Zabrali mi dowod :/

Data: 2011-03-17 18:27:42
Autor: Marcin N
Zabrali mi dowod :/
Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrn.pl.io4djg.f49.usenet@piko.homelinux.net...

Hej,
Dzisiaj pod firma przyczepilo sie do mnie dwoch policjantow, mysleli,
mysleli i wymyslili, ze przyczepia sie do braku oswietlenia tylnej tablicy
rejestracyjnej. Faktycznie w DT nie ma takiego czegos. W zwiazku z tym
pytanie do Was, czy myslicie, ze wystarczy ze sobie cos takiego w garazu
zbuduje z diodek LED i diagnosta na stacji przybije mi pieczatke, czy tez moze to
oswietlenie musi byc jakies specjalne?
===========================

Powiedz lepiej, czym podpadłeś. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak - na rozgrzewkę.

Data: 2011-03-17 17:38:48
Autor: Piotr Klimek
Zabrali mi dowod :/
Dnia (Thu, 17 Mar 2011 18:27:42 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Powiedz lepiej, czym podpadłeś. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak - na rozgrzewkę.

Wlasnie wydaje mi sie, ze niczym. Parkowalem pod firma i sie przyczepili.
Najpierw co prawda do brudnej od blota rejestracji, ale jak ja wyczyscilem
to sobie to oswietlenie wynalezli. Pod zieleniakiem policja i straz
miejska przychodzi w celu wyrobienia dziennych norm wystawiania mandatow
:)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-03-18 09:46:53
Autor: Andrzej Lawa
Zabrali mi dowod :/
W dniu 17.03.2011 18:27, Marcin N pisze:

Powiedz lepiej, czym podpadłeś. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak -
na rozgrzewkę.

Pewnie musieli wyrabiać jakąś "normę".

Zabrali mi dowod :/