Zachciało mi się landrynek ....

Data: 2009-07-27 23:56:57
Autor: MH
Zachciało mi się landrynek ....
.....  staremu chłopu , no i ...  upindoliłem sobie górną lewą dwójkę ..

Nie ma bata !! Kikuta trzeba będzie jutro wyrwać i zrobić protezkę..

QRVA !! Mam cholernego "pietra" przed okrutnym rwaniem.. Wiem , nie boli , bo środki anestezjologiczne są obecnie PERFEKCYJNE !! Ale i tak jestem "zesrany"
ze strachu ..  Dodajcie mi chociaż otuchy jakimś słowem. Najlepiej dobrym , .. ale wszystko
jedno , dajcie jakiekolwiek wsparcie .. choćby duchowe ..

MH

Data: 2009-07-27 16:06:43
Autor: Mariusz Merta
otuchy nie dodam...
napiszę cosik z niziurskiego, "cypałło obleśny bój się naszej
pieśni...może być..."
jak pan sobie kpisz z tego co to znaczy Bóg, Honor Ojczyzna to panu
wsparcie zupełnie niepotrzebne...
proszę zdać się na perfekcyjne anestetyki i słowa otuchy redaktora
michnika...
ale żeby na jego współczucie zasłużyć musi pan zakablować paru ludzi
kiszczakowi
Mariusz Merta

Data: 2009-07-28 01:55:57
Autor: MH
otuchy nie dodam...
napiszę cosik z niziurskiego, "cypałło obleśny bój się naszej
pieśni...może być..."
jak pan sobie kpisz z tego co to znaczy Bóg, Honor Ojczyzna to panu
wsparcie zupełnie niepotrzebne...

Szanowny Panie Mariuszu ,

No chyba żeś Waść nie załapał ironij zawartej w moim wątku.. Dyć pełno na tej grupie obrońców tego , o czym napisałem z premedytacją popełniając kpiny.. Zauważ Pan , iż owi "konserwatyści" , "patryjoci" , w swych wypowiedziach na grupie dają dowód na to , iż można postawić znak
równości pomiędzy nimi i "kibolami"  pierwszoligowego klubu "TĘCZA" !!

To właśnie oni wycierają sobie gębę Bogiem , Honorem i Ojczyzną ...

Bo tak im nakazał Ojciec Przenajświętszy Wielebny Dyrektor , .. itd..

MH

Data: 2009-07-27 23:19:07
Autor: Andrzej Kokakolski
Zachciało mi się landrynek ....

"
ze strachu ..  Dodajcie mi chociaż otuchy jakimś słowem. Najlepiej dobrym , .. ale
wszystko
jedno , dajcie jakiekolwiek wsparcie .. choćby duchowe ..

Niech sie Pan pomodli do Tuska. A moze "Matka Joanna od Pedalow" (profesoressa) pomoze? Lub fallusowy prestidigitator z Bilgoraja? Albo inny zgnily autorytet czy "dobry czlowiek" Malo to szumowin, ktorymi sie Pan zachwyca? Niewykluczone tez, ze panski kolezka - gorski marynarz, borowik wsrod Polakow cos Panu poradzi?

AK

AK

Data: 2009-07-28 02:29:19
Autor: MH
Zachciało mi się landrynek ....

Niech sie Pan pomodli do Tuska.

Pańskim zdaniem pomoże?? Rozumiem , że czynisz Pan to codziennie. Jakie efekty ??

A moze "Matka Joanna od Pedalow"

I nawet tegoś Waść próbował ?? I co , pomogło ?

(profesoressa) pomoze? Lub fallusowy prestidigitator z Bilgoraja?

Nie znam gościa , ale tak przy okazji.. fajnie było ??

Albo inny zgnily autorytet czy "dobry czlowiek" Malo to szumowin, ktorymi sie Pan zachwyca?

O kim Waść pieprzysz ??

Niewykluczone tez, ze panski kolezka - gorski marynarz, borowik wsrod Polakow cos Panu poradzi?

Dzięki za poradę , że jak się zapytama kolegi o poradę , to mi poradzi..

Dobranoc Genialny Doradco ,

MH

Data: 2009-07-28 01:15:28
Autor: AndrzejN
Zachciało mi się landrynek ....

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000616.4a6e22a9newsgate.onet.pl...
[...]

Jeśli korzeń jest zdrowy, to nie musi się skończyć rwaniem. Są różne techniki nadbudowania. Tylko nie można iść do niedouczonego, któremu takie techniki są obce. Jeśli pierwszy to powie, to trzeba iść do innego. Trzeba usilnie  mieć przekonanie, że tak własnie będzie.:-)
Pozdrawiam AN

Data: 2009-07-28 02:06:37
Autor: MH
Zachciało mi się landrynek ....

> [...]

Jeśli korzeń jest zdrowy, to nie musi się skończyć rwaniem. Są różne techniki nadbudowania. Tylko nie można iść do niedouczonego, któremu takie techniki są obce. Jeśli pierwszy to powie, to trzeba iść do innego. Trzeba usilnie  mieć przekonanie, że tak własnie będzie.:-)

Cholera !!  Korzeń zdrowy , ale budynek runął na poziomie fundamentów , czyli
poniżej dziąsła..  Realnie na to patrząc , będzie kopalnia odkrywkowa .
Nie mniej jednak , Dzięki za wsparcie Duchowe ...

MH

Data: 2009-07-28 07:07:43
Autor: Panslavista
Zachciało mi się landrynek ....

[...]

Nie rwać, chyba, że zniszczony korzeń. Implant i będzie jak preawdziwy.

Data: 2009-07-28 07:16:59
Autor: konserwator
Zachciało mi się landrynek ....

[...]

Kiedys to byli dentysci!
Jak mi borowala to myslalem, ze te porecze na fotelu powyrywam a teraz?!
Jeden zastrzyk i mozna gazete czytac jak sobie tam wierci w zebie...

Data: 2009-07-28 08:39:25
Autor: HaMMeR
Zachciało mi się landry nek ....
MH wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Wsparcie duchowe..:) Dla zwyklego komucha:))
Nastepna podrobka cepeliowa domaga sie tego w co nie wierzy,
a potem kaze sie 'chowac' w asyscie znienawidzonego ponoc ksiedza...
Bez honoru i czci jestescie czerwone buraki i tylko... dlaczego nie odczuwam
przyjemnosci ze cierpisz? Uprzedzam, tylko bez zadnych odniesien religijnych!
Jestem bardzo zlym katolikiem...

Data: 2009-07-28 11:24:28
Autor: raff
Zachciało mi się landry nek ....
MH pisze:
[...]

Trzeba bylo nie zrec landrynek po pijaku.

R.

Data: 2009-07-28 12:17:23
Autor: Piotr
Zachciało mi się landry nek ....
Dnia Tue, 28 Jul 2009 11:24:28 +0200, raff napisał(a):

Trzeba bylo nie zrec landrynek po pijaku.

Jasne, bo landrynki się ciućka a nie gryzie. Szczególnie z popsutymi zębami...
Piotr

Zachciało mi się landrynek ....