Zacieranie śladów!

Data: 2011-04-26 16:10:48
Autor: Klin
Zacieranie śladów!
Użytkownik Klin > napisał:
Coraz więcej wskazuje na to, że Tu-154 uległ zniszczeniu w powietrzu,
jeszcze przed zetknięciem się z gruntem – mówi „Gazecie Polskiej”
przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy smoleńskiej. –
Przeanalizowaliśmy setki zdjęć z miejsca katastrofy, oglądaliśmy
fragmenty wraku. Na tej podstawie mogę powiedzieć, że części samolotu,
które uległy największym zniszczeniom, nie zostały zgniecione,
pogruchotane czy zrolowane, lecz po prostu rozerwane.

http://niepoprawni.pl/content/rosjanie-zacieraja-slady-po-eksplozji-imordzie-0

  Polska postanowiła nie uczestniczyć w wyjaśnianiu sprawy smoleńskiej. Dla mnie było to wielki szok. Są to przecież normalne międzynarodowe procedury, w ramach których bada się takie sprawy.

Standardem jest powoływanie wspólnej komisji, w której prace zaangażowane są wszystkie zainteresowane strony. Tak było np. Z katastrofą wysadzonego w powietrze samolotu Pan-Am nad Lockerbe w Szkocji. Tak się dzieje wszędzie, to po prostu międzynarodowa zasada. Fakt, że Polska nie domaga się udziału w tej sprawie był dla mnie wielką niespodzianką.

 http://wpolityce.pl/view/10902/Wladimir_Bukowski___Rok_temu_Polska_postanowila_nie_uczestniczyc_w_wyjasnianiu_sprawy_smolenskiej__Dla_mnie_to_szok_.html

Zacieranie śladów!