Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Data: 2013-05-29 08:00:42
Autor: Budzik
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
Osobnik posiadający mail wuwu0@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Witam

Po ulicach nie powinien poruszać się żaden użytkownik, który nie może zostać jednoznacznie zidentyfikowany!
Nieprzewidywalne zachowanie rowerzystów nie raz było powodem stłuczek i wypadków, ale zanim ktokolwiek wysiadł, rowerzysta znikał w oddali.
Brak możliwościowe identyfikacyjnych czyni ich bezkarnymi.

Jeszcze tylko głupia wypowiedź czy już trollowanie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2013-05-29 10:58:35
Autor: tᴏ
Budzik wrote:

Jeszcze tylko głupia wypowiedź czy już trollowanie?

Raz mu się udało napisać coś mądrego, trzeba to docenić. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-01 12:14:31
Autor: J.F.
Dnia Wed, 29 May 2013 08:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Niekoniecznie - cos w tym jest. Widac kolega rowerzyste omijal i
wypadek spowodowal :-)

Rowerzysci widza to nieco inaczej: jeszcze zaden pieszy nie zginal pod
kolami roweru. A rowerzystow pod kolami samochodow co roku
kilkadziesiat. Wiec dlaczego nei pozwala sie rowerom po chodnikach
jezdzic ? Ja jestem jak najbardziej za - rower na jezdni przeszkadza.

J.

Data: 2013-06-01 04:51:26
Autor: kogutek444
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
W dniu sobota, 1 czerwca 2013 12:14:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Wed, 29 May 2013 08:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisaďż˝(a):

> [...]

kilkadziesiat. Wiec dlaczego nei pozwala sie rowerom po chodnikach

jezdzic ? Ja jestem jak najbardziej za - rower na jezdni przeszkadza.

Rower nie przeszkadza. Rowerzyści przeszkadzają. Rower nie może być głupi a rowerzyści często są głupi. Do tego brak jakichkolwiek wymagań ze znajomości podstawowych przepisów w stosunku do rowerzystów. Dawno temu były karty rowerowe. Zdanie egzaminu na taka kartę nie powodowało ze od razu było się ekspertem. Egzamin eliminował najgłupszych. Wczoraj widziałem taki obrazek. Grupa rowerzystów. Do rowerów mają przymocowane na oko dwu metrowe kije i na nich na całej długości szmaty. Jadą szmaty jak flaga łopocą. Najmniejszy podmuch wiatru i się wszyscy muszą wypierdolić. Równolegle do ulicy którą jadą jest w odległości 150 kroków ulica na której ruch dla samochodów jest zamknięty. Niby teraz tam duży remont. Ale piesi chodzą to i na rowerze da się przejechać. A oni jedną z ulic o największym w mieście ruchu jadą.

Data: 2013-06-01 22:35:49
Autor: MadMan
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
Dnia Sat, 1 Jun 2013 04:51:26 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

Niestety obecnie egzamin na prawo jazdy najgłupszych nie eliminuje. Do
tego znajomość przepisów nie jest od kierowców wymagana. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-06-01 14:04:23
Autor: PlaMa
W dniu 2013-06-01 12:14, J.F. pisze:

[...]

Agree... lubię sobie czasem wyskoczyć na rower i też (niezgodnie z przepisami) jeżdżę po chodniku - bezpieczniej dla mnie i wygodniej dla kierowców. IMO powinni wprowadzić przepis nakazujący budowę pasa dla rowerów przy każdej budowie lub większym remoncie drogi (prawnicy już by to ubrali w słówka) i problem by zniknął.

Data: 2013-06-02 18:30:49
Autor: jerzu
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
On Sat, 1 Jun 2013 12:14:31 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Rowerzysci widza to nieco inaczej: jeszcze zaden pieszy nie zginal pod
kolami roweru.

Poważnie?

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/191429,rowerzysta-zabil-pieszego-i-uciekl.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-06-03 10:40:31
Autor: J.F
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości grup
[...]

Widac o tym nie wiedza.

Aczkolwiek .... trudno to nazwac "pod kolami".
Ale nawet jesli, to jedna ofiara na 5 czy 10 lat to jest bezpiecznie.

J.

Data: 2013-06-03 10:36:31
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
W dniu 2013-06-01 12:14, J.F. pisze:
Rowerzysci widza to nieco inaczej: jeszcze zaden pieszy nie zginal pod
kolami roweru. (...) Wiec dlaczego nie pozwala sie rowerom po chodnikach
jezdzic ?

Żeby zostało tak, że żaden pieszy nie zginął.

Data: 2013-06-03 10:40:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-06-03 10:36, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Od kiedy to mniejsze dobro (uniknięcie śmierci pieszego pod kołami roweru raz na 10 lat) jest chronione kosztem większego dobra (uniknięcie XX śmierci rowerzystów pod kołami samochodu)?

--
Liwiusz

Data: 2013-06-03 10:41:21
Autor: J.F
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski"  napisał
[...]

Co by nie mowic, to wydaje sie ze zagrozenie przez rower jest jednak wielokrotnie mniejsze.

J.

Data: 2013-06-05 10:46:02
Autor: Liwiusz
[...]

Och, to nieprawda. Już od dawna jest tak, że dowolna głupota czy mało prawdopodobna sytuacja się już gdzieś zdarzyła. Ale z tego nic nie wynika.Na pewno nie powód, aby rowerzyści nie mogli jeździć po chodniku.

Bo jeśli tak, to tym bardziej nie powinni jeździć po jezdni - tam ginie więcej ludzi.

--
Liwiusz

Data: 2013-06-05 11:57:14
Autor: J.F.
Dnia Wed, 05 Jun 2013 10:30:11 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):
On Sat, 1 Jun 2013 12:14:31 +0200, "J.F."
Rowerzysci widza to nieco inaczej: jeszcze zaden pieszy nie zginal pod
kolami roweru.
to nieprawda.

Jerzyn podal jeden przyklad, niewyrazny - potrafisz podac drugi ? J.

Data: 2013-06-06 13:04:35
Autor: Sebastian Kaliszewski
J.F. wrote:

[...]

Tak, w Łodzi parę lat później.

\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity"

Data: 2013-06-01 14:01:46
Autor: PlaMa
W dniu 2013-05-29 10:00, Budzik pisze:

Jeszcze tylko głupia wypowiedź czy już trollowanie?

hmmm... trochę racji ma.

Rowerzyści jako uczestnicy ruchu mogą powodować zagrożenie i powinni być łatwo identyfikowalni. Oczywiście tylko wtedy gdy poruszają się na ulicy.

Udało się wymusić na quadowcach tablice, czemu rowerzyści na drogach mieliby być inni?

Swoją drogą ja bym wymusił jeszcze powrót przednich tablic do motorów.

Data: 2013-06-01 18:48:25
Autor: Shrek
On 2013-06-01 14:01, PlaMa wrote:
[...]

Może inaczej, pomijając to że samochody są identyfikowalne i mają dalej w dupie przepisy, to znasz jakiś _cywilizowany_ kraj gdzie są tablice dla rowerów?

Shrek.

Data: 2013-06-01 20:38:40
Autor: PlaMa
W dniu 2013-06-01 18:48, Shrek pisze:

Może inaczej, pomijając to że samochody są identyfikowalne i mają dalej
w dupie przepisy, to znasz jakiś _cywilizowany_ kraj gdzie są tablice
dla rowerów?

nie znam, co to zmienia?

Data: 2013-06-01 20:47:41
Autor: Shrek
On 2013-06-01 20:38, PlaMa wrote:
[...]

Że jakby to było takie super, to ktoś przez niemal 1,5 wieku na to wpadł?

Albo jesteś geniuszem który wpadł na genialny, unikatowy pomysł, albo twój pomysł nie jest wcale taki genialny. I nie obraź się, ale obstawiam to drugie;)

Shrek.

Data: 2013-06-01 21:33:05
Autor: John Kołalsky
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl>

[...]

Ktoś wpadł i co dalej ?

Albo jesteś geniuszem który wpadł na genialny, unikatowy pomysł, albo twój pomysł nie jest wcale taki genialny. I nie obraź się, ale obstawiam to drugie;)

Jak wyżej

Data: 2013-06-01 21:38:47
Autor: Shrek
On 2013-06-01 21:33, John Kołalsky wrote:

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl>

[...]

Nic - nie przyjęło się. Może dlatego, że pomysł wcale nie był dobry?

Shrek

Data: 2013-06-01 21:52:51
Autor: John Kołalsky
[...]

Gdzie się miało przyjąć ?

Może dlatego, że pomysł wcale nie był dobry?

Trzebaby najpierw spróbować.

Data: 2013-06-01 21:58:38
Autor: Shrek
On 2013-06-01 21:52, John Kołalsky wrote:

Że jakby to było takie super, to ktoś przez niemal 1,5 wieku na to
wpadł?

Ktoś wpadł i co dalej ?

Nic - nie przyjęło się.

Gdzie się miało przyjąć ?

Gdziekolwiek.

Może dlatego, że pomysł wcale nie był dobry?

Trzebaby najpierw spróbować.

To się otablicuj i daj znać jak poszło;)

Shrek.

Data: 2013-06-02 09:53:21
Autor: John Kołalsky
[...]

http://www.starerowery.org/index.php?option=com_content&view=article&id=116&Itemid=115

MZ przyjęły się w sensie o jakim piszesz. Zniknęły tak, jak samochodowe mogą zniknąć i nikt po nich nie będzie płakał poza zbieraczami tablic.

Data: 2013-06-02 10:07:05
Autor: Shrek
On 2013-06-02 09:53, John Kołalsky wrote:

[...]

Czyli jednak ktoś spróbował i się nie sprawdziło.

Shrek.

Data: 2013-06-02 11:11:20
Autor: J.F.
Dnia Sun, 02 Jun 2013 10:07:05 +0200, Shrek napisał(a):
On 2013-06-02 09:53, John Kołalsky wrote:
[...]

Odwrotnie - wielu sprobowalo i widac sie sprawdzalo. Przed wojna.
Po wojnie jakos juz nie slyszalem. Czyzby byly wazniejsze rzeczy do
zrobienia ? Choc jak mozna wyczytac - do 1953 rejestrowano.

Byc moze mialo to cos wspolnego z importem rowerow, ktore zaczely
zagrazac krajowemu przemyslowi. A wiec nalozono na nie clo ... a potem
trzeba walczyc z przemytem :-)

J.

Data: 2013-06-02 11:36:48
Autor: Shrek
On 2013-06-02 11:11, J.F. wrote:

Czyli jednak ktoś spróbował i się nie sprawdziło.

Odwrotnie - wielu sprobowalo i widac sie sprawdzalo.

Tak - wielokrotne próby wprowadzenia tablic dla rowerów zakończone porażką są dowodem na to, że pomysł jest słuszny i się sprawdza:P

Przed wojna.
Po wojnie jakos juz nie slyszalem.

No i sam widzisz - otablicowanie rowerów niechybanie prowadzi do wojny światowej:P

Shrek.

Data: 2013-06-02 14:08:32
Autor: J.F.
Dnia Sun, 02 Jun 2013 11:36:48 +0200, Shrek napisał(a):
On 2013-06-02 11:11, J.F. wrote:
[...]

Byly tez w czasie wojny, wiec prowadza do pokoju :-)
Hm, nie potrafie odszukac skad ten pomysl, wiec moze przed I wojna ich
nie bylo ... a wiec to brak prowadzi do wojny :-)

Zreszta, pomysl jest widac sluszny, bo wraca:

http://www.fronda.pl/forum/podstepy-demokracji-tablice-rejestracyjne-dla-rowerow,19713.html
http://samdailytimes.blogspot.com/2012/06/calls-made-for-bicycles-to-have-number.html
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/japan/9323432/Number-plates-for-bicycles-proposed-in-Tokyo.html
http://www.roadsafetygb.org.uk/news/1039.html

J.

Data: 2013-06-02 17:15:10
Autor: Shrek
On 2013-06-02 14:08, J.F. wrote:

Zreszta, pomysl jest widac sluszny, bo wraca:

Jasne a tutkę wysadził tusek, bo pod pałac wracają co miesiąc, więc wnioski na pewno mają słuszne;)

http://www.fronda.pl/forum/podstepy-demokracji-tablice-rejestracyjne-dla-rowerow,19713.html

"postępy demokracji";)

"niewykluczone, że wkrótce"... "taką ustawę zaproponowała" czyli nic. U nas proponują monarchię absolutną z dziewicą na tronie, ale nie zmienia to faktu że preziem jest dalej Bronek;)

http://samdailytimes.blogspot.com/2012/06/calls-made-for-bicycles-to-have-number.html

Tu znów ktoś proponuje coś. Dzień jak codzień - różne głupoty ludzie codziennie proponują.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/japan/9323432/Number-plates-for-bicycles-proposed-in-Tokyo.html

J.W.

http://www.roadsafetygb.org.uk/news/1039.html

A i tu w czasie przyszłym.

Shrek.

Data: 2013-06-02 18:05:39
Autor: J.F.
Dnia Sun, 02 Jun 2013 17:15:10 +0200, Shrek napisał(a):
On 2013-06-02 14:08, J.F. wrote:
[...]

No wiesz - maja problem z gangami rowerzystow, to staraja sie go jakos
rozwiazac. A nie tak jak u nas - jest problem ale nic nie mozemy
zrobic :-)

Tylko ze po prawdzie to ja tego problemu z rowerzystami nie widze. Moze dlatego ze rowerzystow rzadko widze
[...]

Tylko ze tu juz nie "ktos" a komitet doradczy przy zarzadzie miasta.
Rowerzysci poczuli sie zaniepokojeni
http://www.tokyobybike.com/2012/09/report-on-bicycle-license-plates.html

Ale jak sie skonczylo to cos nie moge sie doszukac. Sprawa otwarta ?

http://www.roadsafetygb.org.uk/news/1039.html
A i tu w czasie przyszłym.

Tak czy inaczej - p47 nie jest odosobniony :-)

J.

Data: 2013-06-02 18:57:48
Autor: Shrek
On 2013-06-02 18:05, J.F. wrote:

[...]

A u nas nie byle kto, a sam Antoni pogromca UBków bada sprawę zamachu - i wszyscy się niepokoją - jedni o zamach, drudzy o zdrowie psychhiczne autora. I co z tego? Mamy nawet jednego polityka, który żyje z "proponowania" różnych kretyńskich i awykonalnych rozwiązań i zawodowego kandydowania na jakikolwiek urząd. No i co, mamy go z tego powodu traktować poważnie?

Tak czy inaczej - p47 nie jest odosobniony :-)

Ci od chemtrailsów też nie - i co z tego?

Shrek.

Data: 2013-06-02 19:33:05
Autor: John Kołalsky
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

No wiesz - maja problem z gangami rowerzystow, to staraja sie go jakos
rozwiazac. A nie tak jak u nas - jest problem ale nic nie mozemy
zrobic :-)

Taaaa ... siedzimy sobie dzisiaj na skraju miasta, jak zwykle zaczaili się na wyjeździe by łapać wracających do domu, jakieś motorki ... tylne kółko i tyle ich widzieli

Data: 2013-06-02 19:30:26
Autor: John Kołalsky
[...]

No widzisz, i niektóre z nich np tablice dla samochodów zrealizowano. Przeszkód dla wprowadzenia rejestracji dla rowerów i znakowania numerami pieszych nie widzę. Tak bywało w historii Polski.

Data: 2013-06-02 19:34:48
Autor: Shrek
On 2013-06-02 19:30, John Kołalsky wrote:

[...]

Ja też nie widzę przeszkód, tyle że nie widzę sensu.

Shrek.

Data: 2013-06-02 20:10:12
Autor: John Kołalsky
[...]

A sens rejestracji na samochodach widzisz ? :-)

Data: 2013-06-02 22:21:11
Autor: Shrek
On 2013-06-02 20:10, John Kołalsky wrote:

Ja też nie widzę przeszkód, tyle że nie widzę sensu.

A sens rejestracji na samochodach widzisz ? :-)

Tak.

Shrek.

Data: 2013-06-02 19:26:03
Autor: John Kołalsky
[...]

Jak to wielokrotne ? Wprowadzono i funkcjonowało. Pomysł równie głupi jak tablice rejestracyjne samochodów. A jednak funkcjonuje.

Data: 2013-06-02 19:24:19
Autor: John Kołalsky
[...]

Funkcjonowało w Polsce od 1920 do 1964 i funkcjonowałoby dalej gdyby taki przepis utrzymano.

Data: 2013-06-01 23:04:43
Autor: PlaMa
W dniu 2013-06-01 20:47, Shrek pisze:

nie znam, co to zmienia?
Że jakby to było takie super, to ktoś przez niemal 1,5 wieku na to wpadł?

piękne... skoro inni tego nie robią to my też nie róbmy... pogratulować podejścia do życia. Póki sąsiad nie skosi trawnika to Ty swojego także nie ruszysz?

Data: 2013-06-02 08:07:11
Autor: Shrek
On 2013-06-01 23:04, PlaMa wrote:
[...]

to sprawdź przy okazji czy pomysł, że przed zieloną strzałką należy się nie tylko zatrzymać, ale wyłączyć silnik nie jest zajebisty. Kto wie, nikt jeszcze nie próbował.

Shrek.

Data: 2013-06-02 19:00:25
Autor: John Kołalsky
[...]

Myślisz, że te ekosamochody mogłyby tego nie robić ?

Data: 2013-06-03 11:30:15
Autor: masti
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
Dnia pięknego Sun, 02 Jun 2013 19:00:25 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

UĹźytkownik "Shrek" <1@wp.pl>

[...]

eko i samochody to z definicji sprzeczne. To tylko marketingowa ściema, zebyś wymienił na nowy.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-06-03 16:01:33
Autor: Shrek
On 2013-06-02 19:00, John Kołalsky wrote:

[...]

Myślę, że robią. Myślę też że nie ma sensu zmuszać do tego pozostałych.

Shrek.

Data: 2013-06-02 18:58:51
Autor: John Kołalsky
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>

[...]

Ee yy... koszenie trawy jest do czegoś potrzebne ?

Data: 2013-06-02 11:06:08
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2013-06-01 14:01, PlaMa pisze:
[...]

Cześć

Nie czepiam się, grzecznie pytam oczekując na sensowną i niedługą dysputę :-)

Masz świadomość, że piesi powodują w Polsce znacznie więcej wypadków niż
rowerzyści? I to zapewne na ulicy, nie na chodniku.

Trzeba oczywiście pamiętać, że niestety rowerzyści jeżdżą bardziej niebezpiecznie niż piesi.

Idąc tym tropem, może wypada zamontować tablice rej. na pieszych.
Oczywiście wtedy, gdy poruszają się po ulicach (czyli zazwyczaj poza miastem, na pasach itd).

Ale to wydaje się być bezsensowne. Sam przyznasz.

Najpierw wypadało by sprawdzić, ile w Polsce było wypadków spowodowanych
przez rowerzystów kiedy to rowerzyści zbiegli z miejsca wypadku.
Czy masz jakieś dane ilu było takich rowerowych zbiegów? Bo to jest kluczowe w tym wypadku.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2013-06-02 19:48:01
Autor: John Kołalsky
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl>

[...]

Ależ .. .to bardzo sensowne :-) Należy tak, jak w obozie koncentracyjnym oznaczyć czytelnie wszystkich obywateli by np nie uciekli z tego kraju :-)

[...]

Gdyby było kluczowe to by obywatele musieli chodzić z tabliczkami a nie samochody czy rowery.

Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!