Zacieranie śladów!

Data: 2011-04-26 16:17:43
Autor: WW
Zacieranie śladów!
W dniu 2011-04-26 14:58, Klin > pisze:
Coraz więcej wskazuje na to, że Tu-154 uległ zniszczeniu w powietrzu,
jeszcze przed zetknięciem się z gruntem – mówi „Gazecie Polskiej”
przewodniczący sejmowego zespołu ds. katastrofy smoleńskiej.

Kłamstwo.
To ie jest "sejmowy zespół" tylko grupa wzajemnej adoracji złożona wyłącznie z członków PiS.
Wiarygodność ich "ustaleń" jest równa wiarygodności stwierdzeń J. Kaczyńskiego.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-26 14:32:42
Autor: obserwator
Zacieranie ladw!
WW <wuwu0@vp.pl> napisa(a):
W dniu 2011-04-26 14:58, Klin > pisze:
> Coraz wi&#65533;cej wskazuje na to, że Tu-154 uleg&#65533; zniszczeniu w powietrzu,
> jeszcze przed zetkni&#65533;ciem si&#65533; z gruntem &#65533;&#65533; mówi &#65533;&#65533;Gazecie Polskiej&#65533;&#65533;
> przewodnicz&#65533;cy sejmowego zespo&#65533;u ds. katastrofy smole&#65533;skiej.

K&#65533;amstwo.

Czytaj ze zrozumieniem klamczuchu czerwony:

*Standardem jest powoywanie wsplnej komisji, w ktrej prace zaangaowane s wszystkie zainteresowane strony. Tak byo np. Z katastrof wysadzonego w powietrze samolotu Pan-Am nad Lockerbe w Szkocji. Tak si dzieje wszdzie, to po prostu midzynarodowa zasada. Fakt, e Polska nie domaga si udziau w tej sprawie by dla mnie wielk niespodziank.*

Dlaczego rzad Tuska nie zastosowal sie do standardow miedzynarodowych?

Co chcial ukryc? Dlaczego nadal mataczy i w komisji rzadowej zasiada jego
towarzystwo wzajemnej adoracji?

Lzesz w zywe oczy i innym zarzucasz klamstwo?

--

Zacieranie śladów!