Zacieranie śladów!

Data: 2011-04-26 15:02:37
Autor: PesTYcyD
Zacieranie śladów!
W dniu 2011-04-26 14:58, Klin > pisze:
Coraz więcej wskazuje na to, że Tu-154 uległ zniszczeniu w powietrzu,
jeszcze przed zetknięciem się z gruntem – mówi „Gazecie Polskiej”
przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy smoleńskiej. –

Znaczy się macierewicz pierdzi, nie mów kodem bo nikt nie będzie wiedział kto to taki przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy. Gazeta polska to nawet do podtarcia dupy się nie nadaje za bardzo bo farbę puszcza na wilgotnym.

Data: 2011-04-26 13:09:01
Autor: obserwator
Zacieranie ¶ladów!
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a): Gazeta polska to nawet do podtarcia dupy się nie nadaje za bardzo bo farbę puszcza na wilgotnym.

chamstwo i prymitywizm iscie bolszewicki.. --

Data: 2011-04-26 15:10:26
Autor: PesTYcyD
Zacieranie ¶ladów!
W dniu 2011-04-26 15:09,  obserwator pisze:

chamstwo i prymitywizm iscie bolszewicki..

Te obsrywator, wdychaj hel i nie marudĽ.

Data: 2011-04-26 13:15:32
Autor:
> [...]
>
> chamstwo i prymitywizm iscie bolszewicki..

Te obsrywator, wdychaj hel i nie marudĽ.

kolejny przyklad dyskusji w wykonaniu menela z PO lub SLD.

Tacy menele rzadza wlasnie Polska.

Data: 2011-04-26 15:20:26
Autor: PesTYcyD
Zacieranie ¶ladów!
W dniu 2011-04-26 15:15, fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
kolejny przyklad dyskusji w wykonaniu menela z PO lub SLD.

Tacy menele rzadza wlasnie Polska.

To obsrywator jest menelem z PO lub SLD? Ja bym go nie pos±dzał o umiejętno¶ć wst±pienia do wiejskiego kółka gospodyń wiejskich.

Data: 2011-04-26 13:24:34
Autor: obserwator
Zacieranie ¶ladów!
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
To obsrywator jest menelem z PO lub SLD? Ja bym go nie pos±dzał o umiejętno¶ć wst±pienia do wiejskiego kółka gospodyń wiejskich.

pisz wiecej, niech zwolennicy PO i SLD sie na wlasne oczy przekonaja kogo
popieraja.

Data: 2011-04-26 15:27:32
Autor: PesTYcyD
Zacieranie ¶ladów!
W dniu 2011-04-26 15:24,  obserwator pisze:
pisz wiecej, niech zwolennicy PO i SLD sie na wlasne oczy przekonaja kogo
popieraja.

Te obsrywator odpowiedz wreszcie na pytanie i nie pierdol głupot. Polityki w to nie mieszaj, jak masz resztki honoru to mów czy popierasz rogalskiego. I nie zmieniaj tematu. Nikogo tutaj nie obchodz± żadne pokemony ani lsd.

Data: 2011-04-26 13:29:23
Autor: obserwator
Zacieranie ¶ladów!
> [...]

Te obsrywator odpowiedz wreszcie na pytanie i nie pierdol głupot. Polityki w to nie mieszaj, jak masz resztki honoru to mów czy popierasz rogalskiego. I nie zmieniaj tematu. Nikogo tutaj nie obchodz± żadne pokemony ani lsd.

wiecej, wiecej pisz:))

Data: 2011-04-26 15:30:53
Autor: PesTYcyD
Zacieranie ¶ladów!
W dniu 2011-04-26 15:29,  obserwator pisze:
wiecej, wiecej pisz:))

Tak jak my¶lałem, spuszczasz się tutaj dla własnej satysfakcji.

Data: 2011-04-26 13:33:59
Autor: obserwator
Zacieranie ¶ladów!
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-26 15:29,  obserwator pisze:
> wiecej, wiecej pisz:))

Tak jak my¶lałem,

myslales? a czym? doopa sie nie da myslec.

Data: 2011-04-26 16:33:34
Autor: ~he®sk~
Zacieranie ¶ladów!
On Tue, 26 Apr 2011 15:20:26 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

> [...]

To obsrywator jest menelem z PO lub SLD? Ja bym go nie pos±dzał o umiejętno¶ć wst±pienia do wiejskiego kółka gospodyń wiejskich.

 za niski poziom. oczywiscie obsrywatora.

Data: 2011-04-26 16:33:34
Autor: ~he®sk~
Zacieranie ¶ladów!
On Tue, 26 Apr 2011 13:15:32 +0000 (UTC), " "
<fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a): > W dniu 2011-04-26 15:09,  obserwator pisze:

kolejny przyklad dyskusji w wykonaniu menela z PO lub SLD.

Tacy menele rzadza wlasnie Polska.

 te, dolnoslaski menelu, masz przeciez zakaz pisania na forum.

Data: 2011-04-26 16:33:34
Autor: ~he®sk~
Zacieranie ¶ladów!
On Tue, 26 Apr 2011 15:02:37 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

> [...]

Znaczy się macierewicz pierdzi, nie mów kodem bo nikt nie będzie wiedział kto to taki przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy. Gazeta polska to nawet do podtarcia dupy się nie nadaje za bardzo bo farbę puszcza na wilgotnym.

 uzywaj papieru toaletowego. ;o)

Zacieranie śladów!