Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie

Data: 2019-12-07 22:01:11
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
https://wiadomosci.onet.pl/politico/kraje-zachodniej-europy-ukrywaja-jak-wielkie-maja-zyski-ze-wspierania-krajow-na/sedw6z6

"Historyjka, którą bogate kraje zachodnioeuropejskie opowiadają same sobie, brzmi ładnie: To oni są szczodrymi wujkami, którzy pomagają biedniejszym wschodnim krewniakom, ci zaś z kolei wiszą na unijnych dotacjach i dobrej woli tak zwanych unijnych "płatników netto". Lubią też przedstawiać te kraje jako zachłannych niewdzięczników, wskazując na eurosceptyczną retorykę takich przywódców jak węgierski premier, Viktor Orbán czy Jarosław Kaczyński.

Jednak szerszy, makroekonomiczny obraz pokazuje całkowicie inną rzeczywistość, bo wbrew obiegowemu przekonaniu, większość pieniędzy w Europie płynie ze Wschodu na Zachód, a nie odwrotnie."

Sorry ale są rzeczy ważne i ważniejsze ;-)

Data: 2019-12-08 08:59:27
Autor: Runt
W dniu 2019-12-07 o 22:01, pajac z pisze:
[...]

"Przywódców" POwiadasz? No! No! ;-)))

Jednak szerszy, makroekonomiczny obraz pokazuje całkowicie inną rzeczywistość, bo wbrew obiegowemu przekonaniu, większość pieniędzy w Europie płynie ze Wschodu na Zachód, a nie odwrotnie."

Skąd "Wschód" ma tyle kasy, że obdziela ją cały "Zachód"?

NO i najważniejsze: KTO w POlsce rozdziela dotacje unijne?

POpatrz sobie:

https://mapadotacji.gov.pl/

https://www.forbes.pl/gospodarka/bilans-wplat-i-wyplat-polska-budzet-ue-od-2004-roku/qqnvmf6

"Najnowszy bilans rozliczeń z Unią Europejską opublikowany przez Ministerstwo Finansów pokazuje, że od maja 2004 roku z budżetu unijnego trafiło do Polski 150,2 mld euro, podczas gdy Polska wpłaciła 49,3 mld euro składek. Bilans netto wynosi 100,7 mld euro."

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/finansowy-bilans-czlonkostwa-polski-w-ue/41tx0tb

"Polska od 14 lat jest w UE. Finansowo wyszliśmy na tym mocno na plus."

Na zakończenie PObaw się krajami "wschodnimi"

http://www.europarl.europa.eu/external/html/budgetataglance/default_pl.html#poland

Co ty na to "przyjemniaczku"?  ;-))

Sorry ale są rzeczy ważne i ważniejsze ;-)

Np koryta dla swojaków. G'day! ;-))

--
Runt

Data: 2019-12-08 19:02:05
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Tak. Już wiemy że nie umiesz czytać.

Jak będziesz próbował to zwróć uwagę na wykres i jego jednostki.

Ale co taki głąb może zrozumieć ;-)

Data: 2019-12-09 07:38:20
Autor: Runt
W dniu 2019-12-08 o 19:02, głąb z pisze:
Tak. Już wiemy że nie umiesz czytać.
Faktycznie. Nie znam rosyjskiego a no jidisz.
Jak będziesz próbował to zwróć uwagę na wykres i jego jednostki.
Czyli dotarło i zabolało co? ;-)))
Ale co taki głąb może zrozumieć ;-)
Nie liczyłbym by taki genetyczny głąb jak ty cokolwiek zrozumiał z tego co mu każe mamrotać pl.soc.polityka i pl.soc.prawo Nowogrodzka.Po prostu jako POtomek "chłopów folwarcznych" robisz im za papugę.
--
Runt

Data: 2019-12-09 08:26:48
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Skoro nie potrafisz nic napisać w temacie ...
WON!

Data: 2019-12-09 09:46:42
Autor: Runt
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
W dniu 2019-12-09 o 08:26, pajac z pisze:
Skoro nie potrafisz nic napisać w temacie ...
WON!

POddajesz się cieniasie? ;-)))
Udowodniłem ci psino kłamstwo więc podwijasz koci ogon i skamląc uciekasz na Nowogrodzką?  ;-)))

No to spadaj na drzewo!

W O N !!!
--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-09 12:34:32
Autor: z
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Udowodniłeś tylko że nie przeczytałeś artykułu.
Są tacy co twierdzą że nie umiesz czytać ;-)

Data: 2019-12-09 03:38:46
Autor: japanizer
On Monday, December 9, 2019 at 8:34:33 PM UTC+9, z wrote:
Udowodniłeś tylko że nie przeczytałeś artykułu.
Są tacy co twierdzą że nie umiesz czytać ;-)

Wręcz przeciwnie, przeczytałem go w oryginale.

Odniesiesz się do moich zastrzeżeń?

W artykule jest moim zdaniem brak logiki i konsekwencji: 1) z jednej strony liczy, ile dotacji dostały nowe kraje UE z _budżetu UE_

2) zestawia to z zyskami firm _zagranicznych_ w nowych krajach UE - a więc nie tylko pochodzących z Unii Europejskiej, ale także tych amerykańskich, japońskich, norweskich czy szwajcarskich

3) nie wskazuje, ile z tych zysków zostaje w kraju jako reinwestycje

4) nie wskazuje, ile firmy zagraniczne rokrocznie inwestują nowych środków (pochodzących spoza kraju)

Jak przegapiłem w artykule punkty 2-4, proszę o wskazanie danych liczbowych.

Data: 2019-12-09 12:42:57
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Udowodniłeś tylko że nie przeczytałeś artykułu.
Są tacy co twierdzą że nie umiesz czytać ;-)

Wręcz przeciwnie, przeczytałem go w oryginale.

Odniesiesz się do moich zastrzeżeń?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

boukun

Data: 2019-12-09 16:24:37
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 12:42, świoniopas boukun pisze:
[...]

Lucek, jak tam G5? Nałożyłes garnek na łeb?

Nie używam innego konta tak jak twoi łóżkowi kolesie. Wam się głupoty mnożą we łbie jak na Żoliborzu koty.

boukun

Data: 2019-12-09 18:14:38
Autor: z
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
"Udowodniłem ci psino kłamstwo więc podwijasz koci ogon i skamląc uciekasz na Nowogrodzką?  ;-)))"
Pisał Runt

"> Udowodniłeś tylko że nie przeczytałeś artykułu.
> Są tacy co twierdzą że nie umiesz czytać"
To pisałem ja ;-)

"Wręcz przeciwnie, przeczytałem go w oryginale.
Odniesiesz się do moich zastrzeżeń?"
A to pisał japanizer

WYBORNE ;-)

Data: 2019-12-09 21:36:01
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 18:14, z pisze:
> [...]

 > Są tacy co twierdzą że nie umiesz czytać"
To pisałem ja ;-)

"Wręcz przeciwnie, przeczytałem go w oryginale.

Nudny się robisz ;-)))

Data: 2019-12-10 08:13:16
Autor: z
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Ja?

Data: 2019-12-09 12:51:57
Autor: z
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Szanowny Runcie.

Napisz zasiadającej w komitecie budżetowym Parlamentu Europejskiego, liberałki Clotilde Armand. Ona Ci wszystko wytłumaczy jak dziecku ;-)

Data: 2019-12-09 16:27:30
Autor: Runt
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
W dniu 2019-12-09 o 12:51, pajac z pisze:
Szanowny Runcie.
Włazidupie z,

Napisz zasiadającej w komitecie budżetowym Parlamentu Europejskiego,
Ty jęczałeś jak w temacie więc udowodniłem ci że łżesz jak sekretarka Glapińskiego.

liberałki Clotilde Armand.

Mało mnie obchodzi  jakaś Klotylda. Mart się o swoich idoli którzy prysęli do PE. Oczywiście nie dal pieniędz! ;-)

Ona Ci wszystko wytłumaczy jak dziecku ;-)

Ci tłumaczyła aleś wciąż głupi i ciemny jak byłeś!

Data: 2019-12-09 18:15:58
Autor: z
W dniu 2019-12-09 o 16:27, Runt pisze:
Ty jęczałeś jak w temacie więc udowodniłem ci że łżesz jak sekretarka Glapińskiego.

Udowadniałeś jako Runt, Runtime, japanizer?
Jesteś w trzech osobach? ;-)

Data: 2019-12-09 09:42:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Japanizer jest od niego nieco bystrzejszy - przede wszystkim rozumie teksty, na które odpowiada.  Runt potrafi tylko małpować innych. Teraz na przykład biega za jutkiem i powtarza jego 'piękny dzień'. Większość uwag, jakie ma do innych pasują jak ulał do jego własnego charakteru:

"czy umiesz czytać ze zrozumieniem?"
"czy masz coś w temacie do powiedzenia? - jak nie to WON"
 (użytkownik 'Pajdak'/ 'Runt'/ 'Runtime' na grupie pl.soc.polityka)

Pewnie takie połajanki musi wysłuchać od innych w realu i tutaj przynosi swoje frustracje. Rezultat jest taki, że pod różnymi ksywkami zrobił z tej grupy małpiarnię.

JB

Data: 2019-12-09 10:13:32
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Mnie tutaj na przykład nazywa 'Kałecki'.  Jest dość prawdopodobne, że w ten sposób jego nazwisko wymawiają jego anglojęzyczni pracodawcy.

JB

Data: 2019-12-09 21:46:45
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 19:13, Jacek Bialy pisze:
[...]

A ty nazywales mnie Kawecki albo jakos tak. Masz chłopie coś z głową?

Jest dość prawdopodobne, że w ten sposób jego nazwisko wymawiają jego anglojęzyczni pracodawcy.

Chłopie, nie rycz. Lecz sie na nogi.

JB

Data: 2019-12-09 21:45:33
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 18:42, Jacek Bialy pisze:
[...]

Szacunek dla Japanizera. Brak szacunku dla ciebie.

Runt potrafi tylko małpować innych.

Nauczyłem się od ciebie msistrzuniu! Odświeżyć ci pamięc?

Teraz na przykład biega za jutkiem i powtarza jego 'piękny dzień'.

U2 to idiota więc zwalczam go jego metodami. Tak jak kiedys ciebie.

Większość uwag, jakie ma do innych pasują jak ulał do jego własnego charakteru:

Chłopie, ty na psycholga się nadajesz! Mozęsz powiedzieć cosiedzi w głowce np. Banasia albo St.Piotrowicza?

"czy umiesz czytać ze zrozumieniem?"

A ty potrafisz>?

"czy masz coś w temacie do powiedzenia? - jak nie to WON"

To chyba proste. Tak traktuję tych którzy atakowali lub atakuja mnie ad personam.

  (użytkownik 'Pajdak'/ 'Runt'/ 'Runtime' na grupie pl.soc.polityka)

Zmieniłemz pajdaka na runta bo podobno istnial jakis dzialacz w PRL o tym nazisku, co ci sie nie podoba? popatrz na wlasnym podworku.

Pewnie takie połajanki musi wysłuchać od innych w realu i tutaj przynosi swoje frustracje.

Nie kazdy jest do was podobny Kałecki/Piszczyk itd! ;-)))

Rezultat jest taki, że pod różnymi ksywkami zrobił z tej grupy małpiarnię.

Chcesz banana? - czyje to słownictwo? Tak! Tak! To twoje wiec chłopino nie pitol bo tacy jak ty nie maja prawa mnie umoralniac.

Co, usilujecie pogonic mnie z psp? Nic z tego! Wiem, ze to co pisze boli was okrutnie! I ma bolec. Nie macie monopolu na swoja prawde parobki z Nowogrodzkiej. ;-)))

JB

Data: 2019-12-09 13:32:02
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Runt potrafi tylko małpować innych.

   -- - Nauczyłem się od ciebie msistrzuniu!

Czego konkretnie - pochwal się!   :-))

            -- - Odświeżyć ci pamięc?
Teraz na przykład biega za jutkiem i powtarza jego 'piękny dzień'.

     -- - U2 to idiota więc zwalczam go jego metodami. (...)

Zwalczanie 'idioty' metodą 'idioty'?   Czy ty w ogóle rozumiesz co tutaj piszesz?

JB

Data: 2019-12-10 07:34:38
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 22:32, Jacek Bialy pisze:
[...]

"Jacusiu", odnosze wrażenie, że nie rozumiesz co "czytasz" albo rżniesz głupa kiedy brak ci argumentów lub dostajesz szpilę na temat swoich idoli z "partii rządzącej".

"Chcesz banana?" - poznajesz swoj tekst?

Data: 2019-12-10 03:27:56
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- --

Ho - ho!     Tylko Panu Bogu oka nie wykol...     Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-10 14:57:56
Autor: Runt
W dniu 2019-12-10 o 12:27, Jacek Bialy pisze:
[...]

Nie mieszaj do tego "Pana Boga" przechrzczony bolszewiku ;-)))

JB

Data: 2019-12-09 13:44:53
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
"czy umiesz czytać ze zrozumieniem?"

     -- - A ty potrafisz>?

O nic cię tutaj nie pytam, tylko cytuję twoje wypowiedzi.

JB

Data: 2019-12-10 07:35:33
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 22:44, Jacek Bialy pisze:
"czy umiesz czytać ze zrozumieniem?"

      -- - A ty potrafisz>?

O nic cię tutaj nie pytam, tylko cytuję twoje wypowiedzi.

JB

"Chcesz banana?" - kto to napisał? ;-)))

Data: 2019-12-09 14:31:39
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Rezultat jest taki, że pod różnymi ksywkami zrobił z tej grupy małpiarnię.

      -- - Chcesz banana? - czyje to słownictwo?

Moje - i co z tego?      Buuu ha-ha!

         -- -  Tak! Tak! To twoje wiec chłopino
nie pitol bo tacy jak ty nie maja prawa mnie umoralniac.
Co, usilujecie pogonic mnie z psp?
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Ależ w żadnym wypadku - zostań z nami!   Dla jednych jesteś tu maskotką treningową, dla innych żywym okazem homo lemingozus, czyli przedstawicielem gatunku wyhodowanego w GazWybie.

    -- - Nic z tego! Wiem, ze to co pisze boli
was okrutnie! I ma bolec.
-- -- -- -- -- --

Muszę cię rozczarować - pomimo twoich najszczerszych chęci, nikt tutaj nie cierpi z powodu twoich wpisów. Choć widać w nich, jak bardzo pragniesz zadawać ból, zabawiasz tylko gości swoimi podskokami. Chcesz banana?

JB

Data: 2019-12-10 07:40:06
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 23:31, Jacek Bialy pisze:
Rezultat jest taki, że pod różnymi ksywkami zrobił z tej grupy małpiarnię.

       -- - Chcesz banana? - czyje to słownictwo?

Moje - i co z tego?      Buuu ha-ha!

Nic, taki ktoś nie bedzie mnie pouczać, jasne?

          -- -  Tak! Tak! To twoje wiec chłopino
nie pitol bo tacy jak ty nie maja prawa mnie umoralniac.
Co, usilujecie pogonic mnie z psp?
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Ależ w żadnym wypadku - zostań z nami!

Nie jestem z wami ;-)))

Dla jednych jesteś tu maskotką treningową,

Ty jesteś dla mnie żałosnym dziadkiem który tkwi w  PRL.

dla innych żywym okazem homo lemingozus,

Mów za siebie  ;-)))

Dziadku leśny, lemingi sa z twojej bajki, nie mojej.

czyli przedstawicielem gatunku wyhodowanego w GazWybie.

     -- - Nic z tego! Wiem, ze to co pisze boli
was okrutnie! I ma bolec.
-- -- -- -- -- --

Muszę cię rozczarować

aj waj! Aj waj! Nie rob mi tego ;-)))

- pomimo twoich najszczerszych chęci,

Rozumiesz co piszesz? ;-)))

nikt tutaj nie cierpi z powodu twoich wpisów.

Oproćz ciebie i paru głupków dziwnym trafem wielbicieli Pis.

Choć widać w nich, jak bardzo pragniesz zadawać ból,

Nie wiedziałem, ze az tak cie bolą moje komentarze na temat twoich idoli. Bardzo cierpisz "kałecki"? ;-)

zabawiasz tylko gości swoimi podskokami.

Tancz glupi, tancz jak ci zagram ;-)))

Chcesz banana?

A chcesz w dziób? ;-))))

JB

Data: 2019-12-10 03:09:29
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
++++++++++++++++

+++++++++++++++++++++++++++

Buuuuuuu ha-ha-ha!

JB

Data: 2019-12-10 14:54:39
Autor: Runt
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
W dniu 2019-12-10 o 12:09, Jacek Bialy pisze:
Chcesz banana?

A chcesz w dziób? ;-))))
+++++++++++++++++++++++++++
Buuuuuuu ha-ha-ha!

Popatrz w lustro, usmiech ci z twarzyczki zejdzie... ;-)))

Data: 2019-12-10 04:05:37
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Co, usilujecie pogonic mnie z psp?
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Ależ w żadnym wypadku - zostań z nami!

  -- - Nie jestem z wami ;-)))

 http://niniwa22.cba.pl/baranie.jpg
Buuu ha-ha!
JB

Data: 2019-12-09 21:37:16
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 18:15, z pisze:
W dniu 2019-12-09 o 16:27, Runt pisze:
Ty jęczałeś jak w temacie więc udowodniłem ci że łżesz jak sekretarka Glapińskiego.

Udowadniałeś jako Runt, Runtime, japanizer?
Jesteś w trzech osobach? ;-)

Nie jestem bogiem/Bogiem a to, że byty legna ci się w łbie jak koty na Żoliborzu to nie mój problem.

Data: 2019-12-09 14:44:31
Autor: Jacek Bialy
[...]

A ryby się psują na żoliborskim bruku?   :-DD

JB

Data: 2019-12-10 07:40:59
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 23:44, Jacek Bialy pisze:
    -- - Nie jestem bogiem/Bogiem a to, że byty legna ci się w łbie jak koty na
Żoliborzu (...)
-- -- -- -- -- --

A ryby się psują na żoliborskim bruku?   :-DD

Wiesz najlepiej ;-)) Piszczyk! ;-)))
JB

Data: 2019-12-09 16:22:32
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 12:34, pajac z pisze:
Udowodniłeś tylko że nie przeczytałeś artykułu.

Mąło mnie obchdodza twoje ambaje.

Są tacy co twierdzą że nie umiesz czytać ;-)

Sa tacy którzy twierdzą, że jesteś debilem i ja im wierzę.

Data: 2019-12-09 09:09:43
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Są tacy co twierdzą że nie umiesz czytać ;-)

    -- - Sa tacy którzy twierdzą, że jesteś debilem i ja im wierzę.

A mógłbyś coś od siebie napisać, zamiast przedrzeźniać innych jak małpa w zoo?

JB

Data: 2019-12-09 21:35:28
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 18:09, Jacek Bialy pisze:
[...]

Nauczyłem sie od ciebie, mistrzuniu wiec akurat ty mnie nie pouczaj.

Data: 2019-12-09 13:38:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

No to czego się nauczyłeś, skoro mam cie nie pouczać? :-DD

JB

Data: 2019-12-10 07:35:03
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 22:38, Jacek Bialy pisze:
[...]

Czego nie rozumiesz?

Data: 2019-12-10 03:16:34
Autor: Jacek Bialy
[...]

Twojej głupoty - człowiek mądry pamięta, czego się nauczył.

JB

Data: 2019-12-10 14:57:03
Autor: Runt
W dniu 2019-12-10 o 12:16, Jacek Bialy pisze:
[...]

Mam o tobie jeszcze gorsze mniemanie? Stosowane. ;-))

- człowiek mądry pamięta, czego się nauczył.

No widzisz. Dlatego bierzesz bilobil ;-)))

Data: 2019-12-10 10:07:26
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie

- człowiek mądry pamięta, czego się nauczył.

    -- - No widzisz. Dlatego bierzesz bilobil ;-)))

A co to takiego?

JB

Data: 2019-12-11 17:28:14
Autor: Runt
W dniu 2019-12-10 o 19:07, Jacek Bialy pisze:
- człowiek mądry pamięta, czego się nauczył.
     -- - No widzisz. Dlatego bierzesz bilobil ;-)))
A co to takiego?

Zapomniałeś? ;-))))

Data: 2019-12-12 03:59:32
Autor: Jacek Bialy
[...]

Już nie trudź się - sam znalazłem:
 https://www.aptekagemini.pl/bilobil-intense-120mg-60-kapsulek.html

Tobie i tak nie pomoże, bo to dla ludzi starych.

JB

Data: 2019-12-12 15:04:25
Autor: Runt
W dniu 2019-12-12 o 12:59, Jacek Bialy pisze:
[...]

Zycze ci dobrej pamięci. "Chcesz banana?" ;-)))

Data: 2019-12-13 02:38:23
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje mniej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie

Tobie i tak nie pomoże, bo to dla ludzi starych.

    -- - Zycze ci dobrej pamięci. Dziękuje, nie narzekam.  Ale bilobil kupię mojej mamusi

JB

Data: 2019-12-13 18:17:06
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 11:38, Jacek Bialy pisze:
Tobie i tak nie pomoże, bo to dla ludzi starych.
-- - Zycze ci dobrej pamięci.
Dziękuje, nie narzekam.  Ale bilobil kupię mojej mamusi
Szanuj swoją mamusię.

Data: 2019-12-09 02:05:31
Autor: japanizer
On Sunday, December 8, 2019 at 6:01:31 AM UTC+9, z wrote:
[...]

Wątek był też na sąsiedniej grupie, ale coś zamarł jak zapytałem o kilka szczegółów - może ktoś pomoże?

Powtórzę tutaj:

Data: 2019-12-09 07:24:19
Autor: Jacek Bialy
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Jak w Związku Radzieckim, gdzie wszyscy wierzyli, że to oni dokładają do Polski oraz do innych demoludów, a nie odwrotnie (ale taki już los w strefie zgniotu..)

JB

Data: 2019-12-09 16:34:01
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 16:24, Jacek Bialy pisze:
Jak w Związku Radzieckim, gdzie wszyscy wierzyli, że to oni dokładają do Polski oraz do innych demoludów, a nie odwrotnie (ale taki już los w strefie zgniotu..)

JB

Wytłumacz to pajacowi o ksywce "z".

Data: 2019-12-09 09:18:50
Autor: Jacek Bialy
[...]

A ty w ogóle wiesz o co chodzi?

JB

Data: 2019-12-09 21:47:46
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 18:18, Jacek Bialy pisze:
[...]

O wciskanie kitu z czasów kiedy biegałes w krótkich spodenkach.

JB

Data: 2019-12-09 15:06:06
Autor: Zenek Kapelinder
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Miales dobry dzień pizdziak vel runt dziura w dupie. Nareszcie ktoś ci odpisywal. To że cię jebal na funty nie ma znaczenia, uzyskałes skuteczność na niespotykanym dotąd poziomie 4,76%

Data: 2019-12-10 07:44:19
Autor: Runt
W dniu 2019-12-10 o 00:06, przygłup genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
Miales dobry dzień pizdziak vel runt dziura w dupie.

wyjąłeś już tą butelkę kefiru ze swego odbytu który zaaplikował ci lordzik? '=___

Nareszcie ktoś ci odpisywal.

Zenus, wim ze jestes moim stalym czytelnikiem ;-)))

To że cię jebal

a fe! a fe! ty stary ormowiec tak sie wyrazasz? jaki ty dajesz przykład swoim wnukom? ;-))

na funty nie ma znaczenia,

zenusiu, widziales kiedykolwiek funty w realu? ;-))

uzyskałes skuteczność na niespotykanym dotąd poziomie 4,76%

dziekuje ci zenusiu, dziekuje. zawsze moge na ciebie liczyc stary cymbale. a teraz rusz tylek i w kolejke do lekarza marsz!! lewa! lewa!