Zacieranie śladów!

Data: 2011-04-26 14:58:37
Autor: Klin
Zacieranie śladów!
  Coraz więcej wskazuje na to, że Tu-154 uległ zniszczeniu w powietrzu, jeszcze przed zetknięciem się z gruntem – mówi „Gazecie Polskiej” przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy smoleńskiej. – Przeanalizowaliśmy setki zdjęć z miejsca katastrofy, oglądaliśmy fragmenty wraku. Na tej podstawie mogę powiedzieć, że części samolotu, które uległy największym zniszczeniom, nie zostały zgniecione, pogruchotane czy zrolowane, lecz po prostu rozerwane.

 http://niepoprawni.pl/content/rosjanie-zacieraja-slady-po-eksplozji-imordzie-0

Data: 2011-04-26 15:02:37
Autor: PesTYcyD
Zacieranie śladów!
W dniu 2011-04-26 14:58, Klin > pisze:
Coraz więcej wskazuje na to, że Tu-154 uległ zniszczeniu w powietrzu,
jeszcze przed zetknięciem się z gruntem – mówi „Gazecie Polskiej”
przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy smoleńskiej. –

Znaczy się macierewicz pierdzi, nie mów kodem bo nikt nie będzie wiedział kto to taki przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy. Gazeta polska to nawet do podtarcia dupy się nie nadaje za bardzo bo farbę puszcza na wilgotnym.

Data: 2011-04-26 13:09:01
Autor: obserwator
Zacieranie ladw!
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisa(a): Gazeta polska to nawet do podtarcia dupy si nie nadaje za bardzo bo farb puszcza na wilgotnym.

chamstwo i prymitywizm iscie bolszewicki.. --

Data: 2011-04-26 15:10:26
Autor: PesTYcyD
Zacieranie ladw!
W dniu 2011-04-26 15:09,  obserwator pisze:

chamstwo i prymitywizm iscie bolszewicki..

Te obsrywator, wdychaj hel i nie marud.

Data: 2011-04-26 13:15:32
Autor:
> [...]
>
> **************************************************************************
>
> chamstwo i prymitywizm iscie bolszewicki..

kolejny przyklad dyskusji w wykonaniu menela z PO lub SLD.

Tacy menele rzadza wlasnie Polska.

Data: 2011-04-26 15:20:26
Autor: PesTYcyD
Zacieranie ladw!
W dniu 2011-04-26 15:15, fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
kolejny przyklad dyskusji w wykonaniu menela z PO lub SLD.

Tacy menele rzadza wlasnie Polska.

To obsrywator jest menelem z PO lub SLD? Ja bym go nie posdza o umiejtno wstpienia do wiejskiego kka gospody wiejskich.

Data: 2011-04-26 13:24:34
Autor: obserwator
Zacieranie ladw!
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisa(a):
To obsrywator jest menelem z PO lub SLD? Ja bym go nie posdza o umiejtno wstpienia do wiejskiego kka gospody wiejskich.

pisz wiecej, niech zwolennicy PO i SLD sie na wlasne oczy przekonaja kogo
popieraja.

Data: 2011-04-26 15:27:32
Autor: PesTYcyD
Zacieranie ladw!
W dniu 2011-04-26 15:24,  obserwator pisze:
pisz wiecej, niech zwolennicy PO i SLD sie na wlasne oczy przekonaja kogo
popieraja.

Te obsrywator odpowiedz wreszcie na pytanie i nie pierdol gupot. Polityki w to nie mieszaj, jak masz resztki honoru to mw czy popierasz rogalskiego. I nie zmieniaj tematu. Nikogo tutaj nie obchodz adne pokemony ani lsd.

Data: 2011-04-26 13:29:23
Autor: obserwator
Zacieranie ladw!
> [...]

Te obsrywator odpowiedz wreszcie na pytanie i nie pierdol gupot. Polityki w to nie mieszaj, jak masz resztki honoru to mw czy popierasz rogalskiego. I nie zmieniaj tematu. Nikogo tutaj nie obchodz adne pokemony ani lsd.

wiecej, wiecej pisz:))

Data: 2011-04-26 15:30:53
Autor: PesTYcyD
Zacieranie ladw!
W dniu 2011-04-26 15:29,  obserwator pisze:
wiecej, wiecej pisz:))

Tak jak mylaem, spuszczasz si tutaj dla wasnej satysfakcji.

Data: 2011-04-26 13:33:59
Autor: obserwator
Zacieranie ladw!
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisa(a):
W dniu 2011-04-26 15:29,  obserwator pisze:
> wiecej, wiecej pisz:))

Tak jak mylaem,

myslales? a czym? doopa sie nie da myslec.

Data: 2011-04-26 16:33:34
Autor: ~he®sk~
Zacieranie ladw!
On Tue, 26 Apr 2011 15:20:26 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

> [...]

To obsrywator jest menelem z PO lub SLD? Ja bym go nie posdza o umiejtno wstpienia do wiejskiego kka gospody wiejskich.

 za niski poziom. oczywiscie obsrywatora.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-04-26 16:33:34
Autor: ~he®sk~
Zacieranie ladw!
On Tue, 26 Apr 2011 13:15:32 +0000 (UTC), " "
<fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisa(a): > W dniu 2011-04-26 15:09,  obserwator pisze:

kolejny przyklad dyskusji w wykonaniu menela z PO lub SLD.

Tacy menele rzadza wlasnie Polska.

 te, dolnoslaski menelu, masz przeciez zakaz pisania na forum.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-04-26 16:33:34
Autor: ~he®sk~
Zacieranie ladw!
On Tue, 26 Apr 2011 15:02:37 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

> [...]

Znaczy się macierewicz pierdzi, nie mów kodem bo nikt nie będzie wiedział kto to taki przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy. Gazeta polska to nawet do podtarcia dupy się nie nadaje za bardzo bo farbę puszcza na wilgotnym.

 uzywaj papieru toaletowego. ;o)

Data: 2011-04-26 16:10:48
Autor: Klin
Zacieranie śladów!
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

  Polska postanowiła nie uczestniczyć w wyjaśnianiu sprawy smoleńskiej. Dla mnie było to wielki szok. Są to przecież normalne międzynarodowe procedury, w ramach których bada się takie sprawy.

Standardem jest powoływanie wspólnej komisji, w której prace zaangażowane są wszystkie zainteresowane strony. Tak było np. Z katastrofą wysadzonego w powietrze samolotu Pan-Am nad Lockerbe w Szkocji. Tak się dzieje wszędzie, to po prostu międzynarodowa zasada. Fakt, że Polska nie domaga się udziału w tej sprawie był dla mnie wielką niespodzianką.

 http://wpolityce.pl/view/10902/Wladimir_Bukowski___Rok_temu_Polska_postanowila_nie_uczestniczyc_w_wyjasnianiu_sprawy_smolenskiej__Dla_mnie_to_szok_.html

Data: 2011-04-26 16:17:43
Autor: WW
Zacieranie śladów!
[...]

Kłamstwo.
To ie jest "sejmowy zespół" tylko grupa wzajemnej adoracji złożona wyłącznie z członków PiS.
Wiarygodność ich "ustaleń" jest równa wiarygodności stwierdzeń J. Kaczyńskiego.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-26 14:32:42
Autor: obserwator
Zacieranie ladw!
WW <wuwu0@vp.pl> napisa(a):
W dniu 2011-04-26 14:58, Klin > pisze:
> Coraz wi&#65533;cej wskazuje na to, że Tu-154 uleg&#65533; zniszczeniu w powietrzu,
> jeszcze przed zetkni&#65533;ciem si&#65533; z gruntem &#65533;&#65533; mówi &#65533;&#65533;Gazecie Polskiej&#65533;&#65533;
> przewodnicz&#65533;cy sejmowego zespo&#65533;u ds. katastrofy smole&#65533;skiej.

K&#65533;amstwo.

Czytaj ze zrozumieniem klamczuchu czerwony:

*Standardem jest powoywanie wsplnej komisji, w ktrej prace zaangaowane s wszystkie zainteresowane strony. Tak byo np. Z katastrof wysadzonego w powietrze samolotu Pan-Am nad Lockerbe w Szkocji. Tak si dzieje wszdzie, to po prostu midzynarodowa zasada. Fakt, e Polska nie domaga si udziau w tej sprawie by dla mnie wielk niespodziank.*

Dlaczego rzad Tuska nie zastosowal sie do standardow miedzynarodowych?

Co chcial ukryc? Dlaczego nadal mataczy i w komisji rzadowej zasiada jego
towarzystwo wzajemnej adoracji?

Lzesz w zywe oczy i innym zarzucasz klamstwo?

Data: 2011-04-26 16:31:45
Autor: cirrus
Zacieranie śladów!
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ip6fi6$dhr$1news.onet.pl...
[...]

Zniszczył go hel?

--
stevep

Data: 2011-04-26 16:32:51
Autor: Hubert Ociepko
Zacieranie śladów!
Dnia 26-04-2011 o 14:58:37 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisał(a):

  Coraz więcej wskazuje na to, że Tu-154 uległ zniszczeniu w powietrzu,  jeszcze przed zetknięciem się z gruntem

Ja bym podsumował najkrócej - coraz więcej wskazuje na to, że Macierewicz  to wariat. No bo jak - skoro Rosjanie wygenerowali tajemniczą mgłę z helu,  to po co rozerwali samolot bombą? Można pomyśleć, że w "zamachu" brało  udział kilka konkurencyjnych organizacji terrorystycznych nawzajem o sobie  nie wiedzących:)Wartałoby uzgodnić zeznania:)

Data: 2011-04-27 05:36:01
Autor: cirrus
Zacieranie śladów!
Użytkownik "Hubert Ociepko" <papouszek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.vujuo1gkup3af7jgrabowskixp.ks.local...
[...]

Po co zaraz tak drastycznie, on jest po prostu madry inaczej.

--
stevep

Data: 2011-04-26 16:33:34
Autor: ~he®sk~
Zacieranie ladw!
On Tue, 26 Apr 2011 14:58:37 +0200, Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> wrote:

[...]

  to w koncu hel czy bomba? szerloki niech to w koncu uzgodnia.
  ciekaw jestem co wymysli dubieniecki.

Data: 2011-04-26 14:42:09
Autor: MH
Zacieranie ladw!
~he?sk~ <xl.bigbrednie@interia.pl> napisa(a):
,"> wrote:

> [...]

  to w koncu hel czy bomba? szerloki niech to w koncu uzgodnia.

========================

Ja stawiam na teori Antenki!!!  Zapanie Tupoleva w liny przez helikopter..

MH

Data: 2011-04-26 17:48:10
Autor: Klin
Zacieranie śladów!
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

    Sami oceńcie czy to prowokacja mająca ośmieszać hipotezę o zamachu smoleńskim
    czy coś w tym jest.

                                       http://zamach.eu/

Data: 2011-04-26 17:51:42
Autor: u2
Zacieranie ladw!
W dniu 2011-04-26 17:48, Klin > pisze:
   Sami ocecie czy to prowokacja majca omiesza hipotez o zamachu
   smoleskim czy co w tym jest.

                                      http://zamach.eu/

To nie jest osmieszanie w obliczu ewidentnego zacierania sladow przez
ruskich czekistow. To jest to czego merdia nigdy nie powiedza oficjalnie
jako wraze agentury rodem nie tylko z Lubianki.

Zacieranie śladów!