Zachodnia zgnilizna zamordowała człowieka najwyższego formatu

Data: 2011-10-24 14:33:37
Autor: boukun
Zachodnia zgnilizna zamordowała człowieka najwyższego formatu
Trzy dni po śmierci Muammara Kadafiego w sieci pojawił się testament dyktatora. Ostatnia wola byłego przywódcy została opublikowana przez serwis internetowy Seven Days News. Kadafi nawołuje w niej do zachowania narodowej tożsamości i wzywa do walki z zagranicznymi najeźdźcami. Zdradza również, jak chciałby zostać pochowany.

BBC informuje, że Kadafi wręczył dokument trzem kuzynom, z których jeden zginął, drugi został aresztowany, a trzeci wydostał się z oblężonej Syrty.

Dyktator napisał, że umrze jako muzułmanin i po śmierci chce zostać pochowany w pobliżu rodzinnych grobów w Syrcie, zgodnie z religijnym rytuałem. Zastrzegł, że jego ciało nie powinno być myte i chce być pogrzebany w ubraniu, jakie miał na sobie w chwili śmierci.

"Chciałbym, aby moja rodzina, a w szczególności kobiety i dzieci były dobrze traktowane po mojej śmierci. Lud libijski powinien chronić swoją tożsamość, osiągnięcia, historię i honor wizerunku swoich przodków i bohaterów" - pisał w testamencie Kadafi.

Były przywódca wezwał swoich stronników do dalszej walki - "Wzywam moich zwolenników do dalszego oporu i walki przeciwko każdemu zagranicznemu agresorowi w Libii - dziś, jutro i zawsze" - napisał Kadafi.

W dalszej części ostatniej woli dyktator zapewnia, że jego lud już dawno mógł "zaprzedać walkę o sprawę w zamian za bezpieczeństwo i stabilne życie". Jednak zamiast wygód wybrał bycie w "awangardzie konfrontacji".

"Nawet jeśli nie zwyciężymy natychmiast, to nauczymy przyszłe pokolenia, że wybór obrony narodu jest honorem. Zaprzedanie go jest największą zdradą w historii, która będzie zapamiętana na zawsze" - zakończył Kadafi.

(sol, mj)
http://konflikty.wp.pl/title,Ostatnia-wola-Kadafiego-zobacz-czego-chce-dyktator,wid,13921482,wiadomosc.html

Zginął wielki człowiek, zamordowany przez międzynarodówke syjonistyczną...
Polska nigdy nie miała takiego wielkiego przywódcy i wrażliwego patrioty..., za to masę podżegaczy i sprzedawczyków i tak jest do dzisiaj...

boukun

Data: 2011-10-24 08:30:10
Autor: J-23
On 24 Paź, 14:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

sam wymyslasz te idiotyzmy?

Data: 2011-10-24 18:40:17
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4cade50e-62cd-460c-b5e8-72851d90a1f4h5g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie przemawia to do ciebie?

boukun

Data: 2011-10-24 13:01:47
Autor: J-23
On 24 Paź, 18:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4cade50e-62cd-460c-b5e8-72851d90a1f4h5g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

> za
> to masę podżegaczy i sprzedawczyków i tak jest do dzisiaj...

sam wymyslasz te idiotyzmy?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie przemawia to do ciebie?

boukun

nie przemawia do mnie sposob sprawowania wladzy przez Kadafiego
po drugie, skoro bylo tak dobrze Libijczykom za jego rzadow, to czemu
sie zbuntowali?

Data: 2011-10-24 22:09:09
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 13:01:47 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Pewnie im ktoś "życzliwy" podpowiedział, że mogą mieć lepiej :-/
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-24 21:28:22
Autor: obserwator
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
Pewnie im ktoś "życzliwy" podpowiedział, że mogą mieć lepiej :-/

...widocznie nie mieli jednak tak dobrze skoro sie zbuntowali.

W kraju w ktorym sie jakos zyje, nikt nie wywoluje rewolucji. Sprobuj wywolac
rewolucje np. w Polsce. Wszyscy narzekaja, ale rewolucji nikt nie wywola.

Data: 2011-10-24 23:33:27
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j84l9m$7dr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo KORniki już są u władzy..., niepodzielnej i jest im dobrze, jak nigdy wcześniej, Tak Michnik z Kaczyńskim & Co....

boukun

Data: 2011-10-25 00:09:17
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 24 Oct 2011 21:28:22 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Bo w Polsce jak kto chce...

Data: 2011-10-25 06:15:03
Autor: .
[...]

Ty narzekasz! Za małą masz emeryturę? Trzeba było się uczyć majorze
Władysławie K.

Dominik

Data: 2011-10-24 22:22:42
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a02274ee-52ac-44e9-a15c-11da926f73b1er6g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> za
> to masę podżegaczy i sprzedawczyków i tak jest do dzisiaj...

sam wymyslasz te idiotyzmy?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Hmmm, a czemu Polacy się zbuntowali w 1980 roku? Z tego samego praktycznie powodu, i my i oni mieliśmy swoich KORników, sterowanych i sponsorowanych przez międzynarodówkę syjonistyczną... W Libii nawet broń im dostarczyli..., no i Siokrski ostro zagrzewał...

boukun

Data: 2011-10-24 13:35:17
Autor: J-23
On 24 Paź, 22:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:a02274ee-52ac-44e9-a15c-11da926f73b1er6g2000vbb.googlegroups.com...
On 24 Pa , 18:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

nie przemawia do mnie sposob sprawowania wladzy przez Kadafiego
po drugie, skoro bylo tak dobrze Libijczykom za jego rzadow, to czemu
Hmmm, a czemu Polacy si zbuntowali w 1980 roku? Z tego samego praktycznie
powodu, i my i oni mieli my swoich KORnik w, sterowanych i sponsorowanych przez
mi dzynarod wk syjonistyczn ... W Libii nawet bro im dostarczyli..., no i
Siokrski ostro zagrzewa ...

boukun

Obejrzyj dokladnie te fotki, moze zrozumiesz jakie byly powodu
spolecznego buntu Polakow zyjacych w realnym socjalizmie. To nie
dzialania obcych sil obalilo komunizm w PRL-u. Przyczyna upadku tego
systemu spolecznego byl kryzys ekonomiczny, jego niewydolnosc
gospodarcza. Najogolnie ten system spoleczno polityczny, to byl system
niedoborow.

http://www.google.com/search?q=kolejki+w+PRL+zdj%C4%99cia&hl=pl&sa=G&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=5MqlTqayFYii4gTHjOHyBA&ved=0CC8QsAQ&biw=1421&bih=856

Data: 2011-10-24 22:52:58
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:02237233-f1ce-4f9c-85c7-11744a423241w1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

systemu spolecznego byl kryzys ekonomiczny, jego niewydolnosc
gospodarcza. Najogolnie ten system spoleczno polityczny, to byl system

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie, nie kolego, w roku 1980 nie było żadnych kolejek, te były czasami wcześniej... i wróciły po stanie wojennym...
Nie było czegoś takiego w Polsce jak komunizm, nie było żadnego obalania. Był stan wojenny z inspiracji Geremka, a potem targowica przy okrągłym żłobie, jak Polskę rozkraść. I tak to leciało... I tak kradną i sprzedają naszą Polskę, ci sami, co zainspirowali te rozruchy w 1980 roku... A pieniądze szły z USA i RFN, najczęściej...
Gierkowi wcześniej konia trojańskiego podłożono w postaci kredytów i... żądania szybszego zwrotu...

Z tymi niedoborami to też oszustwo, bo w Polsce w czasach PRLu istniał w przeciwieństwie do dzisiaj przemysł i produkowało się 300% więcej..., tyle, że kanałami szedł towar na Wschód i Zachód, bo Polaków trzeba było trzymać krótko za mordy.
Tak jak to się robi dzisiaj z nami...

boukun

Data: 2011-10-24 14:03:05
Autor: J-23
On 24 Paź, 22:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:02237233-f1ce-4f9c-85c7-11744a423241w1g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

kanałami szedł towar na Wschód i Zachód, bo Polaków trzeba było trzymać krótko

uparles sia na rok 1980, a PRL trwal od 1948r. do 1989r.
300% wiecej produkowano glownie dla ZSRR.
dostatecznie dlugo zyje, zeby pamietac lata 60-te, a nawet 50-te
pamietam jaka byla wowczs nedza, i powszechny strach
zobacz przykladowe fotki jeszcze raz, moze cos do ciebie dotrze

Data: 2011-10-24 23:22:35
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:123bc13b-04cc-48cb-b0e0-6e8652081847v15g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

pamietam jaka byla wowczs nedza, i powszechny strach
zobacz przykladowe fotki jeszcze raz, moze cos do ciebie dotrze
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No wiesz, w 1945 Polska była w gruzach, a wcześniej 5,5 roku w okupacji, jeszcze wcześniej pod okupacją sanacji 20 lat, a 123 lata wcześniej jej nie było w ogóle...

Dzisiaj, od 1981 roku znów jesteśmy pod okupacją, a cały produkt poszedł do Żyda..., a sprowadza się ochłapy z całego świata, na ten polski śmietnik...

Ale u ludzi w domach nędza i długi... i brak ogrzewania...

boukun

Data: 2011-10-24 22:43:15
Autor: J-23
On 24 Paź, 23:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:123bc13b-04cc-48cb-b0e0-6e8652081847v15g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

Żyda..., a sprowadza się ochłapy z całego świata, na ten polski śmietnik...

Ale u ludzi w domach nędza i długi... i brak ogrzewania...

czlowieku o co ci chodzi? kazdy w miare rozumny Polak wszystko to
wie.
ogolnie poziom ekonomiczny zycia Polakow jest znacznie wyzszy niz byl
w najlepszych latach PRL-u
oczywiscie sa obszary biedy i wykluczenia spolecznego.
ale jest cena za postep i zdynamizowanie rozwoju spoleczno-
ekonomicznego.
spolaryzowanie polskiego spoleczenstwa rowniez jest wynikiem tego
procesu.
pytanie, czy rzeczywiscie jest to jedyna droga do rozwoju?
droga gdzie swiatem rzadza ponadnarodowe korporacje,
gdzie rzady wielkich nawet panstw sa uzaleznione od kaprysow
inwestorow i gieldowych graczy.
mysle ze nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie.
stosowanie prostych, czy wrecz prymitywnych schematow rozumowania jest
zawsze obarczone duzym marginesem bledu.
ekonomia jest wiedza o stanie aktualnym, i procesy regulacyjne w
obszarze dzialan gospodarczych na ogol sa dosc spontaniczne.
czyli, jest akcja, i jest reakcja na nia.
myslisz ze politycy nie chcieliby wprowadzic w zycie powszechnego
dobrobytu?
niestety nie ma takiej mozliwosci!
i jest jak jest
obowiazkiem kazdego czlowieka jest wybic sie ponad przecietnosc
to jedyna droga do w miare godnego zycia
ineczej zostanie wdeptany w ziemie
(sic!)

Data: 2011-10-25 10:14:48
Autor: boukun
[...]

Srata tata, dzisiaj jest w Polsce nędza jakiej w najgorszych latach PRlu nie było. A ludzie jakoś ciągną tylko z emigracji zarobkowej, jakby nie było ,jest to już ok. 5 milionów...

A mamy jakby nie było, 22 lata od rozkradzenia polskiego mmajątku narodowego, od wprowadzenia hiperinflacji w 1989 roku, od wprowadzenia kapitału początkowego i wielu innych rabunków narodu polskiego od tego czasu, oraz... 66 lat od zakończenia II WŚ...

boukun

Data: 2011-10-25 10:24:24
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Ano nie ma, nie z tymi "politykami" stworami okrągłego stołu... Ci "politycy" ani myślą o wprowadzeniu w życie powszechnego dobrobytu, bo sa tylko marionetkami, pociąganymi za sznurki...

Tajemnicza grupa w rządzie chce niejasnej ustawy
W rządzie działa grupa ludzi, której zależy na wprowadzaniu niejasnych przepisów
mogących ułatwić ukrywanie przed opinią publiczną motywów podejmowania decyzji?
Zdaniem prof. Krzysztofa Jasieckiego, wskazuje na to jeden z zapisów w ustawie o
dostępie do informacji publicznej, zapis ten mógł być efektem lobbingu.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Tajemnicza-grupa-w-rzadzie-chce-niejasnej-ustawy,wid,13912672,komentarz.html

Sprzedają Polskę w synagogach i Rotary Klubach...

boukun

Data: 2011-10-25 03:01:10
Autor: J-23
On 25 Paź, 10:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Jacy by ci politycy nie byli, czy to z lewa, czy to z prawa, czy z
innej flanki, to zawsze siedza w kieszeni swiatowego biznesu. jest tez
grupa takich, ktorzy liza tluste du... hierarchom. Tak naprawde, to
podejmuja decyzje w sprawach, na ktore nie maja wplywu

Data: 2011-10-25 14:51:24
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:537b3d20-c52d-470d-b1d2-4122d8caa874g7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Więc chyba powinno  być dla każdego jasne, że ten system jest niereformowalny i trzeba z nim skończyć... Naród powinien się sam rządzić i oddolnie zorganizować, a wszystko co robi władza, powinno być jawne, nawet ich pochodzenie narodowościowe...

boukun

Data: 2011-10-24 15:22:54
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 24 październik 2011 14:33:

Polska nigdy nie miała takiego wielkiego przywódcy i wrażliwego patrioty...,

Na szczęście.

Data: 2011-10-24 15:31:23
Autor: jerzy.n

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j83orh$6kc$2inews.gazeta.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 24 październik 2011 14:33:

Polska nigdy nie miała takiego wielkiego przywódcy i wrażliwego patrioty...,

Na szczęście.
No mały włos abyśmy mieli i to nawet stereo :-))

Data: 2011-10-24 16:41:45
Autor: Marek Czaplicki
jerzy.n pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 24 październik 2011 15:31:
Polska nigdy nie miała takiego wielkiego przywódcy i wrażliwego
patrioty...,

Na szczęście.
No mały włos abyśmy mieli i to nawet stereo :-))

Myślę, że jak prawdą się okażą doniesienia o opłacalności wydobycia u nas "gazu łupkowego" to zaroi się od "dobroczyńców". :-)

Data: 2011-10-24 18:30:24
Autor: jadrys
[...]

No i jesteś tym czym jesteś - zniewolonym, zadowolonym z siebie niewolnikiem. Tak lubisz być po czyimś butem?

Data: 2011-10-24 20:45:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j843pc$4jn$1news.onet.pl...
[...]

A ty? Przecież ty to kochasz. Im większe zniewolenie, tym lepiej!

Data: 2011-10-24 20:53:32
Autor: jadrys
[...]

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.

Mylisz się - zupełnie nie rozumiem niewolników zadowolonych ze swojego losu, a ich panami to się wręcz brzydzę.

Data: 2011-10-24 21:00:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j84c5n$1up$1news.onet.pl...

[...]

Piszesz co innego, a zachowujesz się jak rab.

Data: 2011-10-25 21:13:10
Autor: jadrys
[...]

To i tak lepiej od ciebie. Ty w piśmie i uczynku jesteś rabem.

Zachodnia zgnilizna zamordowała człowieka najwyższego formatu