Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Data: 2014-03-30 11:00:17
Autor: Budzik
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)
Użytkownik John Kołalsky john@kowal.invalid ...

Będąc w potrzebie pożyczyłem se wczoraj samochód. Niestety samochód
nie całkiem sprawny był. Konkretnie świeciły światła postojowe ale z
mijania tylko lewe. No i zatrzymali mnie na drodze z powodu braku tego
światła i podświetlenia tablicy. Mówię, że samochód pożyczyłem przed
chwilą i nie mam bladego pojęcia jak zmienić żarówkę w tym
samochodzie. Że nie chciałem przyjąć mandatu za przekroczenie
prędkości to ...je zabrali mi dowód rejestracyjny, wniosek o ukaranie
do sądu chcą skierować i wezwać na przesłuchanie na komendę w innym
mieście :-) Już podziękowałem, no ale ale będę ten samochód musiał
kiedyś oddać i nie wiem co mam zrobić by dowód z powrotem dostać bo
właściciel niechętny by cokolwiek robić w tej sprawie. Pewnie jakiś
przegląd żarówek :-) ale nie byli łaskawi poinformować.
Naprawić swiatła
Stacja kontroli i za 20zł badanie swiateł i wystawienie potwierdzenie ze działa
Wizyta w urzędzie komunikacji i odbiór dowodu rejestracyjnego chyba ze umówiłes się z nimi, ze odbierzesz tego samego dnia na ich komendzie ale rozumiem, ze nie.

Data: 2014-03-30 05:21:33
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 30 marca 2014 13:00:17 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Wizyta w urzędzie komunikacji i odbiór dowodu rejestracyjnego chyba ze umówiłes się z nimi, ze odbierzesz tego samego dnia na ich komendzie ale rozumiem, ze nie.

Jak się z nimi pochlał o prędkość to już mu oddadzą. Jeszcze go w dupę pocałują.

Data: 2014-03-30 14:00:16
Autor: Budzik
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

ale

rozumiem, ze nie.

Jak się z nimi pochlał o prędkość to już mu oddadzą. Jeszcze go w dupę
pocałują.

No dlatego napisałem ze: "rozumiem ze nie"

Data: 2014-03-30 16:44:20
Autor: John Kołalsky
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)

Data: 2014-03-30 07:48:30
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 30 marca 2014 16:44:20 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
> [...]

Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)

Dowód odsyłają do urzędu w którym był wydany, z reguły jest wydany w miejscu zameldowania właściciela.

Data: 2014-03-30 16:45:59
Autor: atm
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)

Pozycz samochod ;]

Data: 2014-03-30 18:06:47
Autor: John Kołalsky
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Użytkownik "atm" <_@vp.pl>

Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)

Pozycz samochod ;]

Już mi 3 samochody stoją. Wystarczy.

Data: 2014-03-30 19:00:14
Autor: Budzik
[...]

To wyslij właściciela.
Albo weż od własciciela pełnomocnictwo.

Data: 2014-03-31 00:59:11
Autor: John Kołalsky
[...]

Mówiłem, że nie chce

Albo weż od własciciela pełnomocnictwo.

Taa, notarialne

Data: 2014-03-31 01:00:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-03-31 00:59, John Kołalsky pisze:

Albo weż od własciciela pełnomocnictwo.
Taa, notarialne

Niewymagana forma notarialna.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-03-30 20:52:39
Autor: AZ
On 2014-03-30, John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:

Naprawić swiatła
[...]

Ja bym zadzwonil na 112 i tam sie dowiedzial...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-31 01:20:41
Autor: John Kołalsky
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

[...]

A propos, akumulator się rozładował podczas wykonywania przez nich czynności :-)

Data: 2014-03-30 22:25:15
Autor: giecik
W dniu 2014-03-30 16:44, John Kołalsky pisze:

Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)
To usiądź i płacz bo w tym jesteś najlepszy

Data: 2014-03-31 01:00:37
Autor: John Kołalsky
Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)

Użytkownik "giecik" <giecik@SKASUJTOo2.pl>

Ale ... ja nie jestem właścicielem. Nie wydadzą mi dowodu. Poza tym ten
dowód w jeszcze innym mieście trzeba odebrać. Nie mam jak tam dojechać. :-)
To usiądź i płacz bo w tym jesteś najlepszy

Ty jesteś lepszy

Zabrali mi dowód rejestracyjny za brak światła :-)