Zachodnia obwodnica Poznania

Data: 2012-11-05 00:56:18
Autor: marcin.grzesiak40
Zachodnia obwodnica Poznania
Niedawno otwarto kolejny fragment zachodniej obwodnicy Poznania. W związku z tym mam pytanie - czy jadąc z Obornik w kierunku Konina lepiej jechać obwodnicą, czy przez Poznań? Jeśli obwodnicą, to jak ominąć brakujący środkowy fragment obwodnicy? Przejazd w niedzielę w godz. 17.30 - 18.00.
Pozdrawiam,

Data: 2012-11-05 11:29:11
Autor: Michal Jankowski
Zachodnia obwodnica Poznania
Data: 2012-11-05 18:16:48
Autor: Cavallino

Użytkownik <marcin.grzesiak40@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fc0bb768-bc44-48d2-8c3d-d5ef3453ee15@googlegroups.com...
[...]

Jak osobówką, to najlepiej ciągiem Lechicka-Lutycka-Bałtycka.
Chyba, że do autostrady, to wtedy przez miasto.
Obwodnicą nadłożysz ze 20 km, a o tej godzinie ruch praktycznie nie istnieje.

Zachodnia obwodnica Poznania