Zachciało mi się landrynek ....

Data: 2009-07-28 07:07:43
Autor: Panslavista
Zachciało mi się landrynek ....

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości
....  staremu chłopu , no i ...  upindoliłem sobie górną lewą dwójkę ..

Nie ma bata !! Kikuta trzeba będzie jutro wyrwać i zrobić protezkę..

QRVA !! Mam cholernego "pietra" przed okrutnym rwaniem.. Wiem , nie boli ,
bo środki anestezjologiczne są obecnie PERFEKCYJNE !! Ale i tak jestem
"zesrany"
ze strachu ..

Dodajcie mi chociaż otuchy jakimś słowem. Najlepiej dobrym , .. ale
wszystko
jedno , dajcie jakiekolwiek wsparcie .. choćby duchowe ..

MH

Nie rwać, chyba, że zniszczony korzeń. Implant i będzie jak preawdziwy.

Zachciało mi się landrynek ....