Zabud. [70] "Droga podwyzszonej predkosci" Zakaz?

Data: 2009-08-21 17:29:12
Autor: Rycerz
Zabud. [70] "Droga podwyzszonej predkosci" Zakaz?
Miałem lepszą "pyskówkę" z L-ką, późną zimą/wczesną wiosną (bo teraz już nie
pamiętam dokładnie dnia - było zimno) usłyszałem od JSP (Jaśnie Szanownego Pana)
instruktora, że: zimą się nie jeździ rowerem po drogach, powinienem jechać DDR
(którego tam nie ma ;-) a w ogóle to żebym się ... Tyrada miała miejsce po tym
jak dwukrotnie wyprzedzili mnie na cm i podjechałem na światłach zwrócić im
uwagę że: jak już Pan uczy to proszę nauczyć zachowywania odstępu (staram się
żeby pierwsze słowa do kierowcy były w miarę spokojne i kulturalne - nie
zaczynam od "bluzgów"). Na jego nieszczęście zapamiętałem numer do szkoły i
zadzwoniłem do właściciela z opisem sytuacji, na szczęście ten był na poziomie i
bardzo przepraszał za takie zachowanie swojego pracownika (miał zwrócić mu na to
uwagę). Od tej pory omijam szerszym łukiem wszystkie L. ;-)

Data: 2009-08-22 12:30:38
Autor: kantele
Zabud. [70] "Droga podwyzszonej predkosci" Zakaz?
wykorzystałam sytuację, że niedawno zapisałam się na kurs prawka :)
zapytałam dzisiaj instruktora od PRD o to, czy na drodze o
przyspieszonej prędkości można jechać rowerem jeśli nie ma zakazu
zrobił wielkie oczy i powiedział że nie wie, ma sprawdzić :) dam znać
jak sprawdzi ;)
nie wiedział też, czy koń to pojazd ;) ale to nie było akurat pytanie
zadanie przeze mnie ;D ale mu się dociekliwa grupa trafiła,
biedny... ;D

pozdr :) Marta

Zabud. [70] "Droga podwyzszonej predkosci" Zakaz?