Zabud. [70] "Droga podwyzszonej predkosci" Zakaz?

Data: 2009-08-20 07:56:55
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-08-20, kenubi wrote:

czy ja coś przeoczyłem?
Dzisiaj rzucił sie na mnie przez okno instruktor z nauki jazdy:
"Panie? Czy pan wie że tu panu nie wolno jeździć rowerem!"

Miasto, teren zabudowany. Z istotnych znaków tylko ograniczenie do 70km/h i na ten znak sie powołuje instruktor.

Bzdura. Ograniczenie powyżej 50km/h daje Ci jedynie _możliwość_ jazdy po
chodniku, z pewnymi dodatkowymi warunkami. Zakaz jazdy rowerem po jezdni
występuje, gdy:

 - droga ma pobocze, "chyba, ĹĽe nie nadaje siÄ™ do jazdy"
 - istnieje wzdĹ‚uĹĽ drogi DDR (tutak sÄ… dyskusyjne kwestie obowiÄ…zywania
   znakĂłw czy widocznoĹ›ci takiej DDR; jak chcesz, to poszukaj w archiwum
   relacji z bojĂłw mocniaka z sÄ…dami)
 - stosowny znak zakazu zakazuje jazdy rowerem
 - jest to autostrada/droga ekspresowa
 - o czymĹ› zapomniaĹ‚em? :)

Poczytaj PoRD. A instruktora dorwij i wytłumacz mu, że jest w głębokim
błędzie.

Data: 2009-08-20 10:06:23
Autor: kenubi

On 2009-08-20, kenubi wrote:

czy ja co¶ przeoczyłem?
Dzisiaj rzucił sie na mnie przez okno instruktor z nauki jazdy:
"Panie? Czy pan wie że tu panu nie wolno jeĽdzić rowerem!"

Miasto, teren zabudowany. Z istotnych znaków tylko ograniczenie do 70km/h
i na ten znak sie powołuje instruktor.

Bzdura. Ograniczenie powyżej 50km/h daje Ci jedynie _możliwo¶ć_ jazdy po
chodniku, z pewnymi dodatkowymi warunkami. Zakaz jazdy rowerem po jezdni
występuje, gdy:

 - droga ma pobocze, "chyba, że nie nadaje się do jazdy"
 - istnieje wzdłuż drogi DDR (tutak s± dyskusyjne kwestie obowi±zywania
   znaków czy widoczno¶ci takiej DDR; jak chcesz, to poszukaj w archiwum
   relacji z bojów mocniaka z s±dami)
 - stosowny znak zakazu zakazuje jazdy rowerem
 - jest to autostrada/droga ekspresowa
 - o czym¶ zapomniałem? :)

Poczytaj PoRD. A instruktora dorwij i wytłumacz mu, że jest w głębokim
błędzie.

Czyli wszystsko mi się zgadza (z moimi wiadomo¶ciami).
Na razie kazałem mu sie douczyć troche ;) wrzeszcz±c na niego (dorwalem go na skrzyżowaniu) ale wolę zapytac zanim napisze list pochwalny do szkoły nauki z  Lublina ze stylizowanymi literami "MS" ..no mo może to jednak ja powinienem przeprosić?

[ot] Aha, potwierdza się moja teoria, nic złego nie robiłem. Jechałem najsumienniej jak mogłem (zreszta byl to mój juz 36 kilometr drogi do pracy i nie szalałem) ale ..co? noo ..przeszkadzałem! kurwa jego mać (przepraszam)

Data: 2009-08-20 01:40:13
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Aug 20, 9:06 am, kenubi <z...@s-p-a-m.pl> wrote:
Jan Srzednicki wrote:

> [...]

i nie szalałem) ale ..co? noo ..przeszkadzałem! kurwa jego mać (przepraszam)

Przepraszam, ale czy miales dzwonek?!

Data: 2009-08-21 01:02:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zabud. [70] "Droga podwyzszonej predkosci" Zakaz?
Panie frank.castle0407@googlemail.com, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
przy ul....

Przepraszam, ale czy miales dzwonek?!

I ¶wiatełka! Nie zapominajmy o ¶wiatełkach!

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-08-21 09:50:04
Autor: kenubi
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

Panie frank.castle0407@googlemail.com, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
przy ul....

Przepraszam, ale czy miales dzwonek?!

I ¶wiatełka! Nie zapominajmy o ¶wiatełkach!

ehh, dzieci ;)
Ta, miałem. Chciałem mu nawet jednego dzwona sprzedać a ¶wiatełko miałem zielone :-P

pozdr

Data: 2009-08-22 03:14:10
Autor: kenubi
kenubi wrote:

[...]

przepraszam

Zabud. [70] "Droga podwyzszonej predkosci" Zakaz?