Zachodnia obwodnica Poznania`

Data: 2014-12-31 18:20:32
Autor: megrims
Zachodnia obwodnica Poznania`
Czy są już gdzieś jakieś stastystyki jaki wpływ na ruch
Obornicką i Niestachowską w Poznaniu miało otwarcie zachodniej
obwodnicy Popznania?

Jechałem nią 2 razy zaraz po otwarciu to raczej pusta była.

Data: 2014-12-31 18:22:42
Autor: Cavallino

Użytkownik "megrims" <megrimsPL@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m81b91$biv$1@usenet.news.interia.pl...
Czy są już gdzieś jakieś stastystyki jaki wpływ na ruch
Obornicką i Niestachowską w Poznaniu miało otwarcie zachodniej
obwodnicy Popznania?

Jechałem nią 2 razy zaraz po otwarciu to raczej pusta była.

Obstawiam że większy wpływ miał okres międzyświąteczny, czyli urlopów dla sporej części luda.

Data: 2015-01-02 16:01:32
Autor: J.F.
Zachodnia obwodnica Poznania`
Dnia Wed, 31 Dec 2014 18:20:32 +0100, megrims napisał(a):
Czy s± już gdzie¶ jakie¶ stastystyki jaki wpływ na ruch
Obornick± i Niestachowsk± w Poznaniu miało otwarcie zachodniej
obwodnicy Popznania?

Jechałem ni± 2 razy zaraz po otwarciu to raczej pusta była.

Obawiam sie, ze obiektywne pomiary beda trudne do zdobycia.

Przed laty chcialem cos podobego zrobic dla Wroclawia, sciagalem
regularnie obrazki z jakiego serwera korkowego, ale oni tam imho
klamali z tym natezeniem ruchu. Teraz bym musial usrednic obrazki.

Teraz serwerow wiecej, ale trudniej wyciagnac dane, bo to jakies
nakladki w javie. Moze poprosic ktoras firme ... albo nowego
prezydenta miasta, jak oglosi przetarg na oszacowanie, to moze przybyc
chetnych.

Tak czy inaczej - ta obwodnica to duze ulatwienie na pewnych
kierunkach i na pewno bedzie uzywana. A kto nia pojedzie odciazy ruch
w miescie.

J.

Zachodnia obwodnica Poznania`