Zacinający się zamek U-locka

Data: 2009-09-01 17:43:57
Autor: mocniak
Zacinający się zamek U-locka
Użytkownik Michał 'miok' Rzeźnik napisał:
Mial ktos moze takie cos, ze zamek typu U-lock (Kryptonite Evolution
4) zacinal sie przy przekrecaniu (zarowno otwieranie jak i zamykanie)?
Dokladnie w polowie obrotu (prostopadle do zapiecia).

Tak. Ale jedno pryśnięcie brunoksem i problem znikł.

--
Mocniak

Data: 2009-09-01 22:53:15
Autor: Ryszard Mikke
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a):
> [...]
> Dokladnie w polowie obrotu (prostopadle do zapiecia).

Tak. Ale jedno pryśnięcie brunoksem i problem znikł.

Mi na to pomaga WL albo FL. W sumie dowolny płynny smar.
WD40 też, ale chyba na krócej.

Ryszard Mikke

--

Zacinający się zamek U-locka