Zachlapany bagnet

Data: 2011-01-07 08:57:53
Autor: Ramzes
Zachlapany bagnet
Witam
Co może byc przyczyną zachlapanego bagnetu ? Możliwe ze odpięty przepływomierz ?

Data: 2011-01-07 13:53:56
Autor: Tomasz Pyra
Zachlapany bagnet
W dniu 2011-01-07 08:57, Ramzes pisze:
Witam
Co może byc przyczyną zachlapanego bagnetu ? Możliwe ze odpięty
przepływomierz ?

Jeżeli olej wychlapuje przez otwór bagnetu górą, to zapchana jest odma.

Natomiast jeżeli po prostu dół bagnetu brudny jest od oleju, to jest to normalne.

Data: 2011-01-07 14:18:54
Autor: Icek
Zachlapany bagnet
> [...]

Jeżeli olej wychlapuje przez otwór bagnetu górą, to zapchana jest odma.

Natomiast jeżeli po prostu dół bagnetu brudny jest od oleju, to jest to

stanem nienormalnym jest czysty bagnet ;) bez oleju

Icek

Data: 2011-01-07 18:19:31
Autor: Karol Y
Zachlapany bagnet
stanem nienormalnym jest czysty bagnet ;) bez oleju

A u mnie latem bardzo powoli spływa olej ( kilka godzin ), a zimą po 24h
ledwo dwa milimetry pokazuje - reszta sucha. Olej w silniku jest, lampka
ciśnienia gaśnie albo od razu albo po góra 1,0 - 1,5s. I tak jeżdżę cały
czas. Jakby nie było to już bym chyba zatarł? I co może być nie tak?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-01-08 02:49:12
Autor: Michał
Zachlapany bagnet
stanem nienormalnym jest czysty bagnet ;) bez oleju

tak silnik się psuje ;)

przetestowałem ~130km @120..160km/h :)
-cylindry się zacierają i wyrywa wtedy "korby"? z cylindrów i je potem mieli.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-07 19:23:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zachlapany bagnet

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d270ce1$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty naprawde zrozumialeś pytanie?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-07 19:30:20
Autor: Jotte
Zachlapany bagnet
Użytkownik "Ramzes" <jary21@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig6h26$mi7$1inews.gazeta.pl...

Co może byc przyczyną zachlapanego bagnetu ?
Ja zauważyłem u siebie na bagnecie jakiś białawy osad, daje się łatwo usunąć, ale pamiętam, że wcześniej się nie pojawiał.

--
Jotte

Data: 2011-01-07 22:24:24
Autor: Jacek
Zachlapany bagnet
Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ig7m7l$ipr$1news.dialog.net.pl...
[...]

ten majonez pojawia sie zimą, jak jeździsz z nierozgrzanym silnikiem na krótkich odcinkach

Jacek

Data: 2011-01-07 22:30:29
Autor: Jotte
Zachlapany bagnet
Użytkownik "Jacek" <stoout@o2.pl> napisał w wiadomości news:ig80ab$foa$1inews.gazeta.pl...

[...]
W tym wypadku wątpię, bo zapomniałem napisać, że to jest bagnet od jakiegoś starego silnika, mam go w szafce na narzędzia i nim farbę mieszam. To pewnie ta farba zostaje.
Przepraszam - mam takie poczucie humoru. :)))

--
Jotte

Zachlapany bagnet