Zachciało mi się landrynek ....

Data: 2009-07-28 01:15:28
Autor: AndrzejN
Zachciało mi się landrynek ....

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000616.4a6e22a9newsgate.onet.pl...
....  staremu chłopu , no i ...  upindoliłem sobie górną lewą dwójkę ..

Nie ma bata !! Kikuta trzeba będzie jutro wyrwać i zrobić protezkę..

QRVA !! Mam cholernego "pietra" przed okrutnym rwaniem.. Wiem , nie boli ,
bo środki anestezjologiczne są obecnie PERFEKCYJNE !! Ale i tak jestem "zesrany"
ze strachu ..

Dodajcie mi chociaż otuchy jakimś słowem. Najlepiej dobrym , .. ale wszystko
jedno , dajcie jakiekolwiek wsparcie .. choćby duchowe ..

MH

--

Jeśli korzeń jest zdrowy, to nie musi się skończyć rwaniem. Są różne techniki nadbudowania. Tylko nie można iść do niedouczonego, któremu takie techniki są obce. Jeśli pierwszy to powie, to trzeba iść do innego. Trzeba usilnie  mieć przekonanie, że tak własnie będzie.:-)
Pozdrawiam AN

Data: 2009-07-28 02:06:37
Autor: MH
Zachciało mi się landrynek ....

> [...]

Jeśli korzeń jest zdrowy, to nie musi się skończyć rwaniem. Są różne techniki nadbudowania. Tylko nie można iść do niedouczonego, któremu takie techniki są obce. Jeśli pierwszy to powie, to trzeba iść do innego. Trzeba usilnie  mieć przekonanie, że tak własnie będzie.:-)

Cholera !!  Korzeń zdrowy , ale budynek runął na poziomie fundamentów , czyli
poniżej dziąsła..  Realnie na to patrząc , będzie kopalnia odkrywkowa .
Nie mniej jednak , Dzięki za wsparcie Duchowe ...

MH

--

Zachciało mi się landrynek ....