Zach do Grizzlies za QRicha

Data: 2009-07-02 08:11:44
Autor: Hubertus Blues
Zach do Grizzlies za QRicha
To co, Kaman zostaje?

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4301324

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."
mailto:hbedyk@poczta.onet.onet.pl (po co dwa razy onet?)

Data: 2009-07-02 01:32:40
Autor: sooobi
Zach do Grizzlies za QRicha
No i musze przyznac ze Clippers zrobili najlepszy mozliwy ruch. Oddali
najmniej potrzebny element ukladanki za duuuuuza oszczednosc.
Gratulacje

Data: 2009-07-02 22:39:27
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No i musze przyznac ze Clippers zrobili najlepszy mozliwy ruch. Oddali
najmniej potrzebny element ukladanki za duuuuuza oszczednosc.
Gratulacje

Eee, jest jeszcze lepiej dla nich. QRich nie bedzie ich starterem na SF?
A w najgorszym razie rezerwowym 20minut/mecz...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 22:46:30
Autor: s
Zach do Grizzlies za QRicha
[...]

I jakie love story!
Syn zablakany wraca na lono rodzimej druzyny :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-03 00:27:09
Autor: sooobi
Zach do Grizzlies za QRicha
wiLQ pisze:
[...]

Uwazam ze jesli Thorton bedzie zdrowy to Q-Rich moze nawet nie dostac tych 20minut...

pzdr

Data: 2009-07-03 15:10:05
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha
> [...]

> A w najgorszym razie rezerwowym 20minut/mecz...

Uwazam ze jesli Thorton bedzie zdrowy to Q-Rich moze nawet nie dostac tych 20minut...

Dlaczego? Taki megawymiatacz bedzie z tego Thorntona czy jak?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-03 06:33:48
Autor: sooobi
Zach do Grizzlies za QRicha
On 3 Lip, 15:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Uwazam ze jesli Thorton bedzie zdrowy to Q-Rich moze nawet nie dostac
> tych 20minut...

Dlaczego? Taki megawymiatacz bedzie z tego Thorntona czy jak?

Po co maja grac dziadkiem skoro moga Thortonem?

pzdr

Data: 2009-07-03 23:41:52
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha

> Dlaczego? Taki megawymiatacz bedzie z tego Thorntona czy jak?

Po co maja grac dziadkiem skoro moga Thortonem?

Bo beda walczyc na teraz, a nie ogrywac drugoroczniaka, ktory wlasciwie
niczym sie nie wyroznil w 1 sezonie. QRich przynajmniej trojka pogrozi.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-04 00:10:30
Autor: sooobi
Zach do Grizzlies za QRicha
On 3 Lip, 23:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Po co maja grac dziadkiem skoro moga Thortonem?

Bo beda walczyc na teraz, a nie ogrywac drugoroczniaka, ktory wlasciwie
niczym sie nie wyroznil w 1 sezonie. QRich przynajmniej trojka pogrozi.

Za to w drugim sie wyroznil. Juz na teraz Thorton jest znacznie
lepszym graczem niz Q-rich i nie jest to nieukszta³towany m³okos tylko
kompletny do¶wiadczony gracz. Ihmo 15minut dla Q-Richa to calkowity
max.

Data: 2009-07-04 13:00:54
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha

> Bo beda walczyc na teraz, a nie ogrywac drugoroczniaka, ktory wlasciwie
> niczym sie nie wyroznil w 1 sezonie. QRich przynajmniej trojka pogrozi.

Za to w drugim sie wyroznil.

Rzeczywiscie to byl juz jego drugi. Yikes. I czym sie wyroznil?!

Juz na teraz Thorton jest znacznie lepszym graczem niz Q-rich

Ale teraz to juz zartujesz. Znacznie lepszy? W jaki sposob?

i nie jest to nieukszta³towany m³okos tylko
kompletny do¶wiadczony gracz.

Matko Jedyna, nie strasz, ze to koniec jego rozwoju.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-04 05:50:56
Autor: sooobi
Zach do Grizzlies za QRicha
On 4 Lip, 13:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Za to w drugim sie wyroznil.

Rzeczywiscie to byl juz jego drugi. Yikes. I czym sie wyroznil?!

Lepsza skutecznoscnia.

> Juz na teraz Thorton jest znacznie lepszym graczem niz Q-rich

Ale teraz to juz zartujesz. Znacznie lepszy? W jaki sposob?

W taki ze potrafi trafic pilka do kosza na skutecznoscni powyzej 40%,
Q-RIchowi udalo sie to raz na ostatnie 7 lat. Poza tym Thorton potrafi
zagrac 1 na 1, jest atletyczniejszy aktywniejszy na 2 koncach
parkietu. Q-rich to kolek stojacy w miejcu niepotrafiacy trafic do
kosza.

> i nie jest to nieukszta³towany m³okos tylko
> kompletny do¶wiadczony gracz.

Matko Jedyna, nie strasz, ze to koniec jego rozwoju.

Pewnie ze nie koniec, ale Thorton juz teraz jest kompletnym graczem

pzdr

Data: 2009-07-05 18:53:17
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha

> Rzeczywiscie to byl juz jego drugi. Yikes. I czym sie wyroznil?!

Lepsza skutecznoscnia.

Pytalem o porownanie na tle ligi, a nie do QRicha.

> Ale teraz to juz zartujesz. Znacznie lepszy? W jaki sposob?

W taki ze potrafi trafic pilka do kosza na skutecznoscni powyzej 40%,
Q-RIchowi udalo sie to raz na ostatnie 7 lat.

Ale slyszlaes o tym, ze wprowadzono linie za 3?

> Matko Jedyna, nie strasz, ze to koniec jego rozwoju.

Pewnie ze nie koniec, ale Thorton juz teraz jest kompletnym graczem

Prosze Cie...
Efektywnosc fatalna, zbiorki marne, as/to dramatyczne, obrona slaba...
yup, brzmi jak kompletny gracz. Z tym, ze kompletnie do bani ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-05 10:06:57
Autor: sooobi
Zach do Grizzlies za QRicha
On 5 Lip, 18:53, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Lepsza skutecznoscnia.

Pytalem o porownanie na tle ligi, a nie do QRicha.

A ja odpowiedzialem w kontekscie do niego samego.

> W taki ze potrafi trafic pilka do kosza na skutecznoscni powyzej 40%,
> Q-RIchowi udalo sie to raz na ostatnie 7 lat.

Ale slyszlaes o tym, ze wprowadzono linie za 3?

no i?

> [...]

Efektywnosc fatalna, zbiorki marne, as/to dramatyczne, obrona slaba...
yup, brzmi jak kompletny gracz. Z tym, ze kompletnie do bani ;-)

Cale Clippers mieli fatalna efektywnosc. Z obrona tak samo.

Data: 2009-07-05 19:27:02
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha

> Ale slyszlaes o tym, ze wprowadzono linie za 3?

no i?

No i w przypadku graczy czesto korzystajacych z dobrodziejstw tej linii,
takich jak QRich, patrzenie na FG% jest delikatnie piszac mylace.

> [...]
> yup, brzmi jak kompletny gracz. Z tym, ze kompletnie do bani ;-)

Cale Clippers mieli fatalna efektywnosc. Z obrona tak samo.

Czyli bylbym kompletnym graczem grajac w Clippers? Dzieki ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-05 11:32:23
Autor: sooobi
Zach do Grizzlies za QRicha
On 5 Lip, 19:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> no i?

No i w przypadku graczy czesto korzystajacych z dobrodziejstw tej linii,
takich jak QRich, patrzenie na FG% jest delikatnie piszac mylace.

czyli patrenie na same statystyki jest mylace?

> Cale Clippers mieli fatalna efektywnosc. Z obrona tak samo.

Czyli bylbym kompletnym graczem grajac w Clippers? Dzieki ;-)

nie, patrzenie na same statystyki jest mylace.

Data: 2009-07-06 13:56:28
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha

> No i w przypadku graczy czesto korzystajacych z dobrodziejstw tej linii,
> takich jak QRich, patrzenie na FG% jest delikatnie piszac mylace.

czyli patrenie na same statystyki jest mylace?

Bez zrozumienia i na pierwsze lepsze statystyki to na pewno.

> Czyli bylbym kompletnym graczem grajac w Clippers? Dzieki ;-)

nie, patrzenie na same statystyki jest mylace.

Tzn mozesz wymienic wiecej zawodnikow, ktorzy wg tychze mylacych
statystyk powinni byc na wylocie z ligi, a tak naprawde sa wymiataczami?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 08:24:54
Autor: s
Zach do Grizzlies za QRicha
To co, Kaman zostaje?

Najwyrazniej.
Podobno to nie bylo pierwsze podejscie Memphis pod Zacha i zdziwilem sie, coz to moglo byc problemem.

Czyli kolejny odcinek serialu pt: "Po co kupowac FA na dlugo, jezeli mozna kupic zawodnika na krotko, oddajac wlasny balast".

Data: 2009-07-02 12:38:44
Autor: Tomasz Radko
Zach do Grizzlies za QRicha
Hubertus Blues pisze:
To co, Kaman zostaje?

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4301324

Nie rozumiem, dlaczego Grizzlies na to poszli.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-02 13:34:35
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4301324

Nie rozumiem, dlaczego Grizzlies na to poszli.

Ze tak pozwole sobie zacytowac...
"jakby¶ nie wiedzia³. [ponad] 20.8 pts per 36! A w koszykówce chodzi o punkty. Punkty, punkty ueber alles. Ueber alles in der Welt."

Ale i tak ruch jest chyba najbardziej szokujacy ze wzgledu na pensje.
Zwijajcie ta druzyne i oszczedzcie wstydu tym, ktorzy sledza lige...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 13:13:17
Autor: wiLQ
Zach do Grizzlies za QRicha
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To co, Kaman zostaje?

http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4301324

Rece opadaja od idiotyzmu tego ruchu. Chris Wallace chyba za wszelka
cene chce pobic resume Isiaha i Grizzlies juz zastapili Knicks w zarcie
"hej, chcesz sie pozbyc przeplaconego zawodnika? Slij do Memphis!"

--
pzdr
wiLQ

Zach do Grizzlies za QRicha