Zachar

Data: 2017-06-22 12:27:12
Autor: Crimi

Data: 2017-06-22 12:35:35
Autor: Myjk
Thu, 22 Jun 2017 12:27:12 +0200, Crimi

Data: 2017-06-22 14:48:31
Autor: nadir
W dniu 2017-06-22 o 12:27, Crimi pisze:

Data: 2017-06-22 13:26:45
Autor: Pszemol
Zachar
nadir <none@hell.org> wrote:
W dniu 2017-06-22 o 12:27, Crimi pisze:
Jakiej narodowości jest Zachar ?

Już żadnej.
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdanski-gangster-Zachar-zostal-zamordowany-n33765.html

To ten sam Zachar od Tesli, w wątku obok?

Data: 2017-06-22 15:37:53
Autor: nadir
Zachar
W dniu 2017-06-22 o 15:26, Pszemol pisze:

To ten sam Zachar od Tesli, w wątku obok?

Nie wiem, nie rozeznaję się w celebrytach.

Data: 2017-06-22 13:41:44
Autor: Pszemol
Zachar
nadir <none@hell.org> wrote:
W dniu 2017-06-22 o 15:26, Pszemol pisze:

To ten sam Zachar od Tesli, w wątku obok?

Nie wiem, nie rozeznaję się w celebrytach.

Celebrytach :-)))

Data: 2017-06-22 23:11:51
Autor: PlaMa
Zachar
W dniu 2017-06-22 o 15:41, Pszemol pisze:

Nie wiem, nie rozeznaję się w celebrytach.
Celebrytach :-)))

czy z małej czy z dużej to słowo i tak ma podtekst gówna (nie odnoszę do Zachara)

Data: 2017-06-23 00:24:24
Autor: Pszemol
Zachar
PlaMa <barakady@wp.pl> wrote:
W dniu 2017-06-22 o 15:41, Pszemol pisze:

Nie wiem, nie rozeznaję się w celebrytach.
Celebrytach :-)))

czy z małej czy z dużej to słowo i tak ma podtekst gówna (nie odnoszę do Zachara)

Bynajmniej Cie nie poprawiam - zaśmiałem się z określenia mafiozy
celebrytą.

Data: 2017-06-22 19:59:41
Autor: Maurycy Poszepszyński
Zachar
W dniu 2017-06-22 o 12:27, Crimi pisze:
Jakiej narodowości jest Zachar ?

NTG

Data: 2017-06-22 20:16:07
Autor: Pana Sonik
Zachar
Maurycy Poszepszyński
W dniu 2017-06-22 o 12:27, Crimi pisze:
Jakiej narodowości jest Zachar ?

NTG

Podasz psie, która będzie TG

Data: 2017-06-22 22:26:21
Autor: Cavallino
Zachar
W dniu 22-06-2017 o 20:16, Pana Sonik pisze:
Maurycy Poszepszyński

W dniu 2017-06-22 o 12:27, Crimi pisze:
Jakiej narodowości jest Zachar ?

NTG

Podasz psie,

PLONK

Data: 2017-06-22 20:19:53
Autor: Maciek
Zachar
Dnia Thu, 22 Jun 2017 12:27:12 +0200, Crimi napisał(a):

Jakiej narodowości jest Zachar ?

Chyba polskiej, skoro nazywa sie Zawadzki i mieszka w Krakowie ;)
A z pochodzenia zapewne pół-Rosjanin. Jakie to ma znaczenie?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-22 23:12:46
Autor: PlaMa
Zachar
W dniu 2017-06-22 o 20:19, Maciek pisze:

Jakiej narodowości jest Zachar ?
Chyba polskiej, skoro nazywa sie Zawadzki i mieszka w Krakowie ;)
A z pochodzenia zapewne pół-Rosjanin. Jakie to ma znaczenie?

Po prawdzie to też mnie to zainteresowało ostatnio. Ciekawość po prostu.

Data: 2017-06-23 07:14:40
Autor: Crimi
Zachar
[...]

=========================
Na moje oko Armenia, Gruzja, tamte rejony ...
Ciapatość i te końcówki w wymowie klimatyzacy, regulacy,
nie da się tego słuchać.

Data: 2017-06-23 09:17:37
Autor: Myjk
Zachar
Fri, 23 Jun 2017 07:14:40 +0200, Crimi
Na moje oko Armenia, Gruzja, tamte rejony ...
Ciapatość i te końcówki w wymowie klimatyzacy, regulacy,
nie da się tego słuchać.

Może z ojca albo matki, ale narodowość to ma ewidentnie krakowskom. :P Też mnie szlag trafia jak takich występów słucham. Człowiek robi
ogólnokrajowy (chyba) przekaz, to mógłby popracować nad poprawną POLSKĄ
wymową a nie zaciąga regionalną. Zresztą wielu jutuberów ma język w dupie. Rozumiem na poczatku, jak się
startuje, ale jak się idzie w górę z widzami, to z jakością też by
wypadało. To samo mają goście z 5sposobówna i ich żony (też tam jakiś kanał
mają) -- parę razy wpadłem z propów na ich filmy i też się tego w
większości słuchać nie da...   Za to niezmiennie imponuje mi "młodzian", niejaki Radosław Koterski
tworzący Polimaty. Świetny materiał na prezentera. Dla odmiany w Sondzie2
jest ten zniewieściały pajacyk bez charyzmy, który położył ten program nim
się jeszcze zaczął. Obejrzałem dzięki niemu jeden odcinek. Niecały.

Ups. Trochę mnie się ulało, przepraszam. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-06-23 15:03:40
Autor: Pszemol
Zachar
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

Bardzo małostkowe to co napisałeś wyżej.

Dla mnie bardziej liczy się treść niż forma.

Data: 2017-06-23 19:28:04
Autor: Myjk
Zachar
Fri, 23 Jun 2017 15:03:40 -0000 (UTC), Pszemol
Bardzo małostkowe to co napisałeś wyżej.
Dla mnie bardziej liczy się treść niż forma.

Świetnie, ja wolę dobrą treść w równie dobrej formie przedstawioną. Wtedy jest komplet. Jak któregoś brakuje, to mnie irytuje.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-06-23 16:49:01
Autor: Maciek
Zachar
Dnia Fri, 23 Jun 2017 09:17:37 +0200, Myjk napisał(a):

Też mnie szlag trafia jak takich występów słucham. Człowiek robi
ogólnokrajowy (chyba) przekaz, to mógłby popracować nad poprawną POLSKĄ
wymową a nie zaciąga regionalną.

Powiedz, że żartujesz. Gość mówi językiem, którego się uczył, ma bogate
słownictwo, buduje zdania z sensem, a ty się przypieprzasz do zaciągania?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-23 19:25:21
Autor: Myjk
Zachar
Fri, 23 Jun 2017 16:49:01 +0200, Maciek
Powiedz, że żartujesz. Gość mówi językiem, którego się uczył, ma bogate
słownictwo, buduje zdania z sensem, a ty się przypieprzasz do zaciągania?

To jakaś nadzwyczajna rzecz dla DZIENNIKARZA? Przecież to nie jest pierwszy
lepszy czesiek co sobie wymyślił kanał motoryzacyjny na YT... Poza tym się
nie przypieprzam, a mówię co mnie irytuje, a irytuje mnie używanie słów o
innym znaczeniu.. To tak jak ja bym pisał/mówił, że samochodą brakuje mocy. --
Pozdor
Myjk

Data: 2017-06-23 19:53:52
Autor: Maciek
Zachar
Dnia Fri, 23 Jun 2017 19:25:21 +0200, Myjk napisał(a):

Poza tym się
nie przypieprzam, a mówię co mnie irytuje, a irytuje mnie używanie słów o
innym znaczeniu.. To tak jak ja bym pisał/mówił, że samochodą brakuje mocy.

Jakiś przykład? Chyba że pijesz teraz do mnie, ale cóż - ja to oceniłem
jako przypieprzanie się, bez urazy.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-24 18:05:54
Autor: jerzu.xyz
Zachar
On Fri, 23 Jun 2017 09:17:37 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Dla odmiany w Sondzie2
jest ten zniewieściały pajacyk bez charyzmy, który położył ten program nim
się jeszcze zaczął.

IMHO właśnie Kot_a_rski idealnie by do Sondy pasował. Tak BTW to
Kotarski ma swój program w TV.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-06-25 20:37:25
Autor: Myjk
Zachar
Sat, 24 Jun 2017 18:05:54 +0200, jerzu.xyz@irc.pl
IMHO właśnie Kot_a_rski

Hm... Źle na początku napisałem faktycznie, ale dałbym sobie małego palca u nogi possać, że to poprawiłem jeszcze po wcześniejszym, bo faktycznie nie byłem pewien, upewnieniu się co do nazwiska. :( Tnx za poprawkę.

idealnie by do Sondy pasował.

Wg mnie, nie. Jeśli już to widziałbym RK w czymś z serii Sensacje XX wieku.
Do Sondy, z jutuberów, bym ulokował Dawida Myśliwca z Uwaga! Naukowy Bełkot albo Darka Hoffmana vel scifun (ale nazwisko pewnie by Mu nie pozwoliło zaistnieć w obecnej TVP). ;P

Tak BTW to Kotarski ma swój program w TV.

To nie jest już w czasie przeszłym?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-06-25 21:15:20
Autor: jerzu.xyz
Zachar
On Sun, 25 Jun 2017 20:37:25 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

To nie jest już w czasie przeszłym?

Biorąc pod uwagę wieczne powtórki to chyba nie ;)

Data: 2017-06-23 16:49:57
Autor: Maciek
Zachar
Dnia Fri, 23 Jun 2017 07:14:40 +0200, Crimi napisał(a):

Ciapatość i te końcówki w wymowie klimatyzacy, regulacy,
nie da się tego słuchać.

Nie ma obowiązku oglądać ani słuchać.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-23 19:32:31
Autor: Myjk
Zachar
Fri, 23 Jun 2017 16:49:57 +0200, Maciek
Nie ma obowiązku oglądać ani słuchać.

Ale wyrażać swoją opinię można -- za to absolutnie nie trzeba z nią polemizować.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-06-23 19:41:05
Autor: Crimi
Zachar
W dniu 2017-06-23 o 16:49, Maciek pisze:
Dnia Fri, 23 Jun 2017 07:14:40 +0200, Crimi napisał(a):

Ciapatość i te końcówki w wymowie klimatyzacy, regulacy,
nie da się tego słuchać.

Nie ma obowiązku oglądać ani słuchać.
===============================
I dlatego nijakość Nas otacza i otaczają Nas takie Zachary - niemoty.
Przez te swoje zaciągania i źle wypowiadane słowa obniża poziom
w jakimś procencie społeczeństwa. Jak się łapie za mikrofon i pcha na szkło to trzeba mieć warsztat a nie bełkot. Podejrzewam że to resortowy dzieciak a wiedzę merytoryczną jaką stara się przekazać posiada średnio rozgarnięta młodzież.

Data: 2017-06-23 19:56:47
Autor: Maciek
Zachar
Dnia Fri, 23 Jun 2017 19:41:05 +0200, Crimi napisał(a):

[...]

Nawet mi się nie chce tych bredni komentować.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-24 10:57:34
Autor: MaciekP
Zachar
Ależ to wszystko, co napisał Crimi to prawda. Każdy śmieć pisany/powtarzany odpowiednio często staje się ,,normą,, , która obniża średnią. Czy to nieużywanie/nadużywanie znaków interpunkcyjnych, czy nowomowa korporacyjna, sztuczne zapożyczenia językowe, niedbałość o ortografię - generalnie bylejakość pisano-mówiona. Może to kogoś drażnić, a inny nie zróci na to uwagi, masz wybór - w czym jest problem?
Pozdr
Maciek

Data: 2017-06-25 21:44:17
Autor: Maciek
Zachar
Dnia Sat, 24 Jun 2017 10:57:34 +0200, MaciekP napisał(a):

(...)

Ustaw kodowanie, bo nie można tych krzaków odcyfrować.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-25 12:13:33
Autor: quent
Zachar
On 23.06.2017 19:41, Crimi wrote:
I dlatego nijakość Nas otacza i otaczają Nas takie Zachary - niemoty.

Mnie to nie przeszkadza.
Nie uważam także tego za nijakość.
Dużo więcej nijakości jest w reżimowych mediach, w których polszczyzna nienaganna.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Zachar