Zacinająca się klawiatura w Laptopie

Data: 2009-12-07 12:40:37
Autor: BAREK
Zacinająca się klawiatura w Laptopie
Witam!
Co zrobić zacinającą się klawiaturą w laptopie?
Gdzie w Warszawie lub jej okolicach coś takiego można naprawić?
Albo jak to zrobić samemu, sprzęt nie jest już na gwarancji-ma ponad 2 lata

Bartek

Data: 2009-12-07 14:32:25
Autor: qwerty
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b1ce9d5$1@news.home.net.pl...
Co zrobić zacinającą się klawiaturą w laptopie?
Gdzie w Warszawie lub jej okolicach coś takiego można naprawić?
Albo jak to zrobić samemu, sprzęt nie jest już na gwarancji-ma ponad 2 lata

Nie trzeba było jeść nad klawiszami. ;)

Data: 2009-12-07 17:44:25
Autor: Doxent
Zacinająca się klawiatura w Laptopie
Gdzie w Warszawie lub jej okolicach coś takiego można naprawić?

taniej wyjdzie kupić zwykłą klawiaturę na usb około 20zł i tak użytkować. Znajomemu serwis za wymiane klawiatury zaproponował 500zł więc się zdziwił mocno.

Data: 2009-12-07 18:50:36
Autor: Szarlih
Zacinająca się klawiatura w Lapto pie
Doxent jest autorem poniższej notatki
:
taniej wyjdzie kupić zwykłą klawiaturę na usb około 20zł i tak
użytkować.

zwłaszcza mobilnie, poleć od razu torbę z odpowiednią przegródką :P

--
Szarlih

Data: 2009-12-08 09:47:55
Autor: Radosław Sokół
Doxent pisze:
taniej wyjdzie kupić zwykłą klawiaturę na usb około 20zł i tak użytkować. Znajomemu serwis za wymiane klawiatury zaproponował 500zł więc się zdziwił mocno.

1) Komputery przenośne służą do noszenia. Będziesz nosił z
    notebookiem jeszcze dodatkową klawiaturę?

2) Bo *tyle* to kosztuje. Dlaczego osoby kupujące notebooki
    nie myślą w ogóle o tym, że eksploatacja i naprawa takiej
    maszyny jest dużo droższa od komputera stacjonarnego?
    Pół biedy, gdy komputer ma być faktycznie noszony i koszty
    nie są tak istotne. Gorzej, jak ktoś kupuje notebooka jako
    stacjonarkę a potem się dziwi, że jakakolwiek naprawa kosz-
    tuje tyle, co pół komputera.

Data: 2009-12-09 23:46:44
Autor: Mariusz
W dniu 2009.12.08 9:47, Radosław Sokół pisze:

1) Komputery przenośne służą do noszenia. Będziesz nosił z
notebookiem jeszcze dodatkową klawiaturę?

Albo myszkę ;)

--
Mar

Data: 2009-12-15 23:13:48
Autor: Radosław Sokół
Mariusz pisze:
1) Komputery przenośne służą do noszenia. Będziesz nosił z
notebookiem jeszcze dodatkową klawiaturę?

Albo myszkę ;)

Myszka jest *zdecydowanie* mniejsza. A tak swoją drogą, za-
zwyczaj mam w torbie myszkę (bo na nią jeszcze jest tyle
miejsca), ale zazwyczaj jej nie używam, a czasem - jak już
mam zastosowania ewidentnie mobilne - nawet jej nie biorę.

Data: 2009-12-07 19:06:06
Autor: Konrad Kosmowski
** BAREK <barek@plusnet.pl> wrote:

Witam!  Co zrobić zacinającą się klawiaturą w laptopie?  Gdzie w Warszawie
lub jej okolicach coś takiego można naprawić?

Ale co się zacina? Wszystko czy jeden klawisz? Wylałeś coś na nią?

Naprawić można W autoryzowanym serwisie dla marki Twojego laptopa - tylko, że
tego się de facto nie naprawia, a wymienia w całości. Koszt ok. 200/300zł w
zależności od tego co to za laptop - co to za laptop?

Jeżeli to dotyczy kilku klawiszy to można bawić się w ich zdejmowanie celem
oczyszczenia czy dosztukowanie z innej (np. uszkodzonej) klawiatury - takie
zabawy to już robią w szrot^Wserwisach komputerowych np. w podziemiach pod GUS.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2009-12-08 15:49:32
Autor: BAREK
Zacinająca się klawiatura w Lapto pie

Jest to Fujitsu-Siemens Lifebook serii T do tego tablet,ma coś koło 2 lat i chyba faktycznie czymś
go zalałem jakiś czas temu i generalnie ciężko się na nim pisze- więc
klawiaturę trzeba wyczyścić- w ogóle może całego by się go poczyściło/kurz,brud, itp
Służy dokładnie do tego do czego jest zaprojektowany, czyli użytkowania w ruchu,w różnych warunkach i przydałby mu się taki przegląd techniczny-   czy jest szansa na serwis w okolicach Warszawy, gdzie by ktoś się nim zajął na miejscu, a nie wysyłał gdzieś w świat?
Przede wszystkim ma być dobrze naprawiony.

Data: 2009-12-10 01:17:10
Autor: ąćęłńóśźż
Zacinająca się klawiatura w Laptopie
A umiesz ją sam wyjąć z lapka?
To zwykle banalne i dokładnie poopisywane w firmowych manualach.
Najpierw użyj odkurzacza z miękką włochatą końcówką, odkurz klawiaturę najlepiej w pozycji laptopa do góry nogami.
Wyjmujesz klawiaturę, kładziesz na równym czystym twardym stole, popukujesz o stół jakby czyszcząc wycieraczkę.
80% problemów usunie.
No chyba, że zalana jakimś kleistym sokiem lub popękana jest.
BTW dużo klawiatur jest na aukcjach.
JaC

Data: 2009-12-10 07:14:01
Autor: KILu
ąćęłńóśźż wrote:
No chyba, że zalana jakimś kleistym sokiem

....wowczas fundujesz jej kapiel w 2-propanolu (a jesli trzeba, to najpierw
w zwyklej wodzie).

k,

Data: 2009-12-10 01:26:09
Autor: Konrad Kosmowski
[...]

No to idź z nim pod GUS (Warszawska Giełda Elektroniczna). Tam są serwisy, w
których bez problemu Ci go rozkręcą, przeczyszczą, przedmuchają i złożą do
kupy. :) Koszt takiej usługi to pewnie ok. 100zł.

Możesz też, jak napisał jeden z kolegów, samemu spróbować go rozkręcić i
przeczyścić przy czym ja bym go odkurzaczem nie traktował tylko sprężonym
powietrzem przedmuchał.

Jak to nie pomoże to możesz wymienić klawiaturę, są szanse, że Ci dosztukują
używaną sprawną albo zamówią nową i zamontują - tutaj już licz się większym
wydatkiem.

--
    +                                 '                      .-.     .

Data: 2009-12-08 21:45:42
Autor: Chichotek
Był 7 grudzień (poniedziałek) gdy o godz. 12:40 *BAREK* napisał(a):

Gdzie w Warszawie lub jej okolicach coś takiego można naprawić?

Warszawska Giełda Elektroniczna, pewnie ze 200zł zapłacisz.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Zacinająca się klawiatura w Laptopie