Zachciało mi się landry nek ....

Data: 2009-07-28 08:39:25
Autor: HaMMeR
Zachciało mi się landry nek ....
MH wrote:
....  staremu chłopu , no i ...  upindoliłem sobie górną lewą dwójkę ..

Nie ma bata !! Kikuta trzeba będzie jutro wyrwać i zrobić protezkę..

QRVA !! Mam cholernego "pietra" przed okrutnym rwaniem.. Wiem , nie boli ,
bo środki anestezjologiczne są obecnie PERFEKCYJNE !! Ale i tak jestem "zesrany"
ze strachu ..

Dodajcie mi chociaż otuchy jakimś słowem. Najlepiej dobrym , .. ale wszystko
jedno , dajcie jakiekolwiek wsparcie .. choćby duchowe ..

MH

Wsparcie duchowe..:) Dla zwyklego komucha:))
Nastepna podrobka cepeliowa domaga sie tego w co nie wierzy,
a potem kaze sie 'chowac' w asyscie znienawidzonego ponoc ksiedza...
Bez honoru i czci jestescie czerwone buraki i tylko... dlaczego nie odczuwam
przyjemnosci ze cierpisz? Uprzedzam, tylko bez zadnych odniesien religijnych!
Jestem bardzo zlym katolikiem...

Zachciało mi się landry nek ....