Zachciało mi się KK w Lukasie.

Data: 2010-05-06 12:01:46
Autor: scream
Zachciało mi się KK w Lukasie.
Dnia Thu, 6 May 2010 11:44:14 +0200, wiatrak napisał(a):

Co polecacie oprócz aliora. Tylko zeby było mało procedur.

moze eurobank?

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-05-06 12:06:19
Autor: Grażyna.Ł

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:l226mow4pyp1.14vfst1fgmdbj.dlg40tude.net...
[...]

Ja mam od kilku lat KK mBanku i jestem bardzo zadowolona. Wszystko działa bez zarzutu.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2010-05-06 03:17:21
Autor: Jarek Andrzejewski
On 6 Maj, 12:06, "Grażyna.Ł" <lusz...@poczta.onet.pl> wrote:

Ja mam od kilku lat KK mBanku i jestem bardzo zadowolona. Wszystko działa
bez zarzutu.

He, he, dopóki nie zechcesz wypowiedzieć umowy (p. wątek "MBANk -
likwidacja karty" :-)

Ja używam MC Millenium i visę Citibanku. Obie - bez problemów (nie
licząc "padnięcia" paska w MC).

--
Jarek

Data: 2010-05-06 12:28:49
Autor: Grażyna.Ł

Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:34f79006-4047-4633-8952-adf911acbe44b18g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Narazie nie mam zamiaru z niej rezygnować,ale wątek chętnie poczytam.Nie wiedziałam,że robią takie problemy z likwidacją  ich KK. Dzięki za informację.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2010-05-06 12:42:43
Autor: wiatrak

Użytkownik "Grażyna.Ł" <luszcz1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4be294a1$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Generalnie korzystam z usług banków, które oprócz online , mają jakieś placówki, gdzie można np. walnąć pięścią  w stól, czy wywrócic komuś biurko. (żartowałem ) W mbanku to się łatwo zamawia  wszystkie usługi, ale gorzej jest z rezygnacją. Tam nawet nie ma komu dać w pysk, za to że źle załatwił twoją sprawę.
Unikam instytucji, które są całkowicie wirtualne jak mbank. Za dużo nerwów to czasami kosztuje. Tam gdzie mam kontakt z zywym człowiekiem załatwiam zwykle sprawy bez problemu. A z interfejjsem białkowym po drugiej stronie słuchawki to zwykle sie dogadać nie można.
Plecie taki bzdutry i mozesz mu skoczyć. - " Tak, oczywiście , ma pan rację, wszystko załatwione" itd. itp, a rzeczywistość zwykle skrzeczy.

Ale się rozpisałem....................

wiatrak

Data: 2010-05-06 05:18:37
Autor: Jarek Andrzejewski
On 6 Maj, 12:42, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

(żartowałem ) W mbanku to się łatwo zamawia  wszystkie usługi, ale gorzej
jest z rezygnacją. Tam nawet nie ma komu dać w pysk, za to że źle załatwił
twoją sprawę.

mBank ma placówki (jakoś to się nawet nazywa). Ja za pośrednictwem
takiego punktu rozwiązałem umowę rachunku.
Oczywiście też było trochę niekompetencji po ich stronie, ale ja
miałem potwierdzone przez pracownika oświadczenie woli na papierze.

Unikam instytucji, które są całkowicie wirtualne jak mbank. Za dużo nerwów

jak widać na moim przykładzie - nie masz racji, ale przyznam, że
troszkę determinacji to wymagało ode mnie.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Zachciało mi się KK w Lukasie.