Zachód odpuści Ukrainę po cichu i bez walki

Data: 2018-11-29 12:46:23
Autor: Bruno Brunowski
Zachód odpuści Ukrainę po cichu i bez walki
 Kukuruźnik najpierw musicie się  zdecydować czy banderowców popieracie czy wprost przeciwnie. Nie da się troche ich popierać a trochę nie. --
Bruno

Data: 2018-11-29 21:48:40
Autor: u2
W dniu 29.11.2018 o 21:46, Brunatny Bandera pisze:
  Kukuruźnik najpierw musicie się  zdecydować czy banderowców popieracie czy wprost przeciwnie. Nie da się troche ich popierać a trochę nie.

my to kto banderowcu ?:)))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-29 23:38:06
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
 Kukuruźnik najpierw musicie się  zdecydować czy banderowców
 popieracie czy wprost przeciwnie. Nie da się troche ich popierać a
 trochę nie.

Nie da się popierać w sporach z Rosją "bez entuzjazmu"?

--
A. Filip

Data: 2018-11-29 23:20:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 29 listopada 2018 23:38:07 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>  trochę nie.

Nie da się popierać w sporach z Rosją "bez entuzjazmu"?

Znaczy na zasadzie "głosowałem za, ale się nie cieszyłem"?
Pisory notorycznie tak robią. Tylko czy Ukraina będzie chciała takiego adwokata.

--
Bruno

Data: 2018-11-30 11:23:33
Autor: A. Filip
> [...]

Znaczy na zasadzie "głosowałem za, ale się nie cieszyłem"?
Pisory notorycznie tak robią. Tylko czy Ukraina będzie chciała takiego adwokata.

A nie chodzi właśnie o to by Ukraina ruszyła swoją ciężką dupę by mieć
bardziej entuzjastycznego?  Można okazać "brak sklerozy" bez sprzedania
Ukrainy Putinowi.

--
A. Filip

Data: 2018-11-30 09:08:57
Autor: Pajdak
pajacyk "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+zrqhybv4cf-ibt4@wp.eu...
[...]

A jak sądzisz?

--
Pajdak

Data: 2018-11-30 11:28:26
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.res> pisze:
[...]

Nie sądzę że na nas Ukraiński/Banderowski deszcz pada.
Wszystko ma swoją cenę. Sprzedanie Ukrainy Putinowi
byłoby przesadną ceną ale jest wielka kupa słabszych opcji.

Zachód odpuści Ukrainę po cichu i bez walki