Zachodzi uzasadnione podejrzenie, że Jacek Kurski PiS, popełnił przestępstwo.

Data: 2009-04-15 18:55:10
Autor: awe
Zachodzi uzasadnione podejrzenie, że Jacek Kurski PiS, popełnił przestępstwo.

Dziwne 33% wg sondazu dziennika glosowaloby w wyborach prezydenckich na Lecha Kaczynskiego.
awe

Data: 2009-04-15 21:20:03
Autor: antyanatinae
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs53i5$57d$1news.onet.pl...

Dziwne 33% wg sondazu dziennika glosowaloby w wyborach prezydenckich na Lecha Kaczynskiego.

Brawo awe, czyżbyś zaczął myślec? Faktycznie dziwne, bo aż nie chce się wierzyc, że co trzeci ankietowamy jest głupcem.

P.

--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-16 11:29:19
Autor: awe

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gs5c17$j67$1inews.gazeta.pl...
[...]

z pewnoscia to jakas prawidlowosc bo 35% w tym glosowaniu glosowalo na Tuska...no ale ty nie musisz mi o tym pisac, ja to sam wiem
awe

Zachodzi uzasadnione podejrzenie, że Jacek Kurski PiS, popełnił przestępstwo.