Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie

Data: 2019-12-07 23:31:18
Autor: radekp@konto.pl
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Sat, 7 Dec 2019 20:51:46 +0100, w
<5dec02d2$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>, ąćęłńóśźż <a@e.pl> napisał(-a):

https://wiadomosci.onet.pl/politico/kraje-zachodniej-europy-ukrywaja-jak-wielkie-maja-zyski-ze-wspierania-krajow-na/sedw6z6

Po wprowadzeniu 500+ gwałtownie wzrósł import używanych samochodów z Niemiec.
Ciekawe czyja to wina ?

Data: 2019-12-08 03:18:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie

<radekp@konto.pl> t0aoue9udnfp1mt629mb940fuggsed0su0@4ax.com

[...]

Suwerena, który tak późno wybrał polityków dających
500+ -- gdyby suweren wybrał wcześniej takich
polityków, nie byłoby gwałtu... ;)

-=-

Dorastałem w komunizmie -- dorosły człowiek zarabiał w państwowej
(a niemal wszystko w Polsce ludowej było państwowe) firmie tyle,
że mu starczało tylko na: chleb, bułki -- raczej tylko rano, masło,
mleko -- zwykle też tylko rano, papierosy, zapałki itp...

Aby unormalnić sytuację -- obalono komunę...

Chyba jeszcze za Kwaśniewskiego zamiast Mieszkania+ były przeróżne
odliczenia podatkowe, aby ludzi zachęcać do myślenia o tym, by
pracować i zarabiać, aby odliczać...

Krok za krokiem wraca ;) dawne nowe...

-=-

Co w tym złego, że ludzie ciągną używki z Niemiec?
To, że używki czy to, że z Niemiec? ;) Czy to, że
samochody?...

Im więcej będzie prywatnych samochodów -- tym więcej akcyzy i VAT
z paliwa... Ale także mniejsze będą obciążenia pogotowia ratunkowego
itp. służb państwowych... Mniej tez trzeba będzie dopłacać do (zazwyczaj)
deficytowej komunikacji miejskiej...

Co w tym złego, że ludzie stają się niezależni?...

Kupują używki -- bo nówki są zbyt drogie;
a są zbyt drogie, bo Polacy mało zarabiają;
mało zarabiają, bo są tu wysokie podatki i jest
makabrycznie złe zarządzanie -- choćby nie ma tu produkcji samochodów!!!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-08 10:32:17
Autor: ąćęłńóśźż
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Ale za to spadł import prezerwatyw, i to jest dobra wiadomość.
Zazdrościsz komuś 500+? To urodź dziecko.

-- -- -
Po wprowadzeniu 500+ gwałtownie wzrósł

Data: 2019-12-08 14:05:02
Autor: radekp@konto.pl
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie

1. Pisz pod cytatem.
2. Naucz się czytać.

Data: 2019-12-08 15:34:00
Autor: Kamil Jońca

ąćęłńóśźż <a@e.pl> napisał(-a):

Ale za to spadł import prezerwatyw, i to jest dobra wiadomość.
Zazdrościsz komuś 500+? To urodź dziecko.

> [...]

I po grzyba mi to coś z KFa wyciągacie?
KJ

Data: 2019-12-08 19:26:30
Autor: ąćęłńóśźż
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Naucz się robić dzieci, to pożyteczniejsze i całkiem przyjemne.

-- -- -
2. Naucz się czytać.

Data: 2019-12-08 23:59:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

W Boskim świecie pożyteczne musi być przyjemnym!
IMO uczymy się 'robienia czegoś', nie zaś 'robić coś'.

"ąćęłńóśźż" 5ded4056$0$526$65785112@news.neostrada.pl

Data: 2019-12-08 13:28:03
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
To takie symptomatyczne bagatelizowanie, zmienianie tematu, odwracanie kota ogonem...
Znamy to.
Robisz to z głupoty czy masz takie wytyczne? ;-)

Data: 2019-12-08 14:05:27
Autor: radekp@konto.pl
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Sun, 8 Dec 2019 13:28:03 +0100, w <5decec53$0$550$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

To takie symptomatyczne bagatelizowanie, zmienianie tematu, odwracanie kota ogonem...
Znamy to.
Robisz to z głupoty czy masz takie wytyczne? ;-)

Sądząc po poziomie głupoty postu - wyborca Pis?

Data: 2019-12-08 14:26:53
Autor: cef
z <z@z.pl> napisał(-a):

[...]

Wyborca to faktycznie może nie być zbyt mądry,
ale nie spodziewam się, żeby tutaj pisali wyborcy.
Piszą raczej beneficjenci dobrej zmiany - tzn mają
wytyczne, wynagrodzenie itp

Data: 2019-12-08 19:08:51
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Ale do artykułu się nie odniesiesz?

"pisze dla POLITICO zasiadająca w komitecie budżetowym Parlamentu Europejskiego, liberałka Clotilde Armand."

Data: 2019-12-08 19:58:54
Autor: radekp@konto.pl
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Sun, 8 Dec 2019 19:08:51 +0100, w
<5ded3c32$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Ale do artykułu się nie odniesiesz?

"pisze dla POLITICO zasiadająca w komitecie budżetowym Parlamentu Europejskiego, liberałka Clotilde Armand."

Nie, bo wszystko wyciąłeś, a nie chce mi się szukać.

Data: 2019-12-08 20:33:23
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Data: 2019-12-08 21:42:01
Autor: cef
W dniu 2019-12-08 o 19:08, z pisze:
Ale do artykułu się nie odniesiesz?

"pisze dla POLITICO zasiadająca w komitecie budżetowym Parlamentu Europejskiego, liberałka Clotilde Armand."

Nie widzę tam nic kontrowersyjnego,
co wymagałoby mojej interwencji :-).
Znam trochę gospodarkę niemiecką i  rozumiem prawa rynku.
Uważam, że to naturalne przepływy.

Data: 2019-12-08 22:05:44
Autor: z
[...]

Czyli "beneficjenci dobrej zmiany" napisali prawdę a z treścią artykułu się zgadzasz ;-)

BRAWO

Data: 2019-12-08 22:28:47
Autor: cef
W dniu 2019-12-08 o 22:05, z pisze:

[...]

Odnosiłem się do głupiej sugestii skorzystania z 500+.

Data: 2019-12-09 07:37:47
Autor: z
W dniu 2019-12-08 o 22:28, cef pisze:

Odnosiłem się do głupiej sugestii skorzystania z 500+.

Pasjonująca logika ;-)

Data: 2019-12-09 12:15:21
Autor: cef
W dniu 2019-12-09 o 07:37, z pisze:
W dniu 2019-12-08 o 22:28, cef pisze:

Odnosiłem się do głupiej sugestii skorzystania z 500+.

Pasjonująca logika ;-)

Jak nie ma wrotki, to dopasowałem
najgłupszą wypowiedź i się nie pomyliłem.

Data: 2019-12-09 12:38:50
Autor: z
W dniu 2019-12-09 o 12:15, cef pisze:
Jak nie ma wrotki, to dopasowałem
najgłupszą wypowiedź i się nie pomyliłem.

Z czym masz jeszcze problem oprócz wrotek?

Data: 2019-12-09 15:18:17
Autor: cef
W dniu 2019-12-09 o 12:38, z pisze:
W dniu 2019-12-09 o 12:15, cef pisze:
Jak nie ma wrotki, to dopasowałem
najgłupszą wypowiedź i się nie pomyliłem.

Z czym masz jeszcze problem oprócz wrotek?

To nie jest żaden problem. Nie rozumiesz, że nie jest koniecznością komentowanie
pierwotnego wpisu? Ty napisałeś o "bagatelizowaniu, zmienianiu tematu, odwracaniu kota ogonem" i u mnie ten post widoczny jest jako odniesienie do dyskusji, w której ktoś w kolejnym poście zachęca do robienia dzieci, więc to właśnie skomentowałem.
Gdybyś chciał się odnieść do tego, to proszę.
W zasadzie po bliższym przyjrzeniu się nickowi nie mam już takiej potrzeby.

Data: 2019-12-09 15:33:03
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Ja nie mam problemu z identyfikacją na który post odpowiadam.
Mamy XXI wiek. Użyj odpowiedniego narzędzia ;-)

Data: 2019-12-09 17:12:59
Autor: cef
W dniu 2019-12-09 o 15:33, z pisze:
Ja nie mam problemu z identyfikacją na który post odpowiadam.
Mamy XXI wiek. Użyj odpowiedniego narzędzia ;-)

Narzędzie przydało by się lepsze, to prawda.
Ale dałeś taki uniwersalny komentarz, że
pasował do wszystkiego - pogratulować tylko ;-)

Data: 2019-12-09 18:29:18
Autor: z
W dniu 2019-12-09 o 17:12, cef pisze:
pasował do wszystkiego - pogratulować tylko ;-)

Chyba już 20 lat używam Thunderbirda.
Wybacz ale Twoje problemy są dla mnie śmieszne ;-)

Data: 2019-12-09 18:35:24
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Wróć! Tylko 17 lat ;-)

Data: 2019-12-09 20:18:48
Autor: cef
W dniu 2019-12-09 o 18:29, z pisze:
W dniu 2019-12-09 o 17:12, cef pisze:
pasował do wszystkiego - pogratulować tylko ;-)

Chyba już 20 lat używam Thunderbirda.
Wybacz ale Twoje problemy są dla mnie śmieszne ;-)

Jednemu smakują truskawki z cukrem a innemu golonka,
dlatego rozumiem Twój brak zrozumienia.
Nie pamiętam od ilu lat używam tego programu,
ale akurat wg mnie do newsów jest beznadziejny.
Do poczty jest OK.

Data: 2019-12-09 20:29:17
Autor: z
W dniu 2019-12-09 o 20:18, cef pisze:
Nie pamiętam od ilu lat używam tego programu,
ale akurat wg mnie do newsów jest beznadziejny.
Do poczty jest OK.

Nie wiem jakie można mieć wyższe wymagania co do newsów.
Zawodowo tego nie robię, mogę się nie znać ;-)

A który jest lepszy?

Data: 2019-12-09 22:48:06
Autor: cef
W dniu 2019-12-09 o 20:29, z pisze:
[...]

Nie znalazłem takiego, który by spełniał moje oczekiwania
i warty był osobnej instalacji, dlatego uzywam tego słabego narzędzia.
  (sprawdziłem ze trzy, cztery programy najbardziej popularne)
O wiele lepszy do newsów był stary OE z nakładką.

Data: 2019-12-10 08:19:46
Autor: z
W dniu 2019-12-09 o 22:48, cef pisze:
[...]

I to jest powód żeby katować się na fufufu?

Tfardy jesteś ;-) Ja bym tak nie potrafił. Wyrzuciłbym przez okno z 6 pietra. Tak wiem... jestem ostatnio trochę wzmożony. Mam taki okres ;-)
A kardiolog ostrzegał...

Data: 2019-12-10 12:02:36
Autor: cef
W dniu 2019-12-10 o 08:19, z pisze:
[...]

Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi,
proponowałbym może innego lekarza.

Data: 2019-12-10 12:46:43
Autor: z
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Dojdziesz do 70tki to zrozumiesz ;-)

Data: 2019-12-09 00:29:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie

"cef" 5decfa1c$0$537$65785112@news.neostrada.pl

Wyborca to faktycznie może nie być zbyt mądry,
ale nie spodziewam się, żeby tutaj pisali wyborcy.
Piszą raczej beneficjenci dobrej zmiany - tzn mają
wytyczne, wynagrodzenie itp

Dzieci nie mam, 500+ nie biorę -- i nie brałem, ale
beneficjantem 500+ itp. oprogramowania (softu?) jestem. ;)

IMO należy waloryzować 500+ -- mam ochotę na wstawienie
wykrzyknika, ale nie chcę, by uznano to za rozwiązanie
silniowe. ;)

IMO 500+ to przekładanie z kieszeni do kieszeni bez
pomijania kieszeni -- co popieram! ;)

Odbiorca 500+ bierze 500+ pozyskiwane przez Fiskusa
z podatków budzących inflację zwiększającą wydatki
odbiorcy 500+ -- OK! (~co odbiorca dostanie w 500+,
to odda w wyższych kosztach zakupów -- OK![ jako
księgowy wiem, że bilans musi wyjść na zero!])

Przy okazji przemiału (z kieszeni odbiorcy do kieszeni
odbiorcy) wzbogacają się podatkowi poborcy... Też IMO OK!
[poborców mało, więc bez wdawania się w drobiazgi/grosze -- OK!]

Odbiorca 500+ bierze miesięcznie na dziecko 500 pln -- poborca
(BSzydło) bierze miesięcznie z tej samej kiesy (z podatków)
~50 kpln, czyli ~100 razy więcej... IMO OK!!! Tak trzy_mać?!

IMO niezupełnie OK -- IMO trzeba zwaloryzować 500+ i wprowadzić
permanentną waloryzację roczną 500+ jako normę oprogramowania
500+ -- znów bym chętnie dał wykrzyknik, ale ponoć silniowe
rozwiązania nie są mile widziane w świecie pozbawionym przemocy...

-=-

Postulowałem przed wielu laty przez wiele lat wprowadzenie czegoś
na kształt 500+ -- i bronię nadal tego softu! [jako mniejszego
zła -- niż fikcyjnego ofirmowania ulepszającego złe stany finansowe
tak zwanych ludzi potrzebujących! zło jest złem, ale z jakiego powodu
należy odrzucać coś, co jest złe? czyż diabła nie stworzył ten sam Bóg,
który stworzył całą resztę świata i czyż może coś istnieć bez dodatku
zła?! nawet Chrystus, aby zbawić świat, posłużył się złym uczynkiem
swego wybrańca, czyli skarbnika, Judasz Iskarioty... warto tu chyba
zauważyć, że Chrystus wybaczył Judaszowi zły uczynek, lecz Iskariota
nie przyjął wybaczenia... warto, bo niektórzy ;) ludzie zapominają
o tymże wybaczeniu... wybaczenia natomiast nie odrzucił Piotr -- inny
wybraniec Jezusa należący do tego samego grona, do którego należał
Judasz... o zdradzie Piotra także śpiewa Jacek Kaczmarski -- jakże
źle potraktowany za życia... https://www.youtube.com/watch?v=m6Tf7CLNmwc
https://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze/zaparcie-sie-apostola-piotra/]

--

Data: 2019-12-08 19:29:39
Autor: ąćęłńóśźż
Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
Ty jesteś typowym wyborcą P0, co to ze WSI do miasta w pół pokolenia chciałby i ze słomą w słoikach - dostałeś na sucho w d.... i pokazujesz bezzębną szczękę.
Za cztery lata chociaż się posmaruj.

-- -- -