Zabroni rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Data: 2013-05-29 10:21:52
Autor: tᴏ
Zabroni rowerzystom jazdy po ulicach!!!
WW wrote:

Po ulicach nie powinien poruszać się żaden użytkownik, który nie może
zostać jednoznacznie zidentyfikowany!

Amen. Dlaczego mają być równi i równiejsi? A to, że rowerzysta nie może spowodować wypadku to bzdura. Robi coś dzikiego, a potem spierdala i tyle go widzieli.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-01 14:27:58
Autor: DoQ
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach !!!
W dniu 2013-05-29 12:21, tᴏ pisze:
Amen. Dlaczego mają być równi i równiejsi? A to, że rowerzysta nie może
spowodować wypadku to bzdura. Robi coś dzikiego, a potem spierdala i tyle
go widzieli.

Dlatego każdy powinien mieć "OC w życiu prywatnym". Dostałem takie ubezpieczenie w Warcie (przy okazji innego ubezpieczenia), jakieś 20PLN na rok a pokrywają szkody do 20.000PLN - wystarczy.

Data: 2013-06-01 20:35:37
Autor: John Kołalsky
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Użytkownik "DoQ" <pawel@doq.gmail.com>

[...]

Od czego ?

Dostałem takie ubezpieczenie w Warcie (przy okazji innego ubezpieczenia), jakieś 20PLN na rok a pokrywają szkody do 20.000PLN - wystarczy.

Jaaasne

Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z definicji są bezsensowne.

Data: 2013-06-01 21:06:17
Autor: DoQ
W dniu 2013-06-01 20:35, John Kołalsky pisze:
Dlatego każdy powinien mieć "OC w życiu prywatnym".
Od czego ?

Od wszelkich szkód na mieniu których dokonam ja lub moje dziecko .

Tak oczywiście, jesteś fanbojem JKM?

Data: 2013-06-01 22:39:49
Autor: MadMan
Zabroni rowerzystom jazdy po ulicach!!!
Dnia Sat, 1 Jun 2013 20:35:37 +0200, John Koalsky napisa(a):

Dlatego kady powinien mie "OC w yciu prywatnym".

Od czego ?

Zapewne od odpowiedzialnoci cywilnej. Ja natomiast jestem przeciw, OC powinno by dobrowolne. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-06-01 21:33:39
Autor: tᴏ
Zabroni rowerzystom jazdy po ulicach!!!
MadMan wrote:

Zapewne od odpowiedzialności cywilnej. Ja natomiast jestem przeciw, OC
powinno być dobrowolne.

Nie, nie powinno być, bo te 20-50 zł rocznie stanowią różnice właśnie dla tych, którzy są w razie czego niewypłacalni. OC jest paradoksalnie dla ewentualnej ofiary -- żeby mogła łatwo uzyskać odszkodowanie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-02 18:55:03
Autor: John Kołalsky
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Użytkownik "t?"

[...]

OC jest dla właściciela by był w stanie pokryć szkody sprawcy na poszkodowanym.

Data: 2013-06-02 17:24:33
Autor: tᴏ
John Kołalsky wrote:

[...]

Spróbuj ogarnąć to co napisałem, jeśli się nie uda, to przeczytaj kilka razy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-02 20:02:27
Autor: John Kołalsky
[...]

T? prawdy objawione ?

Data: 2013-06-02 18:46:11
Autor: John Koalsky
Zabroni rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Uytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>

Dlatego kady powinien mie "OC w yciu prywatnym".

Od czego ?

Zapewne od odpowiedzialnoci cywilnej.

Czyli zodziej kradnie i nie odpowiada ?

Ja natomiast jestem przeciw, OC powinno by dobrowolne.

A powinno w ogle by ?

Data: 2013-06-02 17:25:14
Autor: tᴏ
Zabroni rowerzystom jazdy po ulicach!!!
John Kołalsky wrote:

A powinno w ogóle być ?

Tak, powinno być, żebyś dostał odszkodowanie jeśli gołodupiec narobi Ci szkód za 100 tysi.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-06-02 20:01:43
Autor: John Kołalsky
[...]

I żebyś Ty za niego te 100 tysi płacił ?

Data: 2013-06-03 06:41:17
Autor: DoQ
W dniu 2013-06-02 20:01, John Kołalsky pisze:
A powinno w ogóle być ?
Tak, powinno być, żebyś dostał odszkodowanie jeśli gołodupiec narobi Ci
szkód za 100 tysi.
I żebyś Ty za niego te 100 tysi płacił ?

Kto ma zapłacić? TU czy ten gołodupiec?

Data: 2013-06-03 17:38:10
Autor: John Kołalsky
[...]

Ja, Ty ... aż TU nazbiera na odszkodowanie za tego gołodupca

Data: 2013-06-01 23:05:31
Autor: PlaMa
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach !!!
W dniu 2013-06-01 20:35, John Kołalsky pisze:

Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z definicji są bezsensowne.

Rozwiń proszę.

Data: 2013-06-02 19:04:05
Autor: John Kołalsky
Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>

Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z definicji są bezsensowne.

Rozwiń proszę.

Jaki sens ma mieć uchylanie się od odpowiedzialności ?

Data: 2013-06-02 19:53:18
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-06-02 19:04, John Kołalsky pisze:

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>

Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z definicji są bezsensowne.

Rozwiń proszę.

Jaki sens ma mieć uchylanie się od odpowiedzialności ?

Choćby taki jak uchylanie się od bólu, czy od spłaty długów. Jeśli można, to jest to działanie jak najbardziej sensowne :)

--
Liwiusz

Zabroni rowerzystom jazdy po ulicach!!!