2003 r. z
póĽniejszymi zmianami) (fragment)

- O¶wietlenie tylnej tablicy rejestracyjnej:
Liczba ¶wiateł: liczba taka, aby zapewniała dobre o¶wietlenie tablicy
rejestracyjnej
Barwa ¶wiateł : tylko biała
Inne wymagania: w sposób zapewniaj±cy o¶wietlenie miejsca umieszczenia
tylnej tablicy rejestracyjnej
Własno¶ci ¶wietlne: powinno zapewniać możliwo¶ć odczytania znaków na
tablicy rejestracyjnej w nocy przy dobrej przejrzysto¶ci powietrza z
odległo¶ci co najmniej 20 m
Inne warunki: nie może być bezpo¶rednio widoczne z tyłu pojazdu z
odległo¶ci większej od 25 m"

Serdeczne dzieki, czyli sobie cos na diodach LED zbuduje a zasilanie wezme
z tylnej lampy. Dzieki!

Data: 2011-03-17 22:49:59
Autor: Arni
Zabrali mi dowod :/
Piotr Klimek pisze:
Serdeczne dzieki, czyli sobie cos na diodach LED zbuduje a zasilanie wezme
z tylnej lampy. Dzieki!
nie buduj tylko kup gotowca na allegro, w dziale czesci do przyczep

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-03-17 22:12:14
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Thu, 17 Mar 2011 22:49:59 +0100) ktos podajacy sie za Arni
wyklawiaturowal co nastepuje:

Serdeczne dzieki, czyli sobie cos na diodach LED zbuduje a zasilanie wezme
z tylnej lampy. Dzieki!
nie buduj tylko kup gotowca na allegro, w dziale czesci do przyczep

Genialne! Dziekuje :)

Data: 2011-03-17 18:27:42
Autor: Marcin N
Zabrali mi dowod :/
Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrn.pl.io4djg.f49.usenet@piko.homelinux.net...

[...]
===========================

Powiedz lepiej, czym podpadłe¶. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak - na rozgrzewkę.

Data: 2011-03-17 17:38:48
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Thu, 17 Mar 2011 18:27:42 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Powiedz lepiej, czym podpadłe¶. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak - na rozgrzewkę.

Wlasnie wydaje mi sie, ze niczym. Parkowalem pod firma i sie przyczepili.
Najpierw co prawda do brudnej od blota rejestracji, ale jak ja wyczyscilem
to sobie to oswietlenie wynalezli. Pod zieleniakiem policja i straz
miejska przychodzi w celu wyrobienia dziennych norm wystawiania mandatow
:)

Data: 2011-03-18 09:46:53
Autor: Andrzej Lawa
Zabrali mi dowod :/
W dniu 17.03.2011 18:27, Marcin N pisze:

Powiedz lepiej, czym podpadłe¶. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak -
na rozgrzewkę.

Pewnie musieli wyrabiać jak±¶ "normę".

Data: 2011-03-18 01:00:57
Autor: blur
Zabrali mi dowod :/
Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrn.pl.io4djg.f49.usenet@piko.homelinux.net...

oswietlenie musi byc jakies specjalne?

a nie masz w DT takiej lampy jak mam w XT ? tam powinna być przeĽroczysta szybka pod¶wietlaj±ca rej..

Data: 2011-03-18 08:25:04
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Fri, 18 Mar 2011 01:00:57 +0100) ktos podajacy sie za blur
wyklawiaturowal co nastepuje:

oswietlenie musi byc jakies specjalne?

a nie masz w DT takiej lampy jak mam w XT ? tam powinna być przeĽroczysta szybka pod¶wietlaj±ca rej..

Nie, mam zalozony inny blotnik.
https://picasaweb.google.com/pklimek/EnduroZima#5581769272249143890

Data: 2011-03-18 10:05:23
Autor: mmaurycy
Zabrali mi dowod :/
W dniu 18.03.2011 09:25, Piotr Klimek pisze:
Dnia (Fri, 18 Mar 2011 01:00:57 +0100) ktos podajacy sie za blur
wyklawiaturowal co nastepuje:

oswietlenie musi byc jakies specjalne?

a nie masz w DT takiej lampy jak mam w XT ? tam powinna być przeźroczysta
szybka podświetlająca rej..

Nie, mam zalozony inny blotnik.
https://picasaweb.google.com/pklimek/EnduroZima#5581769272249143890

Jaja sobie robisz z przepisĂłw to co masz pretensje ĹĽe ci dowĂłd zatrzymali?
Twoja tablica jest w poziomie a nie w pionie nie da się jej przeczytać nawet z 5 metrów chyba z drabiny, kto ci podbił przegląd?

mmaurycy
SYM HUSKY juÂż 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2011-03-18 09:52:45
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Fri, 18 Mar 2011 10:05:23 +0100) ktos podajacy sie za mmaurycy
[...]

Jaja sobie robisz z przepisów to co masz pretensje że ci dowód zatrzymali?
Twoja tablica jest w poziomie a nie w pionie nie da się jej przeczytać nawet z 5 metrów chyba z drabiny, kto ci podbił przegl±d?

Zatrzymali mi za brak podswietlenia a nie za to, ze jest w poziomie.

Data: 2011-03-18 10:14:09
Autor: KJ Siła Słów
Zabrali mi dowod :/
W dniu 2011-03-18 10:05, mmaurycy pisze:

Jaja sobie robisz z przepisĂłw to co masz pretensje ĹĽe ci dowĂłd zatrzymali?

nie ciskaj sie, w kazdym enduro jest problem z tablica, bo albo bedzie czytelna albo bezpieczna.

KJ

Data: 2011-03-18 10:14:33
Autor: de Fresz
Zabrali mi dowod :/
On 2011-03-18 10:05:23 +0100, mmaurycy <mmaurycy@vp.pl> said:

[...]

Policmajstry o ludzkim podej¶ciu do obywatela nie zatrzymuj± nawet za zalaminwan± kopię w miejscy tablicy. W tym sporcie różnorakie kombinacje z tablic± i tylnymi ¶wiatłami to standard, nie da się tego zrobić w 100% zgodnie z przepisami. Znaczy da się. Na tydzień, góra dwa.

de Fresz

Data: 2011-03-19 19:37:31
Autor: Marcin Gardeła
Zabrali mi dowod :/
de Fresz wrote:
[...]

A to ten sport polega na jeĽdzie po drodze? Przecież na torach enduro dowodów nie zabieraj± chyba.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2011-03-19 19:14:29
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Sat, 19 Mar 2011 19:37:31 +0100) ktos podajacy sie za Marcin Gardeła
[...]

Czasem trzeba kawlek po asfalcie pojechac, wygodniej jest na kolach niz na
przyczepce.

Data: 2011-03-21 11:33:48
Autor: de Fresz
Zabrali mi dowod :/
On 2011-03-19 19:37:31 +0100, Marcin Gardeła <diobeu@gazeta.pl> said:

de Fresz wrote:
[...]

Zgodnie z wymaganiami FIM motór musi być zarejestrowany i spełniać wymagania ruchu po drogach publicznych. W teorii, bo w praktyce jest to awykonalne (nielicz±c majętnych ekscentryków, którzy s± skłonni co tydzień dwa odbudowywać wszelkie ujebane dodatki).

de Fresz

Data: 2011-03-18 10:17:56
Autor: Marcin N
Zabrali mi dowod :/
Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrn.pl.io65t4.f49.usenet@piko.homelinux.net...

[...]

=========================

Warto było zamieniać motocykl szosowy na takiego cudaka, żeby potem po mie¶cie nim jeĽdzić i tracić dowody rejestracyjne?

Data: 2011-03-18 09:54:12
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Fri, 18 Mar 2011 10:17:56 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
[...]

Pojechalem do roboty na DT bo byl blizej wyjazdu w garazu :) Zazwyczaj
jezdzilem rowerem, ale mi go ukradli dwa dni temu.

Data: 2011-03-18 13:44:06
Autor: Andrzej Lawa
Zabrali mi dowod :/
W dniu 18.03.2011 10:54, Piotr Klimek pisze:

[...]

Szkoda, że Top Gear nie ogl±dasz, miałby¶ dobry tekst na powitanie policjantów ;)

"O, panowie w sprawie mojego roweru? Znalazł się?" (akurat w oryginale Kapitan Snuja, dorwany AFAIR za złe parkowanie albo może przekroczenie, dopytywał się o swój skradziony telewizor)

Data: 2011-03-18 19:30:18
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Fri, 18 Mar 2011 13:44:06 +0100) ktos podajacy sie za Andrzej Lawa
[...]

No niestety nie wpadlem an to :)
Dzisiaj zmontowalem podswietlenie na diodach LED za 3zl i 10gr. Mam
nadzieje, ze diagnosta bedzie bardziej ludzki niz policja :)

Data: 2011-03-18 22:04:35
Autor: Tytus
Zabrali mi dowod :/
Siemka

***"Piotr Klimek"
Mam nadzieje, ze diagnosta bedzie bardziej ludzki niz policja :)

Masz szanse tylko jak trafisz na niewidomego.
Ilu warunkow technicznych nie spelnia to moto to juz mnie sie nie chce liczyc.
Ale na pierwszy rzut oka to ponad tuzin

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-03-19 14:38:55
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Fri, 18 Mar 2011 22:04:35 +0100) ktos podajacy sie za Tytus
wyklawiaturowal co nastepuje:

Masz szanse tylko jak trafisz na niewidomego.
Ilu warunkow technicznych nie spelnia to moto to juz mnie sie nie chce liczyc.
Ale na pierwszy rzut oka to ponad tuzin

Trafilem na niewidomego cale szczescie :) Mam papierek, ze usterka zostala
usunieta, wiec moge odebrac dowod z urzedu i smigac dalej. Koszt przegladu
to 20zl.

Data: 2011-03-21 11:42:46
Autor: Piotr Rezmer
Zabrali mi dowod :/
Tytus pisze:

Ale na pierwszy rzut oka to ponad tuzin

To dawaj listę. Strzelam, że:
brak homologacji na tyln± oponę
brak chlapacza tylnego koła
nieumyty

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-03-21 10:56:01
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Mon, 21 Mar 2011 11:42:46 +0100) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ale na pierwszy rzut oka to ponad tuzin

To dawaj listę. Strzelam, że:
brak homologacji na tyln± oponę

Ma homologacje.

brak chlapacza tylnego koła

Nie ma, za to przerobilem mocowanie tablicy :)
https://picasaweb.google.com/pklimek/DT_Tablica#

nieumyty

To akurat latwo poprawic.

Data: 2011-03-21 20:19:46
Autor: Piotr May
Zabrali mi dowod :/
W dniu 2011-03-21 11:56, Piotr Klimek pisze:
[...]

o, a jednak sie dalo ?
:-)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-03-22 07:18:58
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Mon, 21 Mar 2011 20:19:46 +0100) ktos podajacy sie za Piotr May
wyklawiaturowal co nastepuje:

Nie ma, za to przerobilem mocowanie tablicy :)
https://picasaweb.google.com/pklimek/DT_Tablica#

o, a jednak sie dalo ?
:-)

Zobaczymy czy nie odpadnie :)

Data: 2011-03-21 12:16:26
Autor: de Fresz
Zabrali mi dowod :/
On 2011-03-21 11:42:46 +0100, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> said:

Tytus pisze:

Ale na pierwszy rzut oka to ponad tuzin

To dawaj listę. Strzelam, że:
(...)
nieumyty

A który przepis tego zabrania?

de Fresz

Data: 2011-03-21 16:54:59
Autor: Arni
Zabrali mi dowod :/
On 2011-03-21 11:42:46 +0100, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> said:

Tytus pisze:

Ale na pierwszy rzut oka to ponad tuzin

To dawaj listÄ™. Strzelam, ĹĽe:
(...)
nieumyty

A ktĂłry przepis tego zabrania?

juz przed wojną takie przepisy były, co prawda dla 4 kółek ale dla dwóch nie znalazłem:

Techniczne wymogi dla samochodĂłw (aut)
przedstawionych do rejestracji.
Auto winno być zadbane i dla oka eleganckie.

- Rama i zawieszenie nie może mieć luzów śrubowych ani resorowych.
- Kierownica nie może posiadać luzu tak w ślimaku jak i w połączeniu
drÄ…ĹĽkĂłw sterowniczych.
- Koła muszą być właściwie ustawione, nie może być luzu w łożyskach, nie
może brakować śrub, nakrętek w tarczach i obręczach (felgach). Musi być
koło zapasowe, sprawne, napompowane, przy autobusach dwa koła ogumione.
- Hamulec tak nożny jak i ręczny musi hamować ostro na miejscu. Linki i
drążki hamulcowe nie mogą być sztukowane, łatane ani przetarte. Hamulec
ręczny musi mieć zapadkę, która umożliwi zaciągnięcie lewarka –
zablokowanie.
- Chłodnica nie może cieknąć, być połatana i musi być dobrze umocowana.
- Tłumik nie może być składany, otwierany i musi być szczelny.
- Tablice rejestracyjne muszą być czyste niezniszczone i niezasłonięte.
Tylna tablica ma  być umieszczona po lewej stronie. ĹšwiatĹ‚a miejskie i
szosowe muszą być w porządku.
- Obowiązuje sygnał miejski nieprzeraźliwy dla ucha.
- Opony dorożki i autobusu nie mogą posiadać zdartych wrąbków
protektorów i dziur. Protektory nie mogą być użyte więcej niż 60%. Opona
na kole zapasowym musi być napompowana i zdatna do użytku.
- Wygląd zewnętrzny dorożek i autobusów musi być bez zarzutu, a wewnątrz
muszą być szczelne podłogi, niezniszczone poduszki siedzeń, szczelnie
oprawione szyby, światło przy liczniku, dywanik dla pasażerów, klamki do
otwierania drzwi, zawiasy muszÄ… dziaĹ‚ać         sprawnie beĹĽ zgrzytu.
- Dorożki – FORDY starego typu bada się bardzo dokładnie ze względu na
duĹĽe zuĹĽycie. SzczegĂłlnie bacznie sprawdza siÄ™ wszelakie ustawienia
przedniej osi, luzy w kierownicy i drążkach, w gałce widełek
reakcyjnych, hamulce ręczne, zapadki hamulca ręcznego – stan techniczny
ogólny musi być bez zarzutu.

Opr. na podstawie (Słowo polskie, styczeń 1930 rok)

--
Arni         ToruĹ„
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD

Data: 2011-03-21 17:21:46
Autor: J_K_K
Zabrali mi dowod :/
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:im7s81$3sv$1inews.gazeta.pl...
- Tłumik nie może być składany, otwierany i musi być szczelny.

Czyli nic nowego ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-18 10:32:37
Autor: de Fresz
Zabrali mi dowod :/
On 2011-03-18 10:17:56 +0100, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

[...]

Ja pierdolę, normalnie tekst roku.

de Fresz

Data: 2011-03-21 20:17:06
Autor: Piotr May
Zabrali mi dowod :/
W dniu 2011-03-18 09:25, Piotr Klimek pisze:
[...]

ROTFL, i dziwisz sie ze sie przyczepili ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-03-22 07:24:19
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Mon, 21 Mar 2011 20:17:06 +0100) ktos podajacy sie za Piotr May
[...]

No, dziwie sie, ze zabrali dowod. Pouczenie zadzialaloby tak samo. --
Pozdrawiam

Data: 2011-03-22 09:01:30
Autor: Marcin Gardeła
Zabrali mi dowod :/
Piotr Klimek wrote:
Nie, mam zalozony inny blotnik.
https://picasaweb.google.com/pklimek/EnduroZima#5581769272249143890
ROTFL, i dziwisz sie ze sie przyczepili ?
No, dziwie sie, ze zabrali dowod. Pouczenie zadzialaloby tak samo.

Pouczać może policja zachodniej europy czy generalnie kraju o kulturze społecznej, polska policja ma karać i to karać jak najwyższ± kar±, jest kara - jest wynik, jest efekt służby, można spokojnie j± zdać i wracać do żon, komendant się nie doczepi.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2011-03-22 17:00:03
Autor: Tytus
Zabrali mi dowod :/
Siemka

*** "Marcin Gardeła"
Pouczać może policja zachodniej europy czy generalnie kraju o kulturze
 społecznej...

Na tym bym zakonczyl - bo watpie zeby w krajach europu zachodniej kierowca przyjezdzal na obowiazkowe badanie techniczne pojazdem w przerazajacym stanie technicznym wiedzac o tym.
A na uwage diagnosty iz to i owo nie bangla w autku i bedzie wynik badania "N" tlumaczyl iz wlasnie jedzie to warstatu to wszystko naprawic...
A w naszej kulturze takie zachowanie jest czyms powszechnym.
Ba znam takich co twierdza, ze jak mi diagnosta nie klepnie to pojada na inna stacje zamiast doprowadzic pojazd do jakiego-takiego stanu technicznego.
A policja ma mozliwosc podreperowania budzetu bo budzet to druga sprawa.
Niestety za stan techniczny nie ma u nas mandatow.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-03-22 17:27:14
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
Zabrali mi dowod :/
Użytkownik "Tytus"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:imah1n$7ai$1@inews.gazeta.pl...

Ba znam takich co twierdza, ze jak mi diagnosta nie klepnie to pojada na
inna stacje zamiast doprowadzic pojazd do jakiego-takiego stanu
technicznego.
***
Ja wlasnie tak zrobilem. Kazdy medal ma 2 strony. Na drugiej stacji okazalo sie, ze auto jest w 100% sprawne i zadnych luzow nie ma. Na tej pierwszej tez moglem dostac pieczatke ale za dodatkowe 50zl bez paragonu...

Marcin "bydle" Szwarc
bydle jakie jest każdy widzi...

Data: 2011-03-22 17:43:42
Autor: Tytus
Zabrali mi dowod :/
Siemka

*** "Marcin "bydle" Szwarc"
Ja wlasnie tak zrobilem. Kazdy medal ma 2 strony. Na drugiej stacji okazalo
 sie, ze auto jest w 100% sprawne i zadnych luzow nie ma. Na tej pierwszej
 tez moglem dostac pieczatke ale za dodatkowe 50zl bez paragonu...

Racja - i ja zauwazam ze to dosc powszechna praktyka. W przypadku sluzby zdrowia napisalbym cos o slabych zarobkach i koniecznosci pracy na wielu etatach :):):)
To smutne ale nie ma ludzi bez wad - podobnie jak nie ma w 100% sprawnych aut.
Ale mam wrazenie ze uciekl Ci kolego gdzies sens - pisalem o osobach zdajacych sobie sprawe z oplakanego stanu technicznego pojazdu i probujacego na OBT pewnego rodzaju szantazu.
Policjant nie ma mozliwosci  zbadania stanu technicznego - jemu do zatrzymania DR wystarczy podejrzenie...
--
      Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-03-22 22:31:22
Autor: Jacot
Zabrali mi dowod :/
"Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote:

- pisalem o osobach zdajacych sobie sprawe z oplakanego stanu technicznego pojazdu i probujacego na OBT pewnego rodzaju szantazu.

O pacz, byly momenty, w ktorych sadzilem ze nie mamy zgodnosci w tym
temacie a jednak;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-03-26 16:21:41
Autor: Piotr May
[OT] Re: Zabrali mi dowod :/
W dniu 2011-03-22 17:27, Marcin "bydle" Szwarc pisze:
[...]

Jeeshuuuu ! A Ciebie skad tu przywialo ? :-)
Motur se kupiles ? :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-03-22 22:30:20
Autor: Jacot
Zabrali mi dowod :/
Marcin Gardeła <diobeu@gazeta.pl> wrote:

[...]

Jesli gdzies tu czaila sie ironia to biedactwo zaniemoglo...
Faktycnie w kraju o jakiejs kulturze wystarczyloby moze pouczenie, ale
u nasz to sie nie przyjmie - o czym pouczac, jesli klient jest
doskonale swiadom czego sie dopuszcza. Zabranie zas dowodu nie jest
kara przecie a jedynie lagodna perswazja, zeby doprowadzic pojazd do
stanu umozliwiajacego poruszanie sie po drodze publicznej. Dostajesz
kwit i termin. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://stokrotka.ath.cx

Data: 2011-03-26 16:23:29
Autor: Piotr May
Zabrali mi dowod :/
W dniu 2011-03-22 07:28, kocyk pisze:
Piotr May wrote:
[...]

To mnie nie dziwi. Ciebie dziwi 1 zl za kibel.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Zabrali mi dowod :/